Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoFatGo alkaa huomenna! Perkele, nyt ryhdistäydyn!

Vierailija
15.03.2014 |

Nyt napsahti päässä. Olen ollut läski jo vuosikausia. Marraskuun alkupuolella paino oli n. 105kg (pudonnut reilussa vuodessa 15kg) ja sen jälkeen homma on lähtenyt lapasesta. Nyt painoa on varmaan 110kg, käyn huomenna puntarilla. Kun pituutta on 162cm, on tuo ihan jäätävän paljon.

Söin juuri pizzerian pizzan ja 100g suklaalevyn. Ei tehnyt edes tiukkaa. Sitten se iski: päätös muuttaa elämä. Tänään en laita suuhuni enää muuta kuin vettä. Googlasin Go fat go -ohjeet ja aloitan niillä heti huomenna. Tästä syvemmälle ei voi enää vajota vaan nyt on tehtävä jotain. Ikääkin on jo 39. Haluan "helpon" alun, haluan päästä vauhtiin ilman kaloreiden laskemista. Sen homman opettelen hiljalleen matkan aikana.

Repsahduksia tulee aivan varmasti ja minulle onkin suurin kynnys siinä, että pääsen niiden jälkeen heti takaisin ruotuun. Se vaatii tsemppiä. Monta laihdutusyritystä on jo takana, mutta vielä koskaan ei ole ollut näin varma ja rauhallinen olo onnistumisesta.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:29"]

Voiko rahkan vaihtaa raejuustoon?

[/quote]

Jos niissä on samat ravintoarvot.

[/quote]

Ei niissä aivan prikulleen samoja arvoja ole :(.

Vierailija
42/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:50"]

Mä viime keväänä aloitin ton Jutan ruokavalion mukaisesti (googlamalla löytyi) ja aloin juoksemaan  3-5 kertaa viikossa ja muutamassa kuukaudssa lähti 15kg. Juoksemassa käyn edelleen ja kuntosalilla ja paino pysynyt samana. Ruokavaliota olen vähän höllänyt, mutta saman rungonmukaan syön ja terveellisesti :) Onne matkaan, sisulla kyllä onnistuu. Ja jos juokseminen ei iske keksi muita liikuntamuotoja rinnalle.

[/quote]

Vau! Paljonko sinulla oli (yli)painoa? Jaksoitko lenkkeillä kuitenkin hyvin noinkin niukalla ruokavaliolla? Entä (jos olet nainen), kärsikö esim. kuukautiskierto laihduttamisesta ja melko rasvattomasta ruokavaliosta?

[/quote]

Lähtöpaino oli 84 ja nyt noin 69-70kg. Vielä sais 5 kiloo lähtee Niin olen normipainon rajoissa. Kyllä hyvin jaksaa kunhan vaan syö tuon viisi kertaa päivässä ja loppujen lopuksi aika isot ovat nuo Jutan dietin annokset. Ja vettä pitää juoda paljon, 2-3 litraa yritän juoda päivässä. Juu Naindn olen ja hormonitoimintan ei vaikuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se alkoi :) Juon tosin vasta aamukahvia ja kohta laitan puuron kiehumaan. Tuo gfg:n puuro on ollut aamupalana jo pitkään, se on vaan niin hyvää! Valitettavan usein se (ja aamupala yleensä) kuitenkin jää syömättä kun on muka niin kiire.

Puntari näytti 110,2kg, eli marraskuun 28. päivästä tähän päivään on tullut 5 kiloa! Mulla on puhelimessa appsi, johon merkkaan painon, siksi tiedän päivän noin tarkkaan. Ei paljon naurata, muistan nimittäin hyvin miten paljon kevyempi olo oli tuolloin marraskuussa!

Vastaaja 11, paljonko sulla on pudonnut paino gfg:n avulla? Mä luulen, että nyt ekan ja tokan viikon aikana lähtee n. 3kg kun nesteet ja pöhö poistuvat, mutta sitten hidastuu.

Ensimmäinen tavoite on kaksinumeroisiin lukuihin, sitten mennään 5kg kerrallaan niin urakka ei tunnu niin mahdottomalta! Lopullinen tavoite on seiskalla alkava paino. Silloinkin olen av:n mukaan armoton mätisäkki, mutta koska olen realisti, ymmärrän, että pääsy vaikka 78 kiloon on huima saavutus!

Täällä pyörii tuo Rapakuntoisen ketju, jossa ainakin viimeksi luettuna syötiin todella omituisesti: puolukoita, vlcd-juomia jne. Melkein tekisi mieli nostella tätä ketjua ihan vastapainoksi sille ja katsoa, kumpi toimii paremmin, vaikka suoraan ei voikaan verrata... Ap.

Vierailija
44/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

110kg on kyllä naiselle tosi paljon joka tapauksessa, oli sitten pituutta 165cm tai 180cm.

Vierailija
45/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 09:27"]Tänään se alkoi :) Juon tosin vasta aamukahvia ja kohta laitan puuron kiehumaan. Tuo gfg:n puuro on ollut aamupalana jo pitkään, se on vaan niin hyvää! Valitettavan usein se (ja aamupala yleensä) kuitenkin jää syömättä kun on muka niin kiire.

Puntari näytti 110,2kg, eli marraskuun 28. päivästä tähän päivään on tullut 5 kiloa! Mulla on puhelimessa appsi, johon merkkaan painon, siksi tiedän päivän noin tarkkaan. Ei paljon naurata, muistan nimittäin hyvin miten paljon kevyempi olo oli tuolloin marraskuussa!

Vastaaja 11, paljonko sulla on pudonnut paino gfg:n avulla? Mä luulen, että nyt ekan ja tokan viikon aikana lähtee n. 3kg kun nesteet ja pöhö poistuvat, mutta sitten hidastuu.

Ensimmäinen tavoite on kaksinumeroisiin lukuihin, sitten mennään 5kg kerrallaan niin urakka ei tunnu niin mahdottomalta! Lopullinen tavoite on seiskalla alkava paino. Silloinkin olen av:n mukaan armoton mätisäkki, mutta koska olen realisti, ymmärrän, että pääsy vaikka 78 kiloon on huima saavutus!

Täällä pyörii tuo Rapakuntoisen ketju, jossa ainakin viimeksi luettuna syötiin todella omituisesti: puolukoita, vlcd-juomia jne. Melkein tekisi mieli nostella tätä ketjua ihan vastapainoksi sille ja katsoa, kumpi toimii paremmin, vaikka suoraan ei voikaan verrata... Ap.

[/quote]

Hei!

Mä aloitin myös gfg:n tänään! Ylipainoa mulla on vähemmän, mutta riittävästi kuitenkin... Mitat 165cm ja 85kg.

Tsemppiä sinulle! Käyn kurkkimassa täältä edistymistäsi ja postailen vaikka omia kuulumisianikin jos kaipaat vertaistukea. :)

Vierailija
46/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaa'alla koko aikana, seuraan vaatekoon pienenemistä. Ahmimisesta johtuen en ajattele laihtumista kovin aktiivisesti. Vyötäröä mittaan ja vaatteita sovittelen. Jos mitat pienenevät, en ainakaan liho samalla. Lähtöpainoa oli luultavasti saman verran kuin sinulla mutta pituutta enemmän. Olen jo saanut kahdet liian pienet farkut käyttöön ja yhden takin. Tavoitevaatteita riittää vaatekaapissa.

Mitä suunnitelmia sinulla on liikunnan suhteen? Minä olen vain kävellyt. Suuri haaveeni on, että pystyisin joskus juoksemaan viisi kilometriä, mutta en näin ylipainoisena aloita sitä. Vuoden päästä tai parhaimmillaan loppusyksystä ajattelin kokeilla juoksukoulun ohjeita.

Vierailija
47/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 on siis 11...

Vierailija
48/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:01"]

Sinuna ap tutustuisin kiloklubi.fi:hin ja alottaisin elämäntapamuutoksen. Elämäntapamuutos on pidempiaikainen ratkaisu, toisin kuin nuo laihdutuskuurit. Laihdutuskuureilla repsahtelee nälissään herkkuihin ja kuurin jälkeen palaa takaisin entiseen ruokavalioon ja entisiin kiloihin korkojen kera.

Tsemppiä laihdutukseen kuitenkin :)

[/quote]

No mutta, go fat go ON elämäntapamuutos, ei pikadieetti. Olen noudattanut kyseistä ruokavaliota viikon verran ja merkannut kaikki syömiseni kiloklubiin. Kaikki "pallurat" pysyvät vihreinä. Ruoka on monipuolista ja hyvää. Ainoastaan maitorahkan suuri määrä arveluttaa ja aion vaihtaa maitorahkan johonkin vaihtoehtoiseen välipalaan/ iltapalaan, kunhan kilot karisevat ensin. 

Vierailija
49/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 14, ilman muuta olisi kiva kuulla edistymisestäsi!

Liikuntasuunnitelmaa ei kamalasti ole. Salikortti on, joten ehkä jossain vaiheessa menen spinningiin ja kuntosalille. Vesijuoksusta tykkään, joten sitä varmaankin jo heti ensi viikolla. Vaikka olen näin läski, kehtaan mennä uimahalliin :) Juokseminen on unelmana täälläkin, mutta järki käteen, ei näillä kiloilla!

Puuro syöty, olipa hyvää! Nyt kotihommia ja kauppojen auettua ostoksille. Jääkaapissa on jäljellä vähän "kiellettyjä" juttuja ja ne aion syödä pois hiljalleen. Esim. rahkan sekaan laitan 1 rkl 2,5% kreikkalaista jugurttia niin kauan kuin pöntössä riittää tavaraa. Rasvatonta maitoa on n. 1,5 litraa ja senkin juon pois. 10% juustoa löytyy myös n. 200g, mutta sen aion käyttää aterioilla proteiinin korvikkeena. Roskiin en perusterveellistä ruokaa heitä vaan syön pois, vaikkei se ihan ohjeeseen sopisikaan. Muuten nuo gfg-ruuat on sellaisia, jotka maistuu mulle ja joita syön normaalistikin. Annokset vaan on järjettömän paljon isompia... Ap.

Vierailija
50/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuklasin tuon go fat gon ja näyttää yhtä aikaa sekä kiinnostavalta että ällöttävältä. lähinnä ehkä tökkii nuo välipalat kun ei saisi syödä mitään suolaista. millaisia tuloksia tuolla ruokavaliolla on tullut? paljonko tulee kilokaloreita päivässä, n. 1200-1300? aika vähän...

Vierailija
51/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viime keväänä aloitin ton Jutan ruokavalion mukaisesti (googlamalla löytyi) ja aloin juoksemaan  3-5 kertaa viikossa ja muutamassa kuukaudssa lähti 15kg. Juoksemassa käyn edelleen ja kuntosalilla ja paino pysynyt samana. Ruokavaliota olen vähän höllänyt, mutta saman rungonmukaan syön ja terveellisesti :) Onne matkaan, sisulla kyllä onnistuu. Ja jos juokseminen ei iske keksi muita liikuntamuotoja rinnalle.

Vierailija
52/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:50"]

[/quote]

Vau! Paljonko sinulla oli (yli)painoa? Jaksoitko lenkkeillä kuitenkin hyvin noinkin niukalla ruokavaliolla? Entä (jos olet nainen), kärsikö esim. kuukautiskierto laihduttamisesta ja melko rasvattomasta ruokavaliosta?

Vierailija
53/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/55 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rahkan vaihtaa raejuustoon?