Noora Karma on mahtava!!
Ihan parasta tv-viihdettä aikoihin, ja lahjakas, kaunis ja taitava nainen hän on.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:26"]Antonion pahvilaatikon valinta meni ennakoinnin, mielen manipuloinnin (Antonio on A1-miehiä, ei B2 vaikka loogista olisikin hehhe...) ja 50-60 mahiksien varassa
[/quote]Niin ja luulen, että tässä on pelattu pitkälti sen varaan että (mies)poliitikon puoliso, joka on vielä kotoisin vanhoillisesta maasta, ei valitse b:tä a:n sijaan sen metaforallisen merkityksen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:04"]Kokeiliko joku sen ekan katsojille tarkoitetun tempun? Mulla se osui oikein.
[/quote]
Mulla myös, mutta vieressä istuvalla ystävälläni väärin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:01"]
Pystyykö teistä av-mammoista kukaan selittämään, miten Noora teki nuo temppunsa. Temppujahan ne ovat, sen nyt kaikki myöntää.
[/quote]Tossa on kiinnostava artikkeli aiheesta.
http://www2.nyt.fi/20130222-mentalisti-noora-karma-tekee-huikeita-temppuja-mutta-miten/
Itse luulen, että avustajilta on kyselty esitietoja ja heitä on johdateltu valinnoissaan esim. kolmannen osapuolen tai piiloviestinnän kautta (näytetty jotain kuvaa tai toistettu sanaa tms). Noora taitavana ihmistulkkina lukee eleitä ja pumppaa tietoa ihmisistä heidän huomaamattaan ja onnistuu itse syöttämään sellaista muille. Jos hänellä on kyky kaataa Kanerva niin saa varmasti toisen soittamaan kelloakin (kummituskohtaus) ja muka johdattamaan oikealle haudalle. Tarkka mielen manipuloija saa myös näkemään vaikka kummituksen peilissä (en tarkoita tv:ssä näytettyä retusoitua kuvaa). Kortin valinta oli lähinnä matikkaa - suurin osa osuu todennäköisyyslaskulla oikeaan ja lisäksi sitä kuolemaahan hän mainosti/toisteli pari kertaa ennen temppua. "Sydämenpysäytys" oli psykofyysinen harjoitus (lihakset, hengityksen pidätys, mielenhallinta). Antonion pahvilaatikon valinta meni ennakoinnin, mielen manipuloinnin (Antonio on A1-miehiä, ei B2 vaikka loogista olisikin hehhe...) ja 50-60 mahiksien varassa, mutta varulta hänellä oli paksupohjaiset bootsit jalassa ja hyppäsi laatikkoon siten, että ei olisi osunut puukkoihin vaikka väärään olisikin tullut.