Olen havainnut, että joka kerta kun on sotaharjoituksia tai ohjuskokeita
Kommentit (6)
^ Kai nyt sentään pizzaa saavat portille tilata?
Jos ei tsunami niin lentokone. Osu ja uppos.
Muuten onko armeijassa muuta safkaa kun hernerokka ja kai sitä saa kasvisversiona. Onko kanaa? Poikani joutuu lähivuosina sinne(lukion tokalla nyt). Entäs miten suihku? Ehtiikö pestä itsensä kunnolla? Tarviiko hiihtää? Hiihtänyt joskus ala-asteella. Asumme stadissa ja Santis on kai lähin missä voi suorittaa. Voi olla vaikka sivariksi päätyisi. Hän saa itse päättää meneekö armeijaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:47"]
Muuten onko armeijassa muuta safkaa kun hernerokka ja kai sitä saa kasvisversiona. Onko kanaa? Poikani joutuu lähivuosina sinne(lukion tokalla nyt). Entäs miten suihku? Ehtiikö pestä itsensä kunnolla? Tarviiko hiihtää? Hiihtänyt joskus ala-asteella. Asumme stadissa ja Santis on kai lähin missä voi suorittaa. Voi olla vaikka sivariksi päätyisi. Hän saa itse päättää meneekö armeijaan.
[/quote]
Miten lie pärjää kun ei mamma pääse pesemään sissijuustoja.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Eikö porvoolaisille ole santiksessa ihan oma yksikkönsä?
Nojuu. Pojat joutuu palelemaan Rovajärjelle pariksi viikoksi.