Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras asento miehen antamalle suuseksille

Vierailija
17.11.2020 |

Missä asennossa paras antaa suuseksiä naiselle siten, että pääsee kieltä ujuttamaan vähän sisäänkin ja voi nuolla vähän pyllyäkin samalla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista miesten alistamista taas.

Musta tuntuu vaan niin hemmetin hyvältä tulla naisen alistamaksi suuseksissä kun hän istuu naamalle, parempaa kuin pano.

Vierailija
22/34 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten siitä, kun makaan itse selälläni ja mies siitä nuolee. Jalat vähän ylöspäin levälleen niin siitä voi välillä nostaa peppureikääkin nuoltavaksi. Saan näin parhaiten rentouduttua ja sitä myöten helpoimmin orgasmeja. Mies pystyy myös hyvin tässä asennossa ottamaan mukaan sormia. 

Meillä on käytössä usein myös kasvoille istuminen, mies pitää siitä eniten. Siinä pystyy hyvin itse liikkumaan miehen suuta vasten. Myös 69:stä pidän ja kiihotun kovasti kun saan antaa itsekin suullani nautintoa. Parhaat orgasmit kuitenkin saan silloin, kun pystyn itse vain keskittymään nautintooni ja rentoutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 69:ssä päällä ja posliinina. Laskee takamustaan niin, että pääsee nuolemaan joka puolelta.  Naidessa sitten takaapäin pitää olla pylly pystyssä.

Vierailija
24/34 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana 

Vierailija
25/34 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään maata sängyllä jalat niin auki kuin avautuu ja jalkapohjat patjaa vasten. Saan siten nostettua pillua / peppua just niin ylös kuin musta tuntuu hyvälle ja hierottua itseä miehen naamaa vasten. Pepun nuolemista en halua, eihyvä mulle.

Vierailija
26/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän eniten siitä, kun makaan itse selälläni ja mies siitä nuolee. Jalat vähän ylöspäin levälleen niin siitä voi välillä nostaa peppureikääkin nuoltavaksi. Saan näin parhaiten rentouduttua ja sitä myöten helpoimmin orgasmeja. Mies pystyy myös hyvin tässä asennossa ottamaan mukaan sormia. 

Meillä on käytössä usein myös kasvoille istuminen, mies pitää siitä eniten. Siinä pystyy hyvin itse liikkumaan miehen suuta vasten. Myös 69:stä pidän ja kiihotun kovasti kun saan antaa itsekin suullani nautintoa. Parhaat orgasmit kuitenkin saan silloin, kun pystyn itse vain keskittymään nautintooni ja rentoutumaan.

Vaimoko se täällä kirjoittelee? Perinteinen nainen selällään jalat levällään on nuolijallekin herkullinen, sillä nainen pääsee siinä lantiota liikuttelemalla ohjaamaan kielistimulaatiota haluamaansa paikkaan, halutessaan levittämään häppäreitä jotta klitoris tulee oikein voimakkaasti esiin tai takapuoltaan peppureijän tuomiseksi tarjolle nuoltavaksi tai rimmattavaksi. Jalkoja ylös koukkuun nostamalla tulee koko kauneus hienosti tarjolle ja voi nuoleskella pitkiä vetoja aina peppureiältä klittaan saakka. Oma suosikkini on kuitenkin facesitting, koska siinä kädet voivat täysillä keskittyä rintojen ja nännien hyväilyyn

/JiiPee

Vierailija
27/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istuu kasvoille. Hyvä niskalle ja nenä on persereiässä

Vierailija
28/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facesitting siten, että naisen katse on miehen jalkoja kohti. Pillu kielen ulottuvilla ja miehen nenä tulee peppureiän kohdalle. Vähän asentoa muuttamalla saa kielen peppuun halutessaan. Ihana asento!

Kannattaa pidätellä pieruja!

Vierailija
29/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatartuoli on paras.

Vierailija
30/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:ssä ja takaa kun touhuaa, toivoo että toinen syö riittävästi kuitua ja käyttää bideetä, kun nenä on automaattisesti siinä aunuksen suulla. Tämän takia ei myöskään sellainen, köh, rehevä oikein inspiroi. 

Vierailija
31/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät asennot meillä on niin, että vaimon pepun alla on tyyny tai niin, että vaimoni makaa vatsallaan tyynyn päällä peppu ihanasti pystyssä. Silloin pystyn nuolemaan kaikki paikat. 

Vaimo tykkää myös istua kasvoilleni. 

Kaikki käy. 

Vierailija
32/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen rajoite on ikä, kun kaunotar on alle 16v niin tavara maistuu lähes mansikalle, sen jälkeen happanee pahan kerran.

Vierailija
33/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen rajoite on ikä, kun kaunotar on alle 16v niin tavara maistuu lähes mansikalle, sen jälkeen happanee pahan kerran.

No etpä taas tiedä kokemattomana yhtään mitään. Tainneet jäädä nuolemiset vähälle.  Semmoista fakiiria ei olekaan joka pystyisi pillua nuolemalla kertomaan mikä on naisen ikä.

Vierailija
34/34 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä taas tiedä kokemattomana yhtään mitään. Tainneet jäädä nuolemiset vähälle.  Semmoista fakiiria ei olekaan joka pystyisi pillua nuolemalla kertomaan mikä on naisen ikä.

Tämä! Olen nuollut elämäni varrella monia naisia, kaiken ikäisiä 16-vuotiaasta 49-vuotiaseen, ja kyllä se aika samalta maistuu iästä huolimatta. Toki eroja on maussa ja tuoksussa, mutta se perussetti on aika sama. Joillain on lähes mauton, toisilla maukkaampi. Ja vaihtelee myös kuukautiskierron mukaan miltä maistuu. Ja sellainen sääntö on hyvä, että kun nainen on juuri käynyt pissalla niin heti sen jälkeen ei mennä nuolemaan! Paitsi jos pissasta tykkää. Mutta ei ole mitään sellaista, että nuoremmilla olisi herkumpi. Nämä vain omia havaintojani.