Sattuuko kierukan poisto?
Huomenna olis sellainen koitos edessä ja jännittää ihan helvetisti.
Kommentit (8)
Mulla sattui helvetisti. Kävin eka lääkärillä joka ei saanut sitä pois ja laittoi lähetteen kättärille ultraan. Sattui sitten niin helvetisti pois otto. Joillakin sattuu joillakin ei. Kaverillani laitto sattui kamalasti, mutta mulla ei ollenkaan.
Sattuu ja veri lentää pitkin poikin.
Ite en mihinkä tk:n lääkärille menis. Kävin gynellä ja hieman ronkki lankoja ja vihlas ku otti pois.. saman verran tuntu ku papakoe eli ei tuntunu missää..
Mulla ei ainakan sattunut lainkaan. Riippuu lääkärin kertoman mukaan siitäkin, onko langat jätetty tarpeeksi ptkälle. Tsemppiä ap, hyvin se menee! Yritä vaan olla mahdollisimman rentona!
Itsekin jännitin poistoa ihan kamalasti... Kun se kierukkahan on siinä T:mallisena, mutta vetäytyy I:malliseksi kun langoista vedetään... mutta olin sitten keksinyt että minulle on varmaan sattunut joku viallinen kappale joka ei toimikaan kunnolla vaan pysyy T:mallisena kun vetävät ulos =D
Nojoo, loppujen lopuksi en tuntenut yhtään mitään kun se nyppästiin pois....
Mulla ei sattunut yhtään, vaikka gyne joutui lankoja etsimään aika pitkään. kannattaa mennä kokeneelle lääkärille. Muista rentous!
Asiasta kukkaruukkuun - onko se pakko poistaa, vai voiko sen jättää vain sisään? Jos siis ei ole enää erityisempää ehkäisyn tarvetta ja ikääkin jo yli neljäkymmentä.
Vielä kierukkani ei ole kuin ehkä 5-6 vuotta vanha eikä siis mitenkään vielä ikäloppu, mutta tuntuisi tarpeettomalta tässä iässä ja elämäntilanteessa sitä enää uusiakaan.
Saman verran kuin kuivan tamponin ulosvetäminen. Ota Burana etukäteen.