Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukraina.

Vierailija
15.03.2014 |

Onko tässä oikeasti nyt sodan vaaraa? Uskon että on, lapsilleni olen vuodet toittottanut että suurvallat hyökkää, taisin olla oikeassa, minua ja lapsiani  pelottaa, en ole päästänyt lapsiani kouluun kolmeen viikkoon koska ulkona voi tapahtua vaikka mitä, ja vielä kun olemme näin lähellä Venäjää voimme joutua mukaan, lapseni itkevät jo kolmannes tuntia...

Mitä olette mieltä, tuleeko sota?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D x 1000000000 ja huutonaurua. Aamen

Vierailija
22/25 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen,mitä sitä etukäteen pelkämään,itse luodaan enemmän sitä pelkoa,kyllä se kuolema korjaa joka tapauksessa jossain vaiheessa ilman sotaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krimiläisillä on kansainvälisen oikeuden mukaan oikeus järjestää kansanäänestys. Kun Ukraina itse rikkoo koko ajan perustuslakiaan, eikä sillä ole laillista hallitusta, ja sortaa vähemmistöjä, mm. ensi päätöksenään poisti venäjän kielen Ukrainasta, ei Ukrainan perustuslain vastaisuus liene paha ongelma kansanäänestykselle. Entä muiden maiden itsenäistyiset, mm. Suomen aikanaan?
Krim on aikanaan ilmeisesti laittomasti irrotettu Venäjästä ja liitetty Ukrainaan. Krim on historiallisesti osa Venäjää ja väestö lähes kokonaan tai kokonaan puhuukin venäjää.

EU ja USA yllyttivät ja rahoittivat natsipuolueena alkaneen Svobodan ja Maidanin väkivaltaiseen vallankaappaukseen, vaikka vaalit olivat tulossa. Nyt vaaleja ei aiota järjestää, vaan länsimaat pitävät itse itsensä nimittänyttä kaappariporukkaa Ukrainan koko kansan demokraattisena edustajana!

EU:n mukana Suomi on tekemässä petosta Ukrainan kansaa vastaan, kun EU tekee sopimuksia Ukrainan kansan asioista ja varallisuudesta laittoman itse itsensä nimittäneen Ukrainan kapinallishallituksen kanssa. Hallitus, jossa on neljä Svoboda-alkujaan natsipuolueen, jäsentä, ja joka on itsensä väkivaltaisen kapinan avulla valtaan nostanut, ei edusta Ukrainan kansaa. Vain vaaleilla valitun hallituksen tulisi tehdä päätökset, väliaikaisen hallituksen vain järjestää vaalit ja huolehtia järjestyksestä.

Suomen edun mukaista olisi pysyä pois kiihkoilusta ja tuoda vahvasti esille näkökanta, että Venäjän näkökannat ovat koko lailla oikeutettuja ja kieltäytyä talouspakoitteisiin osallistumisesta. Selityksenä EU:lle: "pakotteet ovat Suomen edun vastaisia, kyseenalaisia oikeutukseltaan ja haitallisia koko Euroopalle."

Vierailija
24/25 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän kieltä ei ole poistettu, sitä kyllä oli mietitty, muttei ehditty poistaa.

Jotain todisteita tarttet tuolle tekstillesi, muuten se näyttää vain propagandalta.

Vierailija
25/25 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/lavrov+venaja+ei+aio+ylittaa+ukrainan+rajoja/201403665557

Siis Lavrovin mukaan Venäjä ei aio ylittää Ukrainan rajoja.

No eipä tietenkään, ensin siirretään rajat uuteen paikkaan, ja sitten venäjän entiseen Ukrainaan tunkeutuvat joukot ovatkin edelleen Venäjällä rajoja ylittämättä.

Näin siis venäjän johtajien logiikan mukaan.

Pitää vain osata tulkita oikein, mitä Ministeri Lavrov oikeasti tarkoittaa, ettei tule vahingossa lukeneeksi rivien välistä jotain sellaista lupausta, jota siellä ei todellakaan ole.

Venäjä ei siis aio tunkeutua Ukrainaan, vaan sellaiselle omalle alueelleen,

mikä on vielä nyt osa Ukrainaa. Siis aivan kuten Krimilläkin venäläispoliitikkojen mukaan tapahtui.

Muut voivat sitten tietysti olla sitäkin mieltä, että krimillä jo ennen rajan siirtoa olleet joukot olivat nimenomaan venäläisjoukkoja, mutta tätähän venäläispoliitikot tai -sotilasjohto ei koskaan tule todeksi myöntämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan