Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jalkoja kihelmöi ja pistelee

Vierailija
16.03.2014 |

Mistähän vois olla kyse kun jalat on oudot,pistelee kihelmöi ja jopa kipeät. Jalkapohjat ja sääret,välillä tuntuu samalta reisissä asti ja käsissä. Myös sama tunne tuntuis heijastavan alapäähän,voisiko johtua jaloista? Onko kellään tuntunut jalka tai selkäkivut alapäässä asti vai onkohan ihan oma vaivansa? Jotenkin liitän sen noihin jalkoihin kun on ihan samanlainen pistelevä olo välillä. Mut tosi ärsyttävä fiilis ja ei näy loppuvan. Tehkääs diagnoosia mulle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää hemmetin riesa pilaa mun elämäni kohta jos ei lopu:( Selkävaivaa on ollu,nyt jo parempi,en sais venyttää kovinkaan. Jumppaohjeita oon saanu ja jumppaankin. Verikokeita on otettu,syön rautaa nyt ja meen sokeritesteihin vielä,kun oli koholla paastoarvo.

Vierailija
2/9 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenkierto-ongelmia? Venyttele ja ala harrastamaan liikuntaa. Jos kramppaa, ota magnesiumia. Itselläni auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sinulla on jalkojen kihelmöintiä ja pistelyä. Oireiden perusteella ei tosin voi ihan varmaksi sanoa. Tätä kannattaa pohtia tarkemminkin. Todennäköisesti kyseessä ei ainakaan ole peräaukon kutina?

Vierailija
4/9 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko tänään parempia vinkkejä kun vitsikkäällä vitosella?

Vierailija
5/9 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia :) 

Vierailija
6/9 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita venytellä selkää ja jalkoja. Jos sulla on vain hermot pinteessä (googleta hermokudos venyttely tms). Tietysti jos jatkuu ja epäilet että selässä on jotain vikaa, niin lääkäriin. Voi olla hyvin selässäkin se ongelma.

Vierailija
7/9 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms-tauti.

Vierailija
8/9 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia kaivattais,ongelma ei poistu vaikka mitä tekis..

Vierailija
9/9 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sanoa että diabetes. Joskus luin jotain raajojen pistelystä mutta en enää muista mihin se tarkalleen ottaen liittyi.. Luulisi lääkärien jotain keksivän. Tsemiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan