Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla huono aamu?

Vierailija
15.03.2014 |

Mulla ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihan helkkarin huono, enkä oikein edes tiedä syytä. Pännii kaikki ja tekisi vaan mieli kiukutella kuin keskenkasvuinen (mitä kyllä jo vähän teinkin tuossa.). Oon nyt istunut tässä ja miettinyt MITEN saisin itseni paremmalle tuulelle, mutta en keksi mitään keinoa.

Vierailija
2/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Esikoinen heräsi klo 6 ja kuopus melkein heti perään. Mies työmatkalla ja pennut riehuneet koko aamun, kieltäytyneey aamupalasta jne. Mulla pää kipeäja kello 8.25 jo aamun toinen pyykkikoneellinen pyörimässä, mikä kertoo ehkä jotain taltutettavan pyykkivuoren koosta. Lisäksi ulos on ilmestynyt lunta ja mun päivävoide on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, alkoi itkulla, kuten iltakin päättyi.

Vierailija
4/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Lapset heräsi kuuden aikaan eli ihan liian aikaisin, kun toinen kasteli sänkynsä. Itse heräsin siihen ihan tokkurassa. Alkoi ottaa päähän: a) tuo yökastelu huolestuttaa, tai siis pitäis alkaa sitten soitella paikkoihin, b) lapset heräs liian aikaisin, ois meno vieraisille, ovat sitten siellä väsyneitä ja käryisiä ja c) oma tokkurainen olo. Sain jo psyykattua itseni, että eihän tässä oikeasti mitään hätää ole, että omassa päässä vaan ärtymys ja parempi olo itselläkin kun vaan lopettaa heti alkuunsa pahantuulisuuden. Mutta huomaan, että pinna kireällä lasten kanssa (joilla pinna kireällä ja nahistelevat herkästi) joten pieni kaiku siitä huonosta olosta vielä on. Ja lapsilla selvästi enemmänkin, ihan lyhyistä yöunista johtuen.

Vierailija
5/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin huonolle tuulelle kun katsoin ulos ikkunasta -->lunta. Vitun takatalvi!!

Vierailija
7/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Heräsin iloisena siitä, että tänään tapaan ystäviäni joita en ole nähnyt vuosiin. Olen odottanut tätä päivää. Tein reippaana perheelleni hyvän aamiaisen ja kohta lähden ulos nauttimaan valkoisesta maisemasta Ihanan koirani kera.

Kuulostaapa siirappiselta, mut on ollut niitäkin aamuja, kun ei huvita yhtään mikään. Syökööt perhe mitä lystää ja joku muu viekööt ton saakelin rakin pihalle! :D