Kotipizzan pizzat ei mitään parhaimpia
ja suhteellisen kalliitakin vielä. Hirveen ohut ja sellainen pehmeä löllömäinen pohja eikä makukaan parhaimmasta päästä. Onko kukaan samaa mieltä?
Kommentit (69)
Minä olen ainakin kanssasi samaa mieltä.
Ja pohjassa omituinen "sivumaku" en tykkää yhtään...
mä saan aina niistä jonkun vatsataudin/vatsa-allergian tapasen, en uskalla enää syödä, ja pahojakin ovat.
Kotipizzat eivät todellakaan ole hyviä. Ne ovat sellaista yö- ja krapularuokaa. Vähän niin kuin mysteerilihis tai makkaraperunat. Selvin päin ajatuskin ellottaa.
Olen ilmeisesti ainoa, joka niistä tykkää. Tosin syönkin aina gluteenitonta, mutta ne ovat hyviä. Paitsi kerran oli yhden pizzan päälle laitettu varmaan kolmen pizzan juustot, syötyä sekin tuli.
Onhan ne alkuajoista pienentyneet ja täytteet vähentyneet.
Minusta ovat hyviä. Tykkään siitä että tiedän joka kerta mitä saan, enkä joudu odottamaan kauhulla mitä jonkun kepapkioskin pojat ovat vääntäneet...
Maultaan ovat hyviä, mutta hinta-laatusuhde on huono. Eli ovat tosi pieniä ja kalliita
Karvakäsilöistä saa melko poikkeuksetta paljon paremmat pitsut. Veikkaankin että kotipizzan asiakaskunta koostuu vaan näistä isäm maam toivoista jotka ei kebabbien laittamaa ruokaa suostu syömään ja kotiäideistä jotka ei uskalla astua niihin sisälle.
No ei kai kukaan tällaista ketjutavaraa huippulaaduksi olettaisikaan? Kotipizzan etu on tasalaatuisuudessa, tiedät mitä saat. Tuskin kukaan väittäisi myöskään, että mäkkäristä tai hesestä löytyisi parhaat burgerit. Kotipizza kuuluu mielestäni samaan sarjaan.
Samaa mieltä. Pieniä ja pohjakin "outo".Usein myös maultaan laimeampia. Valjuja, jotenkin. Vaikka ihan samoilla täytteillä ja mausteilla tilaan!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:06"]
No ei kai kukaan tällaista ketjutavaraa huippulaaduksi olettaisikaan? Kotipizzan etu on tasalaatuisuudessa, tiedät mitä saat. Tuskin kukaan väittäisi myöskään, että mäkkäristä tai hesestä löytyisi parhaat burgerit. Kotipizza kuuluu mielestäni samaan sarjaan.
[/quote]
Paitsi ettei kyllä tiedä. Pizzojen laatu vaihtelee aika runsaastikin eri kotipizzoissa.
Liian vähän täytettä ja ihan surkeita ovat. En ole ostanut enää moneen vuoteen.
Täh, syökö joku muka oikeesti vielä niitä kotipizzoja?
mä en oo siellä asioinut varmaan 15 vuoteen tai jotain, kyllä saa kunnon pizzaa muualtakin jos sellaista haluaa.
Hinta/kokosuhde ei kotipizzoissa oo kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:34"]
Ja ovat pieniäkin vielä.
[/quote]
Niin todellakin ovat.
Valittu kuitenkin maailman parhaaksi New Yorkissa. Taakse jäi mm. italialinen pitsa
Minusta ne ovat oikeasti ihan hyviä pitsoja, tykkään kyllä, mutta aika harvoin käyn korkean hinnan takia. Kokokin on pieni, mutta se ei niin haittaa, koska se yleensä riittää minulle viemään sen nälän. Reilusti vaan saisi halvempi olla.
Ja ovat pieniäkin vielä.