Miksi suihkussa pissaaminen ei ole hyväksyttävää?
Mä pissaan joka kerta kun olen suihkussa ja olen opettanut myös lapsenikin siihen. Miehenikin on jo hyväksynyt sen ja liruttaa samalla kun peseytyy.
Siinähän säästää vettä kun ei tarvi vetää vessaa eikä se kusi siellä haise kun ei ruiski ympäriinsä.
Jos kaikki pissaisivat suihkussa, niin vettä säästyisi huomattavat määrät.
Kommentit (195)
Muistakaa nyt että kaikilla ei ole suihkussa laattalattiaa. Meillä esim. suihkussa ollessa seisotaan ammeessa ja suihkuverho (jota pestään säännöllisesti) on kiinni, ei ne kuset sieltä ympäri kylppäriä roisku eikä imeydy lattiarakenteisiin. Edellisessä asunnossa oli suihkukoppi jossa tiukasti kiinni menevä ovi ja "ammelattia".
Mä ainaki pissaan suihkussa aina koska se on niin kiihottavaa ja joskus pissin jopa itseni päälle ja joskus makaan suihkun lattialla ja koitan pissiä istualtaan lattialla kun se on ihanan tuntuista ja joskus masturboin vessan lattialla ja teen näin jopa vierailla :)
Olen kaksitoista vuotias tyttö ja pissin aina suihkussa käydessäni idtualtaan lattialla tai pidän jalkoja yhdessä tai kusen omille käsilleni ha hieron kusta rinnoilleni:) ja teen näin myös vierailla enkä oo välittäny et niitte vessa alkais haisemaan tai jotai ku suihkuun on paljon hauskempaa ja kiihottavampaa kusta kuin pönttöön ! :3 en tajuu niitä jotka sanovat itsensä päälle kusemista oksettavaksi :)
Suihkuun pissaaminen on ok. Irtoaahan sitä kropasta muutenkin hiet ja paskat kun käy suihkussa. Eikö niitten imeytyminen lattioihin haittaa?
Ei siitä mitään hajua jää veden mukana viemäriihän se menee
Kyllä minä pissin suihkussa. Pesen myös vessan viikottain enkä ole koskaan haistanut siellä mitään pissiä. Onhan se nyt järkevämpää pissata suihkuun jos hätä tulee, kun keskeyttää suihku, mennä pöntölle ja tuhlata vettä vetäessään pöntön.
asuntooni alkoi tulla sokeritoukkia lattiakaivosta kun aloin asumaan miehen kanssa,ja syykin löytyi, sillä huomasin että hän pissii aina suihkussa.
Totta helvetissä se kusi haisee jos sitä pitkin lattioita lorotetaan. Ja se striiliyskin loppuu tasan siihen, kun se tulee ulos sieltä (toivottavasti bakteerittomasta) virtsarakosta. Jos on kusitulehdus, ei ole mistään streiiliydestä tietenkään tietoakaan.
Eikö teillä ole mitään tajua itsensä siistinä pitämisestä? Edes elukat ei kuse päälleen tai pesäänsä kuin äärimmäisessä hädässä tai sairaina!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:58"]
Imeytyy laattasaumoihin, joten kyllä haisee ja ei saa pestyä.
[/quote]
tämäon niin totta. Yöks.
[/quote]
Ei ole. Lol.
[/quote]
perusteletko miksi kusi ei imeytyisi laattasaumoihin, kuten vesikin?
[/quote]
Jos vesi imeytyisi sinne saumoihin jonnekin syvälle (kuten se virtsakin), niin kyllä olisi aikamoiset kosteusvauriot kaikissa kylpyhuoneissa. Käsittääkseni ne laatat saumataan juuri siksi että niiden väliin EI pääsisi kosteutta. Ja ne saumojen pinnat kyllä itse ainakin puhdistan siivouksen yhteydessä, aika inhottavan likainen olisi muuten kylppäri. Suihkuveden mukana lattialle menee kuollutta ihosolukkoa, mikrobeja, ureaa hien mukana, hilsettä ja mitähän vielä. Eipä se pissa siinä enää paljon haittaa!
Jos mä en kuse suihkussa kun kusettaa, vaan pidätän koko suihkun ajan että pääsen kuivattuani vessaan niin sitten se kuseminen kirvelee siellä vessassa helvetisti, alkaa paine alapäässä ja tulee VTI. Kaksi VTI:tä on alkanut mulla niin että olen ollut rakko täynnä suihkussa ja pidätellyt. Eli PITÄÄ kusta heti suihkussa jos kusettaa, ellei halua lähteä antibiootin hakuun.
No siis lähinnä olisin huolissani mahdollisista bakteereista, jos esim lapsi pyörii siellä virtsaisen suihkun lattialla tai itse tiputat uimahallissa shampoon lattialle, johon on juuri virtsattu. Siitä sitten vaan shampoota valumaan pitkin naamaa. Nähtiinhän se viime kesänänkin miten ulosteperäiset saasteet aiheuttuvat vatsatautia uimavedessä. Kotona kukin tyylillään
Olen antanut yksiön vuokralle. Menin tarkastamaan vuokralaisen lähdettyä. Kylppärisaä kauhea pissan lemu, vaikka pytty oli puhdas. Naisvuokralainen vielä. Varmaan oöi pissannut suihkussa.
Suosittelen varmaan tarkistamaan sinun oman kylpyhuoneen myös... Mistä tiedät kuseeko joku sinne lattialle vai ei, tosin jos asut yksin, mutta entäs jos sulle tulee vieraita, tarkistatko kylppärin heti vieraan tultua suihkusta...
ihme nipotusta täällä. Antakaa ihmisten kusta omassa suihkussa jos haluaa, ei se ole teiltä pois.
Te kusikammoiset: en usko että pissasta on teille mitään haittaa, kun yleensä suihku on vähän kauempana pöntöstä ja en myöskään usko että makaatte tai nuoleskelette niitä muiden lattioita, niin eihän siitä virtsasta ole mitään haittaa teille. Sukat voi vaihtaa kun menee kotiin.
Mitenkäs sitten nämä miehet jotka kusta lorottelevat pitkin lattioita ja seiniä. Tai kun vähän osuu ohi pöntöstä, siinähän sitä pissaa vasta roiskuukin.
Virtsa on aivan luonnollinen asia ja täällä valitetaan että hyi kuinka ällöttävää???
Jos et virtsaa, et ole terve.
Ainiin ja mitenkäs sitten tämä pyyhkiminen? Entäs jos kädelle tippuu tippa pissaa, tai käsi osuu muuten vaan kiireessä ja huolimattomasti alapäähän? Kuinka voit pestä kätesi, jos laitat kätesi altaaseen ja aukaisee hanan ja otat saippuaa, samalla tavalla se pisu siellä käsienpesualtaassa leviää, kun suihkun lattiakaivoonkin. Ja samaan kaivoonhan ne yleensä menee. Tosin meneehän sitä virtsaa vähemmän siitä kädestä siihen altaaseen kuin suihkusta lattiakaivoonkin.
Mutta oletko varma ettei sitä pissaa vaan jää siihen hanaan tai saippuapurkin pumpun...
Mieti sitä kun ensikerran osuu vähän kusta kädelle. Et sinä siihen kuole.
Kuinka te pesette sitten vauvan pyllyn kun siellähän on ulostetta?
Muka vettä säästyy. Miksette osta teräksistä dankopottaa ja siihen koko perheen vuorokauden pissat. Sitten sisältö yhdellä vetäisyllä viemäriin. Eli näin säästätte vielä enemmän!
Nostetaan tämä vanha keskustelu esiin, kun uusi suihkussapissaamisketju poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pissin suihkussa. Pesen myös vessan viikottain enkä ole koskaan haistanut siellä mitään pissiä. Onhan se nyt järkevämpää pissata suihkuun jos hätä tulee, kun keskeyttää suihku, mennä pöntölle ja tuhlata vettä vetäessään pöntön.
Pissaamisen aikana kuluu suihkussa jokseenkin sama määrä vettä kun vetäessä pöntön, ellei enemmänkin. Ja se on lisäksi lämmintä. Veden lämmittämiseen kuluu paljon energiaa.
Penskana tehtiin, mutta pakko oli lopettaa kun kylppärissä alkoi kusi haisemaan. En todellakaan suosittele