Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Aikuiset, soittavatko vanhempanne koskaan teille? Vai

Vierailija
16.03.2014 |

Onko se aikuisten lasten tehtävä soittaa vanhemmilleen ja muutenkin pitää yhteyttä? Siis jos kaikki ovat ihan terveitä, voimissaan ja kykeneviä käyttämään puhelinta. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, puolin ja toisin ja siskon kanssa myös, vaikka nähdäänkin joka päivä. Vanhemmat 70 -vuotiaita ja me "lapset" ~ 40v.

Vierailija
22/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa äitini soittaa. Isä ei koskaan, johtuen siitä, että hän on hiljainen mies, joka ei puhu puhelimessa. Näen vanhempiani nelisen kertaa vuodessa, johtuen pitkästä välimatkasta (hki-ivalo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa soitellaan vuoroviikoin. Äitini on tässä tarkka, jos mä en ehdi "omalla viikolla" perjantai iltapäivällä soittaa, niin ei soita hänkään.. Siitähän saan sitten kuulla. Soitan oe ennenkuin kossupullo kerkee aueta ja sitten vasta tiistaina, kun on ehtinyt selvitä varmasti. Ei niin lämpimät välit.

Vierailija
24/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan lähes päivittäin ja äiti joskus. Isää ei ole enää ja silloin kun oli ei soittanut.

Vierailija
25/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin soitellaan toisille, lapsi soittaa skypessa mummolle ja vaarille

Vierailija
26/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaista ikäluokkaa, että elin varsin pitkään ilman puhelinta. Kontaktit hoidettiin silloin kirjeitse, puolin ja toisin. Kun vihdoin sain puhelimen, oli äiti jo kuollut, mutta isäpuoli soitteli aina silloin tällöin ja niin tein minäkin.

Vierailija
27/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin päin soitellaan noin kerran viikkoon suunnilleen. Mun vanhemmat on suuren ikäluokan kasvatteja, minä alle neljäkymppinen. Usein laitan oman lapsen soittamaan mummolle, jos ei ole mitään erityistä asiaa. 

Vierailija
28/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tietää etten kovin paljon höpöttele puhelimessa, siksi soittaa harvoin. ;) Isä kommentoi taustalla ja toivoo, että näkisimme useammin, kuten myös äiti. Tietävät kuitenkin, että välitän.

Vierailija
29/29 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita enkä minäkään soita. Yleensä soitetaan, jos on jotain asiaa eli  tosi harvoin. Saattaa mennä puoli vuotta ilman soittelua. Jos ei tule puheluita, niin kaikki on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan