Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä? :(

Vierailija
16.03.2014 |

Tarvitsisin nyt viisaita sanoja ja neuvoja, oma pää lyö aika tyhjää ja en tiedä mitä tehdä.

Olen miettinyt eroamista liian monta kertaa aiemminkin.

Ongelma on siis se, että mulla ei vain ole enää hyvä olla mieheni kanssa. Välillä toki on hyviä päiviä, mutta muuten ahdistaa tämä oleminen :(

Mies ei osallistu IKINÄ mihinkään kotityöhön, kesäisin se olen minä joka leikkaa ruohotkin pihalta sillä välin kun mie on harrastuksissaan tai pelaa pelikonetta (kyllä, mieheni 27v pelaa pleikkaria)

Mies ei siis siivoa edes omia sotkujaan, joudun aivan kaikki hänen jälkensä siistimään, välillä ei vedä edes vessaa itse! Kokkaan hänelle ja vien ruuat nenän eteen samalla kun hän pelaa.

Silmäni aukesivat kunnolla vasta pari päivää sitten, että mitä hiivattia mä teen täällä, olen hänelle vain kotiorja??

Mieheni pelaa jääkiekkoa ja treenit vievät pari tuntia useana päivänä viikossa.

Treenien/pelien jälkeen mies jää vielä usein kavereidensa kanssa istumaan iltaa (ilman alkoholia sentään) ja saapuu kotiin vasta myöhällä.

Kotiin tulessa olettaa, että ruoka on valmiina ja talo siivottu.

Olen aivan loppu :( Ei tämä alussa ollut tälläista, mies oli maailman ihanin ja kultaisin kun tapasimme, nykyisen en saa enää mitään huomiota.

Seksielämämmekin kuivui kasaan jo 3 vuotta sitten.

Unohdin melkein mainita raha-asioista.

Olen ostellut miehelle todella avokätisesti milloin mitäkin pientä kivaa ja ruokaa tietysti jne. Enkä ole pyytänyt maksamaan takaisin.

Mutta jos mies sattuu joskus tuomaan mulle vaikka 2 maitotölkkiä kaupasta, niin on sitten käsi ojossa "Se ois 2,80, millon maksat takaisin?"

Suurimman osan laskuista maksan aina minä, olisin halunnut alkaa säästämään häihin ja yhteisiin matkoihin muutama vuosi takaperin, mutta vieläkään mies ei ole laittanut senttiäkään omasta pussistaan.

Hän vain ostaa jääkiekkojuttuja ja kaiken maailman proteiineja.

Ja mikä parasta, veljiensä kanssa hän käy ulkomailla tuon tuosta, mutta minun kanssani ei vielä kertaakaan.

Miten mä nyt teen? Järki sanoo että pitäisi erota, pelkään sitä yksin jäämistä ja kaiken alusta aloittamista todella paljon :'(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ehdottomasti! Mies on itsekäs! Mitä pidempään hänen kanssaan olet, sitä enemmän kaduttaa myöhemmin, miten paljon tuhlasit hänen kanssaan aikaa. Voit saada niin paljon paremman miehen! Jos jäät tähän parisuhteeseen, mieti millaiset 50 vuotta teilla on edessä. Tuskin haluat sellaista elämää.

Vierailija
2/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse karkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:37"]

Ero ehdottomasti! Mies on itsekäs! Mitä pidempään hänen kanssaan olet, sitä enemmän kaduttaa myöhemmin, miten paljon tuhlasit hänen kanssaan aikaa. Voit saada niin paljon paremman miehen! Jos jäät tähän parisuhteeseen, mieti millaiset 50 vuotta teilla on edessä. Tuskin haluat sellaista elämää.

[/quote]

Pelottaa vain se yksin jääminen ja uudestaan aloittaminen..

mulla on tosi vaikea menneisyys miesten suhteen ja nyt luulin löytäneeni sen oiken. Vuosi vuodelta hänestä on vain tullut ilkeämpi ja oudompi, ajattelen todella paljon sitä, että asiat vielä korjaantuisi mutta taidan odottaa turhaan :(

Vierailija
4/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa elämää elät. Ethän sä saa mitään tuosta suhteesta. Jätä ne ruohot ajamatta, tee lista tehtävistä töistä molemmille ja ala ottaa aikaa myös itseäsi varten. Miten ihmeessä olet päästänyt asiat tuohon pisteeseen?.

Kyllä tervejärkiselle ja uutteralle naiselle aikanaan uusi ja kunnioittava kumppani löytyy. Ja parempi olla vaikka yksin, kuin kotiorjana.

Ja mistä sen tietää, mitä siellä "pelireissuilla" tapahtuu... 

Vierailija
5/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:43"]

Kurjaa elämää elät. Ethän sä saa mitään tuosta suhteesta. Jätä ne ruohot ajamatta, tee lista tehtävistä töistä molemmille ja ala ottaa aikaa myös itseäsi varten. Miten ihmeessä olet päästänyt asiat tuohon pisteeseen?.

Kyllä tervejärkiselle ja uutteralle naiselle aikanaan uusi ja kunnioittava kumppani löytyy. Ja parempi olla vaikka yksin, kuin kotiorjana.

Ja mistä sen tietää, mitä siellä "pelireissuilla" tapahtuu... 

[/quote]

En mä tosiaan tajua milloin asiat meni tähän pisteeseen.

Alussa tehtiin kaikki puoliksi ja mies kokkaili ja teki kaikkensa mun hyväksi.

Sitten vain kaikki alkoi muuttua, saan kuulla olevani "v*tun lehmä" tai "S'atanan idiootti" jos teen pienimmäkin virheen kotona.

Esim. Eilen en jaksanut tehdä ruokaa kun mulla oli kamala migreeni, sain sitten kuulla olevani "v*tun laiska ja ruma lehmä"

Mun itsetunto on varmaan mennyt niin nolliin tässä ajan kanssa, etten itsekkään tajunnut pitkään aikaan mihin olen alistunut.

Nyt olen tajunnut ja tarvitisin vain voimia, että lähtisin pois.

AP

Vierailija
6/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole naimisissa miehen kanssa vaan olet lellityn teinipojan äiti. Olet ilmainen kotiorja vain siksi että pelkäät yksin elämistä.

Mies ei sinua rakasta, eikä kunnioita, eikä pidä edes ihmisenä.

Mitä myönteistä sinä oikeastaan saat tuosta liitosta?

Vierailija
7/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen, ryhdistäydy! Miehesi on käyttäytyjä ja sinä käytöksen mahdollistaja. Jos teet ruuan valmiiksi ja viet sen tuon sian naaman eteen kun pelaa pleikalla, niin onko mikään ihme jos kohtelee kuin kotiorjaa. Ja vielä säästät rahaa häiden toivossa, haloo?!

Nyt otat eron tuosta possusta, mitä pelkäät? Pärjäät taloudellisesti ja henkisesti varmasti paljon paremmin. Jos sä et nyt muuta elämäs kurssia niin ei sitä tee kukaan muukaan.

Vierailija
8/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän  täytyy olla provo. Ei kukaan nainen voi alistua moiseen touhuun. Jos ei ole provo, niin ilman muuta eroat! Suhteenne on mätä, miehesi hyväksi käyttää sinua törkeästi ja voin sanoa, että jos tuohon vielä lapsi tulisi... huh huh.

Vierailija
9/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain itseni niin pelleki ja sehän tässä olen ollutkin.

En vain haluaisi hyväksyä sitä, että tässä kävi näin :(

Olin maailman onnellisin kun tuon miehen löysin ja nyt on kaikki päin honkia ja  olen aivan loppu :'(

-ap

Vierailija
10/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori, ei haittaa ollenkaan vaikka aloitat tavallaan "alusta" ja olisit jonkun aikaa yksin. Älä tuhlaa enää elämääsi moisen teini-ikäisen tasolle jääneen hyväksykäyttäjän kanssa.

Varmasti löydät vielä miehen, joka kunnioittaa ja rakastaa sinua ja jonka kanssa perustaa perhe.

Vierailija
11/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se tuntuisi kuinka vaikealle, niin ajattele nyt hyvä ihminen itseäsi! Jos toiveissa on häät, kenties lapsia, ja perhe-elämä, niin ei kuulosta kovin hyvälle niitä ajatellen!! Mitä sinä suhteesta saat, jos mies haukkuu sinua, eikä tee koskaan mitään yhteisessa kodissa! Ja sinä vielä maksat kaiken!

Kuulostaa sille, että mies ei enää edes rakasta sinua, miten kukaan voisi käyttäytyä noin rakastamaansa ihmistä kohtaan!? Vaikka se olisi kuinka vaikeaa, lähde! Varmasti löydät tulevaisuudessa paremman puolison, ja yksin olokin kuulostaa paremmalle!

Oletko varma, ettei miehesi petä sinua? Jos on noin paljon poissa kotoa, ja käyttäytyy sinua kohtaan kylmästi, eikä seksiä ole..?

Ajattele itseäsi hyvä nainen!

Vierailija
12/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NoNiin NAINEN..

Kimpsut ja kampsut kasaan ja menoks :) Alat valmistelee itelles majapaikkaa ja lähe hetkes jos mahollista niin johkin rentoutuu :) JOs tulee ukaaseja kullalta et kotio ei ole tulemista on ainakin nukkumapaikka minne mennä ku käyny rentoutumassa :)

Miehet välillä on .. nooh.. ikuisia vauvoja jotka tarvii jonkun passaajan mutta silloin olettaa että nainen myös saa osansa passaamisesta.

Mies tarvii "aikaa" sulatella mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä toinen ei ehkä niin hyvä tapa mutta kummiskin avautua tilanteesta oikeen huolella ja sitten lähteä tuulettuu :)

Koht on kevät ja ihan hyvää aikaa mietiskellä :) Koetahan kuule jaksaa :)

Vierailija
13/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista viesteistä!

Täytyy nyt pistää asiani järjestykseen. Kuolen pystyyn jos tähän suhteeseen jään.

Pakko sen rohkeuden on jostain löytyä, että uskallan lähteä ja ajatella itseäni.

AP

Vierailija
14/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pleikkaripelaaja aikuinen mies, kuka semmosta jaksaa katsella, hohhoijaa!

Vierailija
15/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä odotat? Juokse karkuun!!!

t. mies

Vierailija
16/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan mies myös pakenee sinua ja suhdettanne noihin omiin juttuihinsa. Ei edes uskalla ottaa suhdettanne käsittelyyn omalta taholtaan. Etkö tunne myös olevasi ihan tiellä kun hänen tilansa hallitsee koko huushollianne ja sinä olet vain joku kyökkiorja. Ethän ole enää edes hänen hyväkseen käyttämänsä kynnysmatto seksiasioissa. Olet pelkkää ilmaa.

Vierailija
17/18 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan ero? Kuulostaa selvältä pettämiseltä.