Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomailla asuvat perheet huomio!

Vierailija
15.03.2014 |

Olisiko ulkomailla asuvilla perheillä tarvetta kesällä lisäavulle? Tai asuuko tuttusi ulkomailla perheineen ja tarvitsisi lisää käsiä arjen pyörittämiseen?

Etsin itselleni au pair perhettä ensi kesän ajaksi jostain päin maailmaa. Olen kaksikielinen 17-vuotias tyttö Suomesta ja omaan suomen ja ruotsin lisäksi englanninkielen taidon. Kokemusta löytyy kokonaisvaltaisesta lastenvahtimisesta, isosena olosta lasten kesäleirilöä, tukioppilastoiminnasta, TET-harjoittelusta sekä SPR:n lastenvahtikurssilta. (Todistukset kaikista näistä!) Käyn parhaillaan lukion ensimmäistä vuotta ja unelmana olisi päästä au pairiksi lomani ajaksi, (tarvittaessa myös jopa elokuun loppuun asti.)

Älä anna ikäni olla este, sillä voin luvata olevani yhtä vastuuntuntoinen ja huolehtivainen au pair kuin kuka muu, yli 18-vuotias, olisi! "Ikä ei märitä aikuisuutta vaan se, kokevatko vanhemmat ihmiset meidät riittävän vastuullisina." Lastenhoitokokemukset useissa eri perheissä ovat osoittaneet, että olen kykenevä nuoresta iästä huolimatta ottamaan vastuuta useammastakin lapsesta samaan aikaan. 

Yhteydenotot sähköpostiini annikuudi@windowslive.com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olisin 100% vastuussa alaikäisestä. Eli "avuntarjoajasta" tulisi minulle yksi lisälapsi. Alaikäisestä au pairista olisi minulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Minun neuvoni: odota, kunnes olet täysi-ikäinen, kirjoitusten jälkeenhän voit lähteä pidemmäksikin aikaa.

Terveisin eräs ulkomamma ja entinen au pair

Vierailija
2/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni taas on, että hae aupair-paikkaa ihan oikeilta sivuilta, ei tällaiselta, missä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:53"]

Minun neuvoni taas on, että hae aupair-paikkaa ihan oikeilta sivuilta, ei tällaiselta, missä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa.

Tsemppiä.

[/quote]

juu sielläkin on ilmoituksia, mutta ekayin tällekin palstalle ja ajattelin, etten menetä mitään. 

Vierailija
4/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:53"]

Tsemppiä.

[/quote]

juu sielläkin on ilmoituksia, mutta ekayin tällekin palstalle ja ajattelin, etten menetä mitään. 

[/quote] Hyvähän se yrittelijäisyys on. Halusin vain varoittaa, tämä on melko sairas palsta.

Vierailija
5/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa vielä: Monet (puoli)suomalaiset perheet tulevat kesällä useammaksi viikoksi Suomeen. Silloinhan au pairia ei tarvita. Myös lapsille on parempi, jos au pair on perheessä pidempään, koska tutustuminen kestää jo muutaman viikon. Eli suosittelen todellakin vielä odottamista. :-)