Lue keskustelun säännöt.
Mitä tehdä kun maksan moneen paikkaan vanhoja velkoja satoja euroja kk? Voiko luottotiedottomana saada mitään yhdistely lainaa tms?
Kommentit (23)
Ja siis luottomerkinnät eivät tätä luotonsaantia estä, muistaakseni itse asiassa pitääkin löytyä merkintöjä, että tätä luottoa voi hakea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Googleta asuinkaupunkisi ja sosiaalinen luotto. Laitoin hakemuksen netin kautta ja ottivat tästä parin viikon päästä yhteyttä. Minulla velkaantumisen syynä olivat nuorena otetut kymmenet pikavipit, jotka sitten vuosien aikana olivat ehtineet kasvaa järkyttävän suuriksi ja ulosoton asiakkaana olin ollut jo neljä vuotta. Prosessi vaatii, että otat itse selvää kaikista kertyneistä veloista ja ilmoitat saldon velkaneuvojalle, joka sitten tarkastaa asiat. Vaati minun tapauksessani aikaa, kun tosiaan pikkuvelkoja oli niin paljon ja kaikki joltain vuodelta 2012. Velkaneuvoja sitten soitteli tämän jälkeen vielä perintätoimistoja läpi ja varmisti, ettei mihinkään jäänyt velkoja. Kaupungin puolesta tutkivat tilitietosi ja hyvin joustavasti sopivat sinulle sopivasta lyhennyksestä. Lainasumma siirrettiin tililleni ja sain vihdoin maksettua kaikki pois, että on ollut helpottunut olo! Hyvin ymmärtäväisiä olivat myös toimistolla ja alusta asti tukivat minua kaikin tavoin, kertaakaan ei takaisinmaksukykyäni kyseenalaistettu :) Koko prosessissa taisi mennä suunnilleen 2 kuukautta, koronan iskeminen toki hidasti prosessia.