Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri näpistelee?

Vierailija
15.03.2014 |

Neljäsluokkalaisista tytösitä kyse. Hyvin usein kun yksi kaveri käynyt kylässä, on jotain pientä kadonnut. Alkuun ajateltiin että tyttö itse on hukannut. Nyt on kuitenkin pari sellaista juttua kadonnut, että jonkun on täytynyt ne ottaa. Miten tätä asiaa voisi hoitaa vai onko parempi antaa olla? Tavaroilla ei ole suurta arvoa, kalleinkin ollut viiden euron luokkaa. Kaverin äiti on pikkuisen hankala enkä missään tapauksessa voi itse puhua tytölle. Ei kyllä innostaisi soittaa äidillekään, todennäköisesti kieltäisi tyttöään enää tulemasta meille.

Lapsellani on muitakin kavereita mutta ihan hyviä kavereita ovat tämänkin tytön kanssa. Pelkään kyllä sitäkin että jos tyttö itse käy kyselemään, kaveri kertoo äidilleen ja lopputulos on sama.

Eli antaisitteko vaan olla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaa silleen ohimennen, että tarkkana tavaroiden kanssa, ettei jää hävyksiin.. Jos se näpistelijä hoksais, että tavaroiden häviäminen on huomattu. Tms

asiasta on paha ottaa puheeksi, ennenkuin tietää varmaksi näpistelijän.

omaa tytärtä eräs rouva syytti ja jonkin ajan kuluttua kävi selväksi, että toinen tyttö olikin ollut asialla, eikä meidän pimulla ollut osaa, eikä arpaa näpistelyyn. Eipä ole anteeksipyyntöä kuulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä varmistua siitä, että näytöt ovat vakuuttavat, ennen kuin syyttelee... Itse harmistun vieläkin muistaessani, kun lapsena eräs perhe syytti minua Gameboy -pelin varastamisesta (peli löytyi myöhemmin sohvan väliin pudonneena). Mutta kyllähän noita sattuu, siskoni luokalla oli parikin järjestelmällistä näpistelijää, jotka veivät kaikkea pientä toisilta koulusta ja kotoa.

Vierailija
4/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. En taida uskalla ottaa asiaa puheeksi suoraan mutta voisi tosiaan ohimennen vinkata.

Aluksi oli epävarmaa mutta pari ihan varmaa kertaa nyt ollu. Esim tyttö oli ottanut kännykuvan kaverista, kadonnut juttu näkyi vielä kuvassa mutta ei näkynyt kaverin lähdettyä. Muita ei käynyt sinä päivänä, pikkusiskokin on vasta 7 kk eikä liiku minnekään.

Vaikeeta. Toisaalta miettii että paheneeko se jos kukaan ei puutu. Kiva tyttö muuten

Vierailija
5/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ihan varma että se on tuo kaveri joka siellä näpistelee eikä tuollainen ohimennen vinkkauskaan auta, niin kieltäisin tyttöä tulemasta meille. Onhan se tosi harmillista, mutta jos vanhemmat ei välitä eikä tyttöä itseäänkään voi puhutella, niin mahdoton siihen on ulkopuolisen puuttua, muuten kuin suojaamalla omaa omaisuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä