keksikää mulle joku tekosyy
Että voisin häippästä muutamaksi tunniksi pois kotoa :D
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:33"]
Hehe mä sanoin lähteväni kaverin kaa shoppaa ja nyt se oli jäljittäny mua ja soittanu mun kaverille et miks olitte siellä mis teijän ei pitäny olla ;) ei juma mä oon niin täynnä tätä paskaa! T. Ap
[/quote]
Ehkäpä kannattaisi ottaa järki käteen ja häipyä lopullisesti?
Käyt kioskilla, apteekissa, kävelyllä, tai rakastajan luona virkistäytymässä vieraissa.
Mee mukamas naisten salille,sinne ei miehet saa tulla.ostat mukamas kertakortin,ei ne sillon tietääkseni henkkareita kysele,joten mieskään ei voi soitella perään,onko sen ja tän niminen nainen siellä.
Vielä ku sais jostain kämpän :( mies oli sammunut ku tulin himaan... onneks..... kai se rupee jauhaa mun kauppareissun kestosta ku tosta herää.... mun frendille se laitto viestii et lapset jää ny keskenään kotiin ku mä en ollu 16.30 himassa vaik oli nii mulle sanonu... ei se sit oikeeati niit ollu jättäny...
Täh...kirjotustyylistä päätellen olet aika nuori..ja ukko sammunu sohvalle,kun on lasten kanssa kotona? Kuulostaapa hyvälle..
Päätä särkee, haluat kävelylle raikkaasern ulkoilmaan.
Joku kaverisi pyysi sinua auttamaan häntä ja menet sinne
Mene viemään roskapussi ja samalla livahdat kulmakuppilaan muutamalle.
Etkö muka voi vaan sanoa, että nyt lähedn pariksi tunniksi pois?
Mies on sairraalloisen mustasukkanen ja ei päästä mua yksin enää edes uimaan.. hän tulee kuulemma mukaan :D Mä aattelin sanoo et lähen kiertää vaatekauppoja :D
Mies on sairraalloisen mustasukkanen ja ei päästä mua yksin enää edes uimaan.. hän tulee kuulemma mukaan :D Mä aattelin sanoo et lähen kiertää vaatekauppoja :D t. Ap
Hehe mä sanoin lähteväni kaverin kaa shoppaa ja nyt se oli jäljittäny mua ja soittanu mun kaverille et miks olitte siellä mis teijän ei pitäny olla ;) ei juma mä oon niin täynnä tätä paskaa! T. Ap