Voiko seksisuhde olla inhimillinen, kunnioittava ja välittävä?
Tuntuu, että sitoutunutta parisuhdetta on näin keski-ikäisenä eronneena naisena vaikea saada.
Haluaisin kuitenkin lämpöä ja läheisyyttä, seksiä ja kosketusta.
Kokemukset intiimisuhteista ovat kuitenkin olleet karuja: miesten käytös on tylyä ja kylmää, vartaloani on arvosteltu, seksi on ensisijaisesti miehen tyydyttämistä. Kun homma on hoidettu, mies on esim. todennut että tyydytä itse itsesi.
Tuollaisesta tulee kurja olo. Tunnen kuitenkin, että menen ihan hukkaan naisena ja haluan kokea, tuntea ja opetella seksuaalisuuteni eri puolia turvallisen ja kunnioittavan kumppanin kanssa. Mutta mistä sen löytää?
En ole nuori, en ole fitness-IG-beibe, jolla on täydellinen vartalo. Olen liikunnallinen ja hyväkuntoinen, terve normaalipainoinen 40+-nainen. Ei pitäisi olla mitään fyysistä estettä harrastaa seksiä.
Onko kunnioittava ja hyväntahtoinen käytös intiimisuhteessa liikaa vaadittu nykypäivänä?
Kommentit (23)
hm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä biologialla on tekemistä typerien ajatusten kanssa. Ei mitään. Asenteita ne ovat.
Biologia määrittää hyvin monia ihmisten ajatuksista. Varsinkin seksuaalisuuteen liittyvistä. Esimerkiksi naisen inho miehen edellisen naisen kanssa saamia lapsia kohtaan selittyy pitkälle sillä, että ne ovat omien lasten kilpailijoita.
Onko mustasukkaisuus asenne? Jos on, niin onko se asenne myös esim koirilla?
Shaibaa. Ei asenteet ole biologiaa, ne ovat ympäristön muaokkaamia. Kuten esim se, miten naisiin suhtaudutaan. Ja en usko että naiset inhoavat miehen edellien lapsia; mihin tuo väite perustuu?
Ja mitä koiriin tulee; ne eivät suunnittele rationaalisesti mitään, eivät myöskään tunnne häpeää, vaikka ihmiset niin luulevatkiin, koskapa inhimillistävät ne.
Olen haeskellut ravintoloista remonttitaitoista naista, kun itse en koe sitä kiinnostavana touhuna. Vaikeaa on ja aika kallistakin, jos en pysty maksattamaan juomiani, ja joskus syömisiäni, naisella. Onneksi suuri miehuuteni pitää naisten kiinnostuksen yllä, vaikka tavoitteeni kyllä tuntuu vielä kaukaiselta. Tuleekohan kämppä koskaan kuntoon?
Biologia määrittää hyvin monia ihmisten ajatuksista. Varsinkin seksuaalisuuteen liittyvistä. Esimerkiksi naisen inho miehen edellisen naisen kanssa saamia lapsia kohtaan selittyy pitkälle sillä, että ne ovat omien lasten kilpailijoita.
Onko mustasukkaisuus asenne? Jos on, niin onko se asenne myös esim koirilla?