Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketkä eivät pyyhi takapuoltaan paperilla?

Vierailija
16.03.2014 |

Aina kakkahädän jälkeen käytän bidee-suihkua puhdistaakseni takapuoleni, enkä koskaan paperia. Tämä tapa alkoi synnytyksen jälkeen kun huomasin että pyyhkimisestä pukamat ärtyy. Nyt en voisi enää kuvitellakaan "pelkästään" pyyhkiväni enkä pysty esim yöpymään sellaisessa paikassa missä ei voi pestä pyllyään 2.hädän jälkeen.

Muita joilla sama tyyli/tapa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat pyyhkii pekoniviipaleella, ettei paperista tule hiilareita elimistöön.

Vierailija
2/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedestäkään tuli hiilareita elimistöön huom.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän yleensä wc-paperia. No, jos mitään muuta ei ole, niin sit A4 käy...

Vierailija
4/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä sama. Hygieenisempaa.

Vierailija
5/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi ei aiheuta ongelmia minulle. Käytän sitä.

Vierailija
6/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin useimmiten suihkuttelen. Pukamia ei mulla ole, mutta muuten herkkä iho, jonka paperi rikkoo. Sitä paitsi paskan pyyhkimiseen menee aivan älyttömästi paperia. Koko ajan saa olla ostamassa lisää.

En voisi muutenkaan elää ilman bidee-suihkua. Varsinkin menkkojen aikaan aivan loistava keksintö.

Vierailija
7/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän hanhenkaulaa. Luin siitä Rabelaisin Gargantua-kirjasta ja totesin ohjeen oivaksi. Mun on tosi vaikeaa käydä vessassa, jos ei ole sopivaa henhea paikalla.

Vierailija
8/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan ihmeissäni ja vähän naureskelinkin kun MIEHENI ensimmäisinä yökyläkertoina pyysi saada itselleen oman pyyhkeen vessaan ja kuuntelin oven läpi, että mitä hittoa se pesee perseensä :D mutta sittemmin tapa on kyllä tarttunut minuunkin ja onhan se nyt jokseenkin hygieenisempääkin, ainakin miehelläni joka on sellainen karvaperse, että paperi jäisi sellaisina pallukoina kiinni karvoihin :D

Vierailija
9/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:28"]Mä olin ihan ihmeissäni ja vähän naureskelinkin kun MIEHENI ensimmäisinä yökyläkertoina pyysi saada itselleen oman pyyhkeen vessaan ja kuuntelin oven läpi, että mitä hittoa se pesee perseensä :D mutta sittemmin tapa on kyllä tarttunut minuunkin ja onhan se nyt jokseenkin hygieenisempääkin, ainakin miehelläni joka on sellainen karvaperse, että paperi jäisi sellaisina pallukoina kiinni karvoihin :D

[/quote]

En siis ollut korva kiinni ovessa kuuntelemassa niinkun tuosta nyt sai kuvan, mutta kuului vessasta ääneet olkkariin.

Vierailija
10/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelu on siis nro 1 vaihtoehto, suurin osa ihmisistä ei vaan kehtaa myöntää sitä :)

Vierailija
11/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ja samasta syystä. Raskausaikana takapuoli oireili ja huomasin että pesemällä sen sai pidettyä kunnossa. Tapa sitten jäi ja on mielestäni parempi. Tulee puhdasta.

Vierailija
12/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelen ja pyyhin paperills vielä varuilta.

Vierailija
13/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tässä taannoin aloituksen, jossa ihmettelin näitä paperin käyttäjiä pissankin jälkeen.Sain hirveän vihaisia vastauksia, vaikka kuvittelin että joku muukkin olisi keksinyt sen käsisuihkun joka muuten on hyvin kätevä.

Vierailija
14/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työnnän eka paperilla pukaman röörin sisälle, sen jälkeen suihkuttelen puoni puhtaaksi.

Vierailija
15/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vauvoille tarkoitettuja puhdistuspyyhkeitä sekä itselle että taaperolle. Puhdasta tulee ihoa ärsyttämättä. Olen myös käyttänyt suihkua ja kuivannut pyyhkeeseen, mutta nykyisen asunnon suihku on turhan kaukana ja sitäpaitsi vuotaa ja kastelee vaatteetkin.

Vierailija
16/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen perseeni, joskus pyyhin ensi paperilla ja sitten pesen lavuaarissa jos ei ole suihkua käytettävissä.

t. mies

Vierailija
17/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä myös pidee kovasana,paitsi,että pyyhin ennen suihkutusta,synnytyksen ja pukamien jälkeen kans aloin tekee näin.

Vierailija
18/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmekään kun puuteollisuudella menee huonosti , kiitos teille!

Vierailija
19/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että oma pylly voi hyvin kuin puuteollisuus.

Vierailija
20/31 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:35"]Pesen perseeni, joskus pyyhin ensi paperilla ja sitten pesen lavuaarissa jos ei ole suihkua käytettävissä.

t. mies

[/quote]

Siis istahdat siihen lavuaarin reunalle ja hivutat perseesi siihen hanan alle vai kuinka ton lavuaarissa pesun suoritat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi