Tämä palsta tekee minusta maskulistin
Olen aiemmin vain arvostanut naisia ja pitänyt itseäni ehkä jopa jonkin sortin feministinä, mutta av-mammat ovat avanneet silmäni. Tämä paikka suorastaan pursuaa miesvihaa ja täällä aivan avoimesti halveksitaan ja vähätellään miehiä. Peukutuksista ja miesviha-kommenttien määrästä voi päätellä, että tällainen miesvastainen ajattelu on melko yleistä palstamammojen keskuudessa. Puhutaan muka tasa-arvon puolesta, mutta ei huomioida niitä asioita, joissa naisilla on parempi asema (parisuhteen muodostaminen, huoltajuuskiistat, pienempi riski joutua väkivallan uhriksi jne.)
Kommentit (26)
Jaxuhali, olet ajautumassa rankalle polulle.
Eihän sillä tosiaankaan ole mitään väliä vaikka kaikki mammat olisi sitä mieltä, että miehen evoluutio on n. 20 000 vuotta naista jäljessä ja siksi miehet reakoivat tiettyihin asioihin kuin alkukantainen luolamies. Miehen geenit eivät yksinkertaisesti sovi vielä nykyiseen yhteiskuntajärjestelmään, vaan ravaamaan metsässä riistan perässä, nuijimaan toisiaan sekä ryöstämään itselleen parittelukumppaneita.
Ei se kenenkään elämän todellisuutta miksikään muuttaisi.
sitten kun naiset asuvat rakentamissaan taloissa niin feminismissä alkaa olla järkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:02"]
sitten kun naiset asuvat rakentamissaan taloissa niin feminismissä alkaa olla järkeä.
[/quote]
Asuuko kaikki miehet itse rakentamissaan taloissa, ainakin suurin tuntemistani asuu rakennusfirman tekemissä kerrostaloissa, tai jonkun muun rakentamassa omakotitalossa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:02"]
[/quote]
Asuuko kaikki miehet itse rakentamissaan taloissa, ainakin suurin tuntemistani asuu rakennusfirman tekemissä kerrostaloissa, tai jonkun muun rakentamassa omakotitalossa.
[/quote]
Jep. Minun isäni asui itse rakentamassaan talossa - hän teki kaiken muun paitsi sähkötyöt ja muuraamisen. Nyt sitä taloa asuttaa ihan toinen mies (naisen ja lapsen kanssa), joka ilmeisesti onkin sitten feministi? Minun mieheni on aina asunut kerrostaloasunnoissa, onko hänkin sitten feministi?
Ei siis ollut järkeä 25:n päättelyssä sitten pätkääkään. Tosin en sitä yhtään ihmettele...
Tuskin enää nykyisin olemassa enää niin idioottia ihmistä että kuvittelisi netissä kirjoitettavilla jutuilla olla joku yhteys todellisuuteen. Tai yleensä välittää siitä että netissä esitetään. Sehän vain pelkästää toimettomien huvia eikä mitään elämää suurempaa. Joten on aivan sama ketä kauhutaan, ketä kehutaan ja mikä maailmakuva annetaan. Jotenkin kun vain täytyy itseään ilmaista. Ja jos ei muuten niin keksimällä älyttömiä juttuja.