Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita noin kolmekymppisiä, joita luullaan reilusti nuoremmiksi?

Vierailija
15.03.2014 |

Minua luullaan usein alaikäiseksi, jopa 15-vuotiaaksi :(

Mielestäni näytän kuitenkin ihan ikäiseltäni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen 30v ja paperit kysyttiin viimeksi perjantaina ruokakaupassa kun ostin miehelle pari bisseä.

Vierailija
2/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:07"]

Juu, olen 30v ja paperit kysyttiin viimeksi perjantaina ruokakaupassa kun ostin miehelle pari bisseä.

[/quote]Paperit kuuluu kysyä kaikilta, jotka näyttää alle 30-vuotiailta. Tuskin kassa luuli sinua alaikäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä mua katsotaan aina sillä tavalla hämmästyneenä pariinkin otteeseen, jos kerron jollekulle vieraalle että mulla on 12-vuotias lapsi. Ja olen ollut ihan täysi-ikäinen (23) hänet saadessani.

Papereita ei kyllä enää missään kysellä.

Vierailija
4/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen. On todettu, että pukeutuminen merkkaa paljon tässä asiassa. Jos mieheni pukee hupparin päälle niin paperit kysytään ihan varmasti ja, jos taas pukeutuu kauluspaitaan niin ei yleensä kysytä :)

Vierailija
5/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä iäksi veikataan max 25,olen 31. Monesti luullaan 10 vvuotta nuoremmaksi ja yleensä kaikki yllättyvät, kun kuulevat oikean ikäni.

En kyllä usko, että johtuu niinkään naamasta kuin yleisestä olemuksesta. Olen tosi hoikka, epävarman ja aranoloinen ja puhun hiljaisella äänellä.

Vierailija
6/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki av-mammat joutuvat kaivamaan henkkarit iltasiidereitä hakiessaan.

Vierailija
7/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:19"]

Lähes kaikki av-mammat joutuvat kaivamaan henkkarit iltasiidereitä hakiessaan.

[/quote]Tuohan on nykyään ihan normaalia kolmekymppisillä.

Vierailija
8/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v tuppautuu- minua luullaan usein parikymppiseksi, osin rypyttömän (geenikiitos) nassuni, osin aika rennon pukeutumis- ja hiustyylini takia. Viimeksi työtuttu tokaisi että kun joskus isona menen naimisiin niin jne... kerroin, että olen ollut 13v naimisissa...  :D

Samoin, kun kerron vanhimman lapsen olevan 12v, ihmiset olettavat minun saaneen hänen todella nuorena. No, olin 30v ensisynnyttäjä... 

Jotkut ihmiset vaan ovat ikäistään nuoremman oloisia. Isotätini nauroi kun häntä luultiin kuusikymppiseksi, ikää oli silloin yli yhdeksänkymmentä, mutta voimia oli käydä kahvilla ja halua laittaa itseään. Geenien kiitoksena vartalo toimi edelleen, eli käveli suoralla ryhdillä rivakasti. 

Minulla on kaksi pomoa joilla on hyvin samankaltainen, naisellinen tyyli pitkine kiharoineen. Toinen näyttää ikäiseltään vaikkakin nuorekkaalta (54v), toinen nelikymppiseltä (52v). 

Ulkoisen olemuksen perusteella on minun kokemukseni mukaan vaikea määrittää ikää. Mutta toisaalta, miksi pitäisi? Ikä ei oikeastaan ole kauhean tärkeä asia. 

Vierailija
9/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin aina parikymppiseksi. Nauti! Nyt olen 50 ja ei luulla enaa! 

Vierailija
10/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä iäksi veikataan max 25,olen 31. Monesti luullaan 10 vvuotta nuoremmaksi ja yleensä kaikki yllättyvät, kun kuulevat oikean ikäni.

En kyllä usko, että johtuu niinkään naamasta kuin yleisestä olemuksesta. Olen tosi hoikka, epävarman ja aranoloinen ja puhun hiljaisella äänellä."

Ihan sama! Muuten ei haittaa yhtään, päinvastoin, mutta töissä syö hieman uskottavuutta... Huomaan, että kun kerron ikäni ja että olen naimisissa, on lapsia jne, niin ihmisten suhtautuminen muuttuu heti. No, tuskinpa tuokaan enää n. 5 vuoden päästä haittaa...

Vierailija
11/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin luullaan usein ala-ikäiseksi, vaikka olen 32. Olen lyhyt ja todella siro. Lisäksi mulla on otsatukka, mikä kuulemma nuorentaa. En kyllä todellakaan pukeudu mitenkään teinimäisesti, vaan mielestäni ihan "ikäisenä"  mukaan. En käytä esimerkiksi mitään printtipaitoja, tennareita, huppareita, kollareita tms. Mulla ei myöskään ole mikään kimittävä teiniääni 

Vierailija
12/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotiaana vielä kysyttiin paperit kun ostin alkosta punkkua.luulen että syynä oli juuri naamaan puhjenneet finnit ja pukeutumiseni on sporttisen rentoa?

Vierailija
13/32 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin myös pitkään paljon nuoremmaksi, mitä olin, mutta kaikki muuttui kun lihoin lyhyessä ajassa paljon, parikymmentä kiloa. Enää ei luulla, vaan näytän tantalta omastakin mielestä.

Vierailija
14/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja olin just saattamassa alaikäistä teinipoikaani lääkäriaseman odotushuoneessa, kun häntä kutsuva hoitsu kysyi häneltä "tuleeks toi sun sisko myös mukaan?"

tätä sattuu silloin tällöin, samoin tuota paperien kyselyä, mutta en ole siitä erityisen ylpeä, koska yleensä se sattuu juuri silloin kun olen a) erityisen homssuisesti pukeutunut ja b) katson jotenkin alaspäin tai muuten vähän pois eli en ehkä ole ihan kunnolla näkyvissä. Esim tuona päivänä lääkäriasemalla mulla oli kuviolliset farkut ja joku trikoopaita ja olin varmaan juuri kumartunut etsimään laukustani jotain. Kyse ei siis ole välttämättä erityisestä nuorekkuudesta, vaan ehkä päinvastoin tyylin pettämisestä.

Vierailija
15/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee alapeukkua, mutta olen liki kuusikymppinen ja nuorukaiset, 30-40 vuotiaat, kyselee illalliselle.

Vierailija
16/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti nämä fb-päivitykset, että kysyttiin paperit ja olen 45. Humble bragia pahimmillaan.

Vierailija
17/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän arvioiminen on tosi vaikeaa! Yleensä noin 35-45 vuotiaat on ihan saman näköisiä!

Vierailija
18/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:05"]

Minua luullaan usein alaikäiseksi, jopa 15-vuotiaaksi :(

Mielestäni näytän kuitenkin ihan ikäiseltäni.

[/quote]

Sama juttu, mielestäni mulla on ryppyjä ja kaikkea. Viimeksi ulkomailla parikymppiset nuoret (sekä miehiä että naisia) luulivat minua ikäisekseen, eivätkä meinanneet millään uskoa, että olen 30.

Olen aika tyttömäinen ja siro. Joskus kysytään vieläkin papereita ihan kotisuomen baareissakin, etenkin jos ikäraja paikkaan vaikka 20. Kyllähän se hämmentää! 

Vierailija
19/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa eniten nämä 30+, jotka hehkuttavat sitä kun kysyttiin joku kerta paperit :D

Mä voisin hehkuttaa niitä kertoja kun ei ole kysytty papereita! t. 31v mamma

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:04"]

Mua ärsyttää suunnattomasti nämä fb-päivitykset, että kysyttiin paperit ja olen 45. Humble bragia pahimmillaan.

[/quote]

Vierailija
20/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista!! Ottakaa kuva itsestänne ja laittakaa tänne

nimim. aina ikäistään vanhemman näköinen :(