Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta tekee minusta maskulistin

Vierailija
15.03.2014 |

Olen aiemmin vain arvostanut naisia ja pitänyt itseäni ehkä jopa jonkin sortin feministinä, mutta av-mammat ovat avanneet silmäni. Tämä paikka suorastaan pursuaa miesvihaa ja täällä aivan avoimesti halveksitaan ja vähätellään miehiä. Peukutuksista ja miesviha-kommenttien määrästä voi päätellä, että tällainen miesvastainen ajattelu on melko yleistä palstamammojen keskuudessa. Puhutaan muka tasa-arvon puolesta, mutta ei huomioida niitä asioita, joissa naisilla on parempi asema (parisuhteen muodostaminen, huoltajuuskiistat, pienempi riski joutua väkivallan uhriksi jne.)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut saman. Miehiä halvennetaan puhumalla heistä "lassukoina" ja tätä termiä käytetään yleensä lyömäaseena, kun itse puheenaiheeseen ei ole mitään annettavaa. Hävettää naisten puolesta...

Vierailija
2/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut miehet onki sovinistei ja ja ansaitseeki tulla vähä haukutuks, kylhä miehen pitää kestää sellai ku mies! jos mies ei kestä pient haukkumista nii on se aika nössö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:43"]

Tämä paikka suorastaan pursuaa miesvihaa ja täällä aivan avoimesti halveksitaan ja vähätellään miehiä.

[/quote]

Tämä paikka suorastaan pursuaa lassukkavihaa ja täällä aivan avoimesti halveksitaan ja vähätellään lassukoita.

Voi meitä lassukkaraukkoja, haluaisimme vain naisten olevan pilluja ilman persoonaa ja tahtoa, miten siitä voi suuttua, oi ja voi tätä lassukkavihaa.

Kas näin, korjasin.

Mielestäni miehiä ja lassukoita ei kannata sekoittaa keskenään, koska ne ei ole sama asia.

Vierailija
4/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliininen mies on täällä "narsisti" ja "sika", vähemmän maskuliininen on puolestaan "nössö". Välimuotoja ei juuri tunneta.

Itseään nuoremmista naisista kiinnostunut mies on "pedofiili" - kun taas poikasia vikittelevä keski-ikäinen nainen on korrektisti ihailtava "puuma".

Halosen henkistä perintöä?

Vierailija
5/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan ottaneet huomioon, että täällä keskustelee aika suuri otanta ihmisiä. Niin katkeria petettyjä, onnellisia puolisoita kuin mies- että naisvihaajiakin. Sekä ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät halua pahaa kellekään.

Itse arvostan miehiä suuresti, enkä koe stereotyyppistä naisen roolia kotoisaksi. Silti halveksin lassukoiden (=laasasen opetuslasten) aggressiivista ja absurdia keskustelutyyliä. Lassukoiden kanssa ei voi käydä asiallista keskustelua, koska he eivät sitä halua. Tämän olen henkilökohtaisesti kokenut jo kymmeniä kertoja.

Vierailija
6/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu.

Vierailija
7/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monta ihmistä, kaikki ei ole samojen kirjoittamia. Itse näen tämän palstan vaan ajatusten kaatopaikkana.(Eikä täällä aina tiedä mikä on miehen tai naisen kirjoittamaa muutenkaan)  Monet tulee tänne purkamaan itsestään ties mitä. Mutta jos jostain olen varma, niin siitä, ettei miesten suosimat palstat ole yhtään maailmaa halailevampia,ihmisarvoa kunnioittavampia rakkauden tyyssijoita.

Vierailija
8/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku oikeesti tekee noin radikaaleja yleistyksiä av-palstan perusteella koko naissukupuolesta, niin tervemenoa!  en mä ainakaan usko, et kaikki miehet on sellasia kun tänne kirjoittelevat yksilöt...

8

Vierailija
9/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa taas nousee viha niitä kohtaan, joiden mielestä sukupuoli on ihmisen tärkein ominaisuus. Niitä pyörii tällä palstalla vaikka kuinka.

Vierailija
10/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihaajat ovat feminatseja tai naissovinisteja :P eivät feministejä. luin juuri tuolta feminismi-keskustelusta : http://www.vauva.fi/keskustelu/3947522/ketju/syy_miksi_feministeja_vihataan

Vierailija
11/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua ap sit naisviha mitenkään häiritse, kun et siihen puutu?

Vierailija
12/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä palsta tekee näköjään vihaisen. Tulen ihan surulliseksi siitä, kuinka naiset täällä toisiaan kohtelee.

Vierailija
13/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:22"]

Tämä paikka suorastaan pursuaa lassukkavihaa ja täällä aivan avoimesti halveksitaan ja vähätellään lassukoita.

Voi meitä lassukkaraukkoja, haluaisimme vain naisten olevan pilluja ilman persoonaa ja tahtoa, miten siitä voi suuttua, oi ja voi tätä lassukkavihaa.

Kas näin, korjasin.

Mielestäni miehiä ja lassukoita ei kannata sekoittaa keskenään, koska ne ei ole sama asia.

[/quote]

Tämä on hyvä esimerkki tavasta halventaa miehiä. Muita kuin feministisiä näkökulmia kannattavat miehet leimataan "lassukoiksi" ja heitä ei edes pidetä miehinä. Milloinkahan av-mammat oppivat keskustelemaan itse asioista eivätkä keskustelijoista?

Vierailija
14/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:51"]

Milloinkahan av-mammat oppivat keskustelemaan itse asioista eivätkä keskustelijoista?

[/quote]

Millonkohan lassukat oppivat arvottamaan naisia muuten kuin "pilluina".

Niin makaa kuin petaa, turha siitä on itkeä.

Vierailija
15/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:51"]

Milloinkahan av-mammat oppivat keskustelemaan itse asioista eivätkä keskustelijoista?

[/quote]

Niin makaa kuin petaa, turha siitä on itkeä.

[/quote]

Osoitatko sen kohdan tuosta viestistäni, jossa "arvotin naisia pilluina"? Jos joku toinen mies käyttäytyy huonosti, olenko minä siitä vastuussa? Millä perusteella minä olen "lassukka"?

Vierailija
16/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä AP:n kanssa. Aina kun täällä haukutaan lassukoita ilman minkäänlaisia perusteita, lassukat saavat ilmaista mainosta. Miesvihaajamammojen rinnalla lassukoiden viestit tuntuvat jopa järkeviltä, koska heillä useasti on edes jonkinlaisia perusteluja väitteilleen.

Vierailija
17/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:52"]

[/quote]

Millä perusteella lassukat arvostavat naisia vain pilluina? Oletko koskaan edes lukenut Laasasen blogia?

Vierailija
18/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi aina pitää mennä ääripäistä toiseen? Eikö voi olla vaan tasa-arvon kannalla? Ja niin ettei kukaan sais niskoille vihaa jota ei ansaitse oman sukupuolensa vuoksi. Eikö olis jo aika lopettaa nää kaunat ja katkeruudet kun mitään hyötyä niistä ei ole. 8+9

Vierailija
19/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskulisti? Ihminen, joka pitää Maskussa asumisesta?

Vierailija
20/26 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:10"]

Ja jos joku oikeesti tekee noin radikaaleja yleistyksiä av-palstan perusteella koko naissukupuolesta, niin tervemenoa!  en mä ainakaan usko, et kaikki miehet on sellasia kun tänne kirjoittelevat yksilöt...

8

[/quote]

Ei, minun miehenikään ei ole sellainen. Häntä kauhistuttaa kaikki misogynismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi