Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksisuhde olla inhimillinen, kunnioittava ja välittävä?

Vierailija
17.11.2020 |

Tuntuu, että sitoutunutta parisuhdetta on näin keski-ikäisenä eronneena naisena vaikea saada.

Haluaisin kuitenkin lämpöä ja läheisyyttä, seksiä ja kosketusta.

Kokemukset intiimisuhteista ovat kuitenkin olleet karuja: miesten käytös on tylyä ja kylmää, vartaloani on arvosteltu, seksi on ensisijaisesti miehen tyydyttämistä. Kun homma on hoidettu, mies on esim. todennut että tyydytä itse itsesi.

Tuollaisesta tulee kurja olo. Tunnen kuitenkin, että menen ihan hukkaan naisena ja haluan kokea, tuntea ja opetella seksuaalisuuteni eri puolia turvallisen ja kunnioittavan kumppanin kanssa. Mutta mistä sen löytää?

En ole nuori, en ole fitness-IG-beibe, jolla on täydellinen vartalo. Olen liikunnallinen ja hyväkuntoinen, terve normaalipainoinen 40+-nainen. Ei pitäisi olla mitään fyysistä estettä harrastaa seksiä.

Onko kunnioittava ja hyväntahtoinen käytös intiimisuhteessa liikaa vaadittu nykypäivänä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nähdä, miksi ei voisi olla hyvä ja välittävä, vaikka ei oltaisi vihille menossakaan. Kyllä mä mielestäni ihan kohtelias ja hyväkäytöksinen olin nuorempana vähemmän vakavissakin suhteissa.

Vierailija
2/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas olet kummallisiin törmännyt. : (

Eron jälkeen kun uudesta parisuhteesta ei ollut mitään tietoa, minulle olisi hyvin käynyt  lämpöä ja läheisyyttä, seksiä ja kosketusta sisältävä, sanotaan nyt vaikka fwb-tyyppinen suhde. Ei vaan löytynyt. Mieleen ei missään vaiheessa olisi tullut ettenkö olisi ajatellut naisen tyydytystä sormien, kielen tai vaikka aikuisten lelujen kera. Useamman vuoden jälkeen kohtasin ikäisesi ja oloisesi naisen jonka kanssa mainitut asiat loksahtivat kohdalleen. Aluksi arkea asuttiin käytännön syistä erillään ja nautittiin kahdenkeskisistä hetkistä kun sellaisia osui kohdalle. Kummallakaan ei ollut halua eikä kyllä tarvettakaan katsella enää muita. Jonkin ajan kuluttua muutettiin saman katon alle ja aikamme arkisia asioita ratkottuamme virallistimme suhteemme.

Ei ole liikaa vaadittu kunnioittava ja hyväntahtoinen käytös intiimisuhteessa, kyllä sellainen kumppani löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ottanut itseäsi ylemmän tason miehiä yhden illan juttuihin niin ei tarvitse ihmetellä.

Ota alemman tai keskitason mies vakisuhteeseen niin saat asiallista käytöstä.

Vierailija
4/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä seksisuhde voi olla ja sen pitääkin olla inhimillinen, kunnioittava ja välittävä. Itse olen kohdannut vain asiallista käytöstä naisilta näissä tilanteissa. Olen kuullut naisilta että kaikenlaista on tullut vastaan Tinderissä. Miehillä ehkä pakit pakkien jälkeen ja kelpaamisen ongelmat ovat ehkä katkeroittaneet ja siitä sitten naiset saavat osansa.  En siis puolusta tätä käytöstä, se on yksiselitteisesti väärin. Olen pahoillani aloittajan puolesta.

Vierailija
5/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta että keski-ikäisenä on vaikeampi löytää seuraa kuin nuorena ja lapsena. Älä heitä kirvestä kaivoon. Minäkin löysin keski-ikäisenä suomi24 elämäni naisen. Hän oli eronnut jo kaksikertaa ja luuli ettei kukaan pysty täyttämään hellyyttä, seksiä, läheisyyden ja kosketukse kaipuuta. Nyt hän on saanut tuota riittävästi.

Ihmisiä on niin monenlaisia, uskon että intiimisuhdekin toimii kun kohdalle sattuu oikeanlainen ihminen joka kunjoitaa toista. Kokeile etsiä vaikka tuolta suomi24tä.

Rapu

Vierailija
6/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Jos olet ottanut itseäsi ylemmän tason miehiä yhden illan juttuihin niin ei tarvitse ihmetellä.

Em. miehet ovat olleet kyllä ihan perusmiehiä. En ole harrastanut yhden illan suhteita enkä näitä ”ylemmän tason miehiä”, mitä ne sitten ikinä ovatkaan. Miehet ovat olleet itseäni vanhempia, aiemmin koulutettuja, eronneita isiä, ihan perusukkoja. Ei pitäisi olla siitä kiinni, että havittelen mahdottomia.

Ap

Vierailija
7/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Mutta eihän ”ylemmän tason” miehet arvostele kumppaneitaan ja käyttäydy kylmästi ja itsekkäästi. Jos niin tekevät, niin edustavat ”alempaa tasoa”. Tällainen tasoteoria täällä.

N54

Vierailija
8/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on niin että Tinderistä pokattu yh-nainen määritellään h u o r a k s i. Tinder varsinkin on prostituutiota. Tinderistä ei löydy mitään pysyvää. Hei yh-nainen kuka muutenkaan ottaisi sinua ja 1-4 lastasi. Olet enintään tapailusuhteessa.

Vierailija
9/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin että Tinderistä pokattu yh-nainen määritellään h u o r a k s i. Tinder varsinkin on prostituutiota. Tinderistä ei löydy mitään pysyvää. Hei yh-nainen kuka muutenkaan ottaisi sinua ja 1-4 lastasi. Olet enintään tapailusuhteessa.

Kukaan ei ole puhunut Tinderistä.

Vierailija
10/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, että noin on päässyt käymään. Suosittelisin jotain ihan tavallista parisuhteessa olevaa, jolla on syystä tai toisesta hiljaista vällyjen välissä. Sieltä luulis löytyvän välittävä ja pidempiaikainen kumppani. Se voi olla vaikka ihan sinun lähipiirissä. Pariskunnilla, jotka ovat pitkään oleet yhdessä, on niin kaikennäköistä ongelmaa ja juttua menossa. Sopiva puolittain huumorilla heitetty kysymys oikeassa tilanteessa saattaa tuoda yllättävän vastauksien.

Vierailija
11/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ikääntyessään jo oppineet omat kuvionsa, eivätkä helposti niistä hellitä. Olen itse huomannut ikäisistäni naisista, että odottavat seksiä vastaan taloudellista hyöyä tai sitten remonttimiestä. Eräskin valitti varattomuuttaan kun jakoi palkkansa opiskelemassa oleville lapsilleen, ei ymmärtänyt kun sanoin, että tuen ensisijaisesti omien lapsieni opiskelua, eikä minulta kaikille riitä. Seksin koki olevan palvelus minulle.

Vierailija
12/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhos! Että nainen jolla  lapsia saa tuollaisen leiman- entäs vastaava mies jolla lapsia? Vieläkö satavuotiset ajatuksen elävät miesten päässä.

Vierailija
13/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä höpötät? Ikävä että et ole löytänyt ihmistä elämääsi. Toki tuolla asenteella en ihmettele.

Vierailija
14/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhos! Että nainen jolla  lapsia saa tuollaisen leiman- entäs vastaava mies jolla lapsia? Vieläkö satavuotiset ajatuksen elävät miesten päässä.

Eivät ne satavuotiaita ole, vaan yhtä vanhoja kuin ihmiskunta ja säilyvät, vaikka kuinka arvoja koitetaan mädättää. 

Kulttuuri voi peittää biologian vain tilapäisesti. Biologia voittaa aina.

Vierailija
15/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä biologialla on tekemistä typerien ajatusten kanssa. Ei mitään. Asenteita ne ovat.

Vierailija
16/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos minä nyt eroaisin ukostani, muuttuisin huoraksi ?? Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
17/23 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ja ehdottomasti pitää voida odottaa että tulee kohdelluksi tasavertaisesti, kunnioittavasti ja arvostavasti!

Joku ongelma on taustalla ellei voi tuollaisia perusasioita huomioida ja käyttäytyä niin että molemmat tuntee saavansa asiallista kohtelua. Huono itsetunto voi aiheuttaa tarpeen mollata toista, tai sitten joku pettymys siinä mitä toivoi. Mutta loukkaava käytös on tietty aina jotain itsekeskeisyyttä, kyvyttömyyttä ymmärtää toista.

Varmaan ansaitset parempaa!

Vierailija
18/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla niin, että aloittajan kuvaileman kaltaisia miehiä on tarjolla, koska juuri noiden asioiden takia heillä ei ole pysyvää parisuhdetta? Kyllä varmasti moni mies haluaa myös tyydyttää kumppaninsa ja, kuten minäkin, kokee toisen tyydytyksen tärkeäksi osaksi omaakin tyydytystä ja kiihottumista.

Valitettavasti yhä tänä päivänä törmää melko nuoriinkin miehiin, jotka tuskailevat, kun eivät löydä nuorta ja kaunista naista kotitalouskoneeksi ja antamaan seksiä säännöllisesti. Osa sitten hakee ulkomailta rahalla tällaisen vaimon. Omassa asenteessa ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan naisissa, jotka eivät kelpuuta "kunnon miestä".

Vierailija
19/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Olen itse huomannut ikäisistäni naisista, että odottavat seksiä vastaan taloudellista hyöyä tai sitten remonttimiestä...

Ensitapaamisella ravintolalounas kelpasi jonka kuluessa ilmeni että on hyvin tarkka kenen seurassa nähdään. Remonttimiestä nähtävästi oli hänkin vailla. Seksistä yms. ei ollut missään vaiheessa puhetta.

Voinette ymmärtää että tapaaminen jäi ainoaksi, hölmöyksissäni maksoin hänenkin aterian.

Vierailija
20/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Olen itse huomannut ikäisistäni naisista, että odottavat seksiä vastaan taloudellista hyöyä tai sitten remonttimiestä...

Ensitapaamisella ravintolalounas kelpasi jonka kuluessa ilmeni että on hyvin tarkka kenen seurassa nähdään. Remonttimiestä nähtävästi oli hänkin vailla. Seksistä yms. ei ollut missään vaiheessa puhetta.

Voinette ymmärtää että tapaaminen jäi ainoaksi, hölmöyksissäni maksoin hänenkin aterian.

Ja sullako oli aikeena saada seksiä lounaan vastineeksi? Kumpi olikaan törkee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme