Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko etikettivirhe, jos laittaa viestiä matchille vasta päivän- pari matchin syntymisen jälkeen?

Vierailija
16.11.2020 |

Onko se jotenkin turn off?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamalaa. Miten kukaan edes ajattelee tuommoista.

Vierailija
2/10 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mielipidettä asiasta?

Vierailija
5/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On virhe ylipäätään viestitellä miehille yhtään mitään.

Vierailija
6/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi?

Vierailija
7/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi?

Saavat viettää sitä katkeraa mgtow-elämäänsä

Vierailija
8/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah etikettivirhe. Voi vaan olla, että matchisi onkin löytänyt jo uuden ja paremman tällä välin.

Vierailija
9/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen viive voi tulla helpostikin, jos itse on laittanut tykkäyksen vaikka maanantaina, ja ollut sitten pari päivää menemättä Tinderiin, ja sitten kun itse seuraavan kerran menee sinne vaikka to, saattaa siellä olla match odottamassa, jos toinen on tykännyt omasta profiilista tiistaina? Vai tuleeko Tinder-matcheista aina ilmoitus kännykkään, vaikkei olisi kirjautuneena? Entäs, jos käyttää Tinderiä iPadilla ja sattuu olemaan vaikka viikonlopun reissussa ilman laitetta? (En siis tiedä, en ole käyttänyt Tinderiä)

Jotenkin ahdistavaa, että pitäisi aina olla laitteen ja ruudun äärellä, ja aina valmis viestittelemään, oli sitten lapsen synttärit, mummon hautajaiset, työpäivä tai angiina.

Vierailija
10/10 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen viive voi tulla helpostikin, jos itse on laittanut tykkäyksen vaikka maanantaina, ja ollut sitten pari päivää menemättä Tinderiin, ja sitten kun itse seuraavan kerran menee sinne vaikka to, saattaa siellä olla match odottamassa, jos toinen on tykännyt omasta profiilista tiistaina? Vai tuleeko Tinder-matcheista aina ilmoitus kännykkään, vaikkei olisi kirjautuneena? Entäs, jos käyttää Tinderiä iPadilla ja sattuu olemaan vaikka viikonlopun reissussa ilman laitetta? (En siis tiedä, en ole käyttänyt Tinderiä)

Jotenkin ahdistavaa, että pitäisi aina olla laitteen ja ruudun äärellä, ja aina valmis viestittelemään, oli sitten lapsen synttärit, mummon hautajaiset, työpäivä tai angiina.

No en tiedä, mutta mietin vaan tällaisia, kun en yleensä tapaa laittaa viestiä matcheilleni kuin päivän parin viiveellä. Nuo keskustelut sitten eivät johda juuri ikinä mihinkään. Voi se tietysti johtua siitäkin, että he ovat jo löytäneet kiinnostavaa juttuseuraa, kun minä teen aloitteen. 🤔