Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua jotenkin ällöttää naisen isot jalat

Vierailija
16.11.2020 |

En tiedä miksi. Tuskin ne sen pahemmalle haisee kuin pienemmätkään jalat. Toivoisin kumppanillani olevan pienet tai enintään koon 38 jalat, jos valita saisin. Muut asiat painavat kuitenkin vaakakupissa enemmän, joten kumppanilla on sen kokoiset jalat kuin on. En valitse sillä perusteella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun muija on 183 cm pitkä ja sen jalka on 38 niin jossain kusee. Mut hyvä provo.

Vierailija
2/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet hyvin nuori ja iän karttuessa ymmärrät, että ihmisiä on erilaisia. Kaikista omista mieltymyksistä ei kannata avautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää miesten pienet kullit (alle 20 cm).

Vierailija
4/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä. Pysy loitolla, tai tallon sinut.

Vierailija
5/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit jakaa tämän kanssamme? T. Sirojalkainen nainen, naimisissa jalkafetistin kanssa

Vierailija
6/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itselläsi koon 39 jalka?

Vierailija
7/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vanha suomalainen viisauskin sanoo, että parempi ison tossun alla kuin taivasalla.

Vierailija
8/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit jakaa tämän kanssamme? T. Sirojalkainen nainen, naimisissa jalkafetistin kanssa

Varmaan samasta syystä, kuin sinä tunsit tarvetta kertoa omasta jakafetistikumppanistasi.

(ei ap)

Vierailija
9/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ällöttää kaikki alle 190cm miehet.

Vierailija
10/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miesten pienet kädet

Vierailija
11/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle sairaudelle on nimikin: Elvis syndrooma.

Vierailija
12/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ällötät minua.

Vierailija
13/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap dissataan näin? Hänhän sanoi ettei edes valitse kumppaniaan tällä perusteella.

Ymmärrän täysin ap:n ällötyksen. Minua ällöttää yleisesti jalat, varsinkin jos on rumat varpaat / naisella iso jalka. Ja olen nainen itsekin. Jalat on vaan jotenkin luotaantyöntäviä, varsinkin isot sellaiset naisella.

Sitä paitsi tälläkin on varmaan jokin biologinen selitys olemassa. Onhan esim Kiinassa pidetty vuosituhansien ajan pieniä jalkoja kauneuden merkkinä. Ja en ole itse pienijalkainen, joten älkää nyt alkako huudella.

Vierailija
14/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa leveä lantio ja isot tissit

Vierailija
15/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ❤️ja kiitos päivän nauruista. 🤣On sitä sitten mille vanhana suapi nauraa. 😂

Vierailija
16/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa ihan ite.

Vierailija
17/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aidosti inhottaa miesten pienet jalat. Vielä jos on semmoset pikkuruiset tanssikengän näköiset kengät. Tai jos kävelee varpaat sisäänpäin kiertyen, tai oudosti varpasillaan.

Vierailija
18/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa ohuet huulet. Ei niitä voi suudella.

Vierailija
19/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa ohuet huulet. Ei niitä voi suudella.

Mielummin huuleton kuin täyteaineankkahuuli.

Vierailija
20/22 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap dissataan näin? Hänhän sanoi ettei edes valitse kumppaniaan tällä perusteella.

Ymmärrän täysin ap:n ällötyksen. Minua ällöttää yleisesti jalat, varsinkin jos on rumat varpaat / naisella iso jalka. Ja olen nainen itsekin. Jalat on vaan jotenkin luotaantyöntäviä, varsinkin isot sellaiset naisella.

Sitä paitsi tälläkin on varmaan jokin biologinen selitys olemassa. Onhan esim Kiinassa pidetty vuosituhansien ajan pieniä jalkoja kauneuden merkkinä. Ja en ole itse pienijalkainen, joten älkää nyt alkako huudella.

Tuo Kiinan sairas jalkojen sitominen (sitominen on itse asiassa aivan liian lievä ilmaisu, tosiasiassa ennen sitä sitomista tyttölapsen jalan luut murskattiin että jalka pystyttiin taivuttamaan ja sitomaan) jolla naisista tehtiin liikuntavammaisia, alkoi siitä, että eräällä keisarilla oli jalkafetissi ja hän oli onnistunut löytämään rakastajattareksi teinitytön, jolla oli poikkeuksellisen pienet jalat. Tästä sitten alkoi tämä kammottava "muoti". Naisten alistaminenhan tuossa oli taustalla, nainen jolla on sitomisen seurauksena epämuodostuneet jalat on avuton, hän ei pääse pakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä