Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein omia vanhempia pitää tavata?

Vierailija
15.03.2014 |

Minulla on hyvät välit vanhempieni kanssa, soittelen äitini kanssa pari kertaa viikossa. Meillä on tuonne mummolaan n. 1,5 t matka, ei siis mikään mahdoton.

Ihan laiskuuttamme emme jaksaisi kauhean usein käydä kylässä vanhempieni luona. Ihan kiva siellä on kuitenkin olla. Kuinka usein teidän mielestä pitäisi käydä, ettei vaikuttaisi ihan kylmältä ihmiseltä, joka ei välitä vanhemmistaan?

Kerran viikossa, kerran kuukaudessa, parin kk välein...?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen on pitänyt 1-2 x kuussa sopivana välinä.

Meillä on arkisin melko kiirettä, joten viikonloppuna usein teemme niitä aikaavievempiä hommia. Viikonloppuna on hyvää aikaa siivota kunnolla, käydä kampaajalla, lukea kokeisiin, käydä vaate/huonekalukaupassa, uimahallissa/kylpylässä, laskettelemassa, leffassa jne. Ei siis tietenkään joka viikko näitä, mutta aina jotain pakollista tai kivaa. Lisäksi se pelkkä oleilu on minusta mukavaa. Lapsetkin tykkää kun voivat olla kavereiden kanssa (vaikka yökyläily) ja pelata kunnolla.

Kun sinne viikonloppuihin yrittää ahtaa kyläilyt minun vanhemmillani, miehen vanhemmilla, miehen isovanhemmilla, sisaruksillamme (3 kpl), tuttavaperheiden luona, vanhojen sukulaisten ja kummien luona niin kiirettä pitää. Ei vaan jaksettaisi.

Vanhempani tai miehen vanhemmat eivät valita harvasta kyläilyvälistämme, mutta toki mielellään näkisivät meitä useammin.

ap

Vierailija
22/22 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 06:09"]

En käy ollenkaan, välit sen verta huonot

[/quote]En minäkään. Vierailut olivat niin hirveitä, että lopetin kokonaan. Ei ole mitään järkeä käydä kylässä paikassa, jossa ei selkeästi ole toivottu kylävieras. Esim. viime kerralla kun kävin ekan kerran sille vuotta kylässä, oli äitini keksinyt sekä tulo- että lähtöpäivilleni omia menojaan, joiden vuoksi toivoi että tulen vasta myöhään ja lähden aikaisin. Olin siis yhden yön, hyvä että muutaman tunnin siellä kerkesin (hereillä) olla. Isällä sama homma, niin monesti olen ajanut tuntikausia vain päästäkseni toivottamaan mukavaa tanssi-iltaa kun hän on häipynyt omille teilleen, että mitäpä tuota enää bensaa polttamaan ja mieltään pahoittamaan.

En oikein ymmärrä aikuisilta ihmisiltä noita viikottaisia vierailuja. Kai sitä pitäisi omaa elämää aikuisille (useimmat jo perheellisiäkin) ihmisillä olla, eikä vaan vanhempien helmoissa luuhata... Vaikka olisi normaalit välitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi