Ukraina.
Onko tässä oikeasti nyt sodan vaaraa? Uskon että on, lapsilleni olen vuodet toittottanut että suurvallat hyökkää, taisin olla oikeassa, minua ja lapsiani pelottaa, en ole päästänyt lapsiani kouluun kolmeen viikkoon koska ulkona voi tapahtua vaikka mitä, ja vielä kun olemme näin lähellä Venäjää voimme joutua mukaan, lapseni itkevät jo kolmannes tuntia...
Mitä olette mieltä, tuleeko sota?
Kommentit (25)
Miksi tämä olisi ''Läppä''? Sodan vaara on aiheellinen, vien lapseni kouluun vasta kun vaara on ohi sanoivat opettajat mitä tahansa.
Nyt kaivataan kompromisseja!
Tsernobyl amerikkalaisille ja Krimi venäläisille.
Olethan hakenut jo joditabletit apteeksista.
Huomenna on kansalaisten äänestys liittyykö krimi venäjään, toivottavasti. sen mä voin sanoa, että tää on vasta alkua. Venäjä ja ukraina tulee tappelemaan vielä monta vuotta. Mutta olkaa onnellisia, että olette täällä suomessa. mulla on tuttuja ukrainassa ja siellä ei hyvin mene. Eläkkeet on puolitettu ja heidän "kela" korvaus on otettu lääkkeistä pois. Siellä ei mikään toimi tällä hetkellä. lisäksi mielenosottajille maksetaan siitä, että ne on kaduilla. Niinkauan kuin puuuutttiiinnilla on näppinsä tässä pelissä ni se ei lopu.
Anteeksi. Tarkoitin sitä obama idioottia.
Voinko mä tulla teille ku sota syttyy ku tuntuu olevan aika turvallinen paikka.
Onnittelut vuoden hienoimmasta ja mielenkiintoisimmasta otsikosta.
Tottahan toki, voidaan mennä peiton alle vähä ;) ku lapsoset nukkuu
Tervetuloa vaan :D kyllä tänne 300 neliön taloon muutama pelkäävä mahtuu aina
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:03"]
Onnittelut vuoden hienoimmasta ja mielenkiintoisimmasta otsikosta.
[/quote]
Mene sinä saatanan kusipää Putinin kullinlutkuttaja helvettiin, keksi nyt tässä sodan keskellä sellane otsikko mikä teitä perseen nuolijoita miellyttää?
Ap..Minkä ikäisiä lapses ovat jos sul sellaisia on?
Nyt sitte::D varmaa sä oot 4 vuotiaal menny sanoo et sota syttyy ja nyt se huutaa siellä kurkku suorana ja itkee kolmatta tuntua:::D
Krim voi kansainvälisen oikeuden mukaan järjestää kansanäänestyksen. Krim on historiallisesti kuulunut Venäjään, ja lähes kaikki osaavat kielenkin. Ei ole hirveän paha asia, jos Ukrainan perustuslaissa kielletään kansaäänestys, kun myös Kiovassa on laiton hallitus.
EU:n mukana Suomi on tekemässä petosta Ukrainan kansaa vastaan, kun EU tekee sopimuksia Ukrainan kansan asioista ja varallisuudesta laittoman itse itsensä nimittäneen Ukrainan kapinallishallituksen kanssa. Hallitus, jossa on neljä Svoboda-alkujaan natsipuolueen, jäsentä, ja joka on itsensä väkivaltaisen kapinan avulla valtaan nostanut, ei edusta Ukrainan kansaa. Vain vaaleilla valitun hallituksen tulisi tehdä päätökset, väliaikaisen hallituksen vain järjestää vaalit ja huolehtia järjestyksestä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:24"]
Nyt sitte::D varmaa sä oot 4 vuotiaal menny sanoo et sota syttyy ja nyt se huutaa siellä kurkku suorana ja itkee kolmatta tuntua:::D
[/quote]
Vahinkoja sattuu, oothan säki tääl sen takii...
Missä koulussa se 4-vuotias on, kun sanot ettet ole päästänyt lapsiasi (mon.) muutamaan viikkoon kouluun?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:29"]Krim voi kansainvälisen oikeuden mukaan järjestää kansanäänestyksen. Krim on historiallisesti kuulunut Venäjään, ja lähes kaikki osaavat kielenkin. Ei ole hirveän paha asia, jos Ukrainan perustuslaissa kielletään kansaäänestys, kun myös Kiovassa on laiton hallitus.
EU:n mukana Suomi on tekemässä petosta Ukrainan kansaa vastaan, kun EU tekee sopimuksia Ukrainan kansan asioista ja varallisuudesta laittoman itse itsensä nimittäneen Ukrainan kapinallishallituksen kanssa. Hallitus, jossa on neljä Svoboda-alkujaan natsipuolueen, jäsentä, ja joka on itsensä väkivaltaisen kapinan avulla valtaan nostanut, ei edusta Ukrainan kansaa. Vain vaaleilla valitun hallituksen tulisi tehdä päätökset, väliaikaisen hallituksen vain järjestää vaalit ja huolehtia järjestyksestä.
[/quote]
Tuosta voi olla montaa mieltä, tuntuu että olet valinnut Venäjän mielipiteen.
-Autonomiset osat ei saa järjestää omia kansanäänestyksiä ja päättää itse liittymisestään. Mielipidettä voi kysyä. Näin.ajattelee moni muu valtio kuin Venäjä.
-Kansalla ei tällä.hetkellä ole puolueetonta tietoa asiasta, joten.olisi parempi kysyä myöhemmin, kun.kukaan ei.osoita kovapiippuisella samaan aikaan kun pitäisi äänestää.
-Krim on kuulunut monellekin valtiolle, nyt siellä on puolet väestöstä venäläisiä. Loput ei varmaan oikeasti halua Venäjään liittyä, eikä ilmeisesti nuoret venäläisetkään. Maita ei voi vaan pilkkoa sillä perusteella, että joku kokee kuuluvansa jonnekin.
Eihän eteläruotsiakaan liitetä tanskaan, lappi itsenäisty, viipuri ja karjala palaa suomeen, Ahvenanmaa ruotsille. Vaikka haluaisivatkin, se nyt ei vaan riitä.
-Viimeisestä olen samaa mieltä, uudet vaalit tarvitaan, mut epäilyttää olisiko ne sen kummemmat kuin aikaisemmatkaan, joissa joidenkin tarkkailijoiden mukaan on ollut väärät tulokset.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:47"]
Missä koulussa se 4-vuotias on, kun sanot ettet ole päästänyt lapsiasi (mon.) muutamaan viikkoon kouluun?
[/quote]
Aleksis Kiven Peruskoulussa
Mitenkäs niin?
Toivottavasti tää on läppä. Ei ole sodan vaaraa. Me täällä suomessa olemme turvassa. Älää enää alottako näitä turhia alotuksia ja vie ne kakaras maanantaina kouluun.