Jätin mieheni - Kertoi että kävi joskus kauan ennen mua strippibaarissa!
Eli mies siis just äsken sano (6vuoden avioliiton jälkeen) että joskus päälle parikymppisenä (ei seukattu yhes sillon vielä) niin oli kerran käyny STRIPPIBAARISSA !!!! Hyi että mua ällöttää, heitin ukon pihalle ja sanoin et painu vittuun paska sovinisti !!! Ei varmaan ikinä oo toi ääliö ees arvostanu mua arvostaa varmaan vaan niitä strippareit!
Sairasta tällänen, sanoin et se on ero nyt, en kestä ajatellakaan et mun ukko on joskus käyny tollasesa paskapaikasa!! Kertoo kyl miehestä jo paljo tollane hyi mua oksettaa !!
Mies on ihan ihmeissään eikä ymmärrä miks haluan erota.. AI EI YMMÄRRÄ!!?? TYHMÄKIN VIELÄ!!!!
Onks kellää näin älyttömän oksettavaa, idiootti miestä???!!
Kommentit (62)
Hienoa just oikein toimittu. Sinä olet upea nainen, sinulla selvä päämäärä ja oikea naisen tahto. Olen ylpeä sinusta.
Me käydään nois paikoissa yhdessä! Käydään vähän toisenlaisillakin klubeilla. SO?? Ihme tyyppi oot! Toivottavasti provo! Ei noin tyhmää akkaa voi ollakaan!
Aika moni parikymppinen varmaan käyny noissa! Mitä sitten? Ymmärtäisin paremmin, jos oisitte olleet yhdessä silloin!!! Onneks ukkos pääsee susta eroon! :D En tiedä onko mun mies käyny ennen mua niissä, oletettavasti poikaporukassa on, mut ei mua kiinnosta mitä tehnyt ennen mya
Provo.. hyvä mieshän se on jos on vaan kerran käyny ja tajunnu että ei toiste.
Mä oon käyny strippibaarissa kavereiden polttareissa enkä kokenu sitä mitenkään outona. Juodaan kaljaa ja tyttö tanssii. Se on siis vielä eri asia kun käydä huorissa. Sitä en sulattaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:20"]
Eli mies siis just äsken sano (6vuoden avioliiton jälkeen) että joskus päälle parikymppisenä (ei seukattu yhes sillon vielä) niin oli kerran käyny STRIPPIBAARISSA !!!! Hyi että mua ällöttää, heitin ukon pihalle ja sanoin et painu vittuun paska sovinisti !!! Ei varmaan ikinä oo toi ääliö ees arvostanu mua arvostaa varmaan vaan niitä strippareit!
Sairasta tällänen, sanoin et se on ero nyt, en kestä ajatellakaan et mun ukko on joskus käyny tollasesa paskapaikasa!! Kertoo kyl miehestä jo paljo tollane hyi mua oksettaa !!
Mies on ihan ihmeissään eikä ymmärrä miks haluan erota.. AI EI YMMÄRRÄ!!?? TYHMÄKIN VIELÄ!!!!
Onks kellää näin älyttömän oksettavaa, idiootti miestä???!!
[/quote]Mitä sillä on väliä jos on käynyt ja sehän tapahtui ennen sua.
Arvasin että tätä aletaan haukkumaan provoksi.. Mutta kun ei ole mikään provo!! Ärsyttää just tuo kun tänne kirjottaa jostain, joka on vähänkään tai tosi paljon jollain tavalla käsittämätöntä niin haukutaan provoksi!
Ap
No hei! Toi on niin TYHMÄÄ JA LAPSELLISTA tollaisesta suuttua, älykääpiö! Ei terve ihminen vedä tollaisesta he-ma-pa pussia nenäänsä!
No mä oonki mä ja teen miten parhaaksi näen. Mies on nyt kaverillaan kun heitin sen ulos. On kokeillu tekstata ja soittaa, en oo vastannu. En halua. Mua ärsyttää tommonen. Mistä sitä tietää vaikka ois meijän suhteenki aikana käyny strippareit kattomasa? Ja nyt sanotte kaikki et ENTÄ SITTEN?? No mä en todellakaan hyväksyis!
Ap
Hyvä kun erosit, miehesi ansaitsee suvaitsevaisen ja rehellisyyttä arvostavan kumppanin.
No jos tämä on totta, niin et Sinä sitten voi ikinä elää yhdessä kenenkään miehen kanssa.
Toivottavasti teil ei oo lapsia. Olis kivaa varmaan niil selittää et isi ei saa asua kotona koska mutsi on ihan idiootti.
Ei meillä ole lapsia. En tollasen kans tekiskään!! Kukaan strippibaareissa käyvä mies ei arvosta naisia!! Mulla on kauheen ällö olo kun mietinkään tätä asiaa!! Miehen kaverikin koitti soittaa, nyt se on sitte silleki menny kertoo, tosi kiva!
Ukko laitto viestin että ei voi uskoo että suutun tälläsestä, sano että ei käyny kun sen yhden kerran vuonna nakki eikä kuulemma ollu edes hääppöstä hommaa eikä sen jälkeen tehny mieli käydä enään.
Mitä oikeesti teen ton kans?? Oonko muka ihan kauhee ja suuttunu turhasta??
Ap
Rauhotu! Olet todellakin suuttunut turhasta!
Oletko ite koskaan käyny? Käy katsomassa, ei se niin paha paikka oo!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:23"]
Onko toi nyt paha? Ethän ollu silloin vielä miehesi kanssa.
[/quote]
Onhan se paha tukea tuollaista toimialaa?
Onko toi nyt paha? Ethän ollu silloin vielä miehesi kanssa.