Tein suuren virheen. Sanoin miehelleni, että haluan seksiä enemmän.
Mies suuttui. Haukkuu itsekkääksi, haistattelee, kiroilee. Käskee etsiä jonkun, joka panee ihan vitusti. En ymmärrä ollenkaan.
Kommentit (30)
Oho, aika kiukkupylly. Ei mee koskaan halut kyllä yhteen, ei sitten millään...
Kuinka usein teillä sitten on seksiä?
Jos sä haluat mieheltäs enemmän seksiä, tee useammin aloite. Da daa!
Tuommoisesta keskustelusta tulee riittämättönyyden tunne ja itsetunnon notkahdus.
Miehelläsi on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, eikä kehtaa kertoa niistä. Älä missään tapauksessa ajattele, että sinä olisit toiminut väärin jos olet vain kysynyt asiaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:21"]
Tuommoisesta keskustelusta tulee riittämättönyyden tunne ja itsetunnon notkahdus.
[/quote]
En ole ap, mutta meillä tätä kokeiltiin , ja mies vain torjui aloitteeni. Siitäpä vasta itsetuntoni riemastui. Mielestäni paras on puhua suoraan.
Meillä taas on toisinpäin, äijä (kohta 50v) panisi edelleen kuin kani, itse en jaksa enkä halua kuin hyvä jos pari kertaa viikossa
Pitäiskö ap sunkin hankkia rakastaja?
Meillä on seksiä ollut viime aikoina ehkä kahdesti viikossa. Haluaisin enemmän ja sanoin. Tulos, että olen itsekäs ihminen. ap
Miehelle on kova paikka jos kuulee ettei pysty tyydyttämään vaimoansa.
Anna sen rauhassa vähän pohdiskella asiaa ja viilentää loukatut tunteensa.
Sitten kun tilanne on rauhoittunut, kokeile hellästi vietellä hänet että hän ymmärtäisi sinun haluavan juuri häntä. Ei liian rajua aloitusta heti alkuun, jos on epävarmuutta omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan se voisi olla vähän liikaa.
Miksi se pitää ottaa niin, ettei pysty tyydyttämään. Jos seksi olisi huonoa, tuskin halusisin enemmän. ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:21"]
[/quote]
En ole ap, mutta meillä tätä kokeiltiin , ja mies vain torjui aloitteeni. Siitäpä vasta itsetuntoni riemastui. Mielestäni paras on puhua suoraan.
[/quote]
Suoraan, muttei saa syytelläkään. En ymmärrä miksi torjunta pitää ottaa henkilökohtaisesti ja loukkaantua siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:14"]
Miehelle on kova paikka jos kuulee ettei pysty tyydyttämään vaimoansa.
[/quote]
En ymmärrä tätä. Ap nimenomaan haluaa miestään useammin. Vika ei laadussa, vaan määrässä.
Ehkä asetit sanasi väärin ja mies tulkitsi väärin, loukkaantui ja suuttui. "Mä tarviin enemmän seksiä" on eri kuin "Mä toivoisin, että meillä olisi vielä enemmän aikaa ja yhteisiä hetkiä harrastaa seksiä." Okei, vähän kömpelöltä varmasti kuulostaa tuo sanottuna, mutta esimerkiksi.
Se loukkaantui, ja nyt kuvittelee että ei tyydytä sua tarpeeksi. Kannattaa vaan kysyä suoraan että mistä otit nokkiisi (mutta nätimmin, ettei synny enempää riitaa) ja sanoa ettet halua muita, jotain semmosta.
Kääntäkääpä sukupuolet toisinpäin ja katsotaan kuinka moni sitten peukuttaa ylöspäin ajatusta, että naiselle pitää puhua suoraan, naisella on huono itsetunto kun ei halua enemän seksiä jne. Kaksoisstandardi siinä kohtelussa mitä vaaditaan, on järkyttävä.
Jos mies sanoisi mulle, että haluaisi enemmän seksiä, mä pomppisin kattoon. ap
Mulla oli sama ongelma edellisessä suhteessa, eikä miehen haluttomuudesta saanut puhua. Parin ekan kuukauden aikana seksiä oli paljon. Heti kun muutimme yhteen, miestä ei enää kiinnostanut. Seksiä oli parhaimmillaan 2 x kuukaudessa, mutta enemmän oli niitä seksittömiä kuukausia. Viimeisin kerta oli puoli vuotta ennen eroa. Kävi todella pahasti itsetunnon päälle jatkuvat torjuamiset. Ja kolmekymppisiä olemme.
Etsi sitten :)