Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrini on mu1kku, mitä voin tehdä? Hän ainoa täällä päin työskentelevä

Vierailija
16.11.2020 |

Tosiaan kettuilee ja syyllistää masennuksestani mm. Sairaanhoitaja lähinnä korjailee sanomisiaan myötähäpeissään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö se.

Vierailija
2/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö se.

Okei... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö se.

Okei... Ap

Niin oletko siis vegaani? No jos ei auta, niin koita itsehoitoa. Ajattele vaa positiivisesti ja muista hymyillä ;)

Ja kuntoile, lue, aloita nofap, hanki tyttöystävä ja syö terveellisesti (ei hiilareita).

Vierailija
4/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta kehoitusta antaa kuin seuraavat, sillä et mitenkään pysty vaikuttamaan siihen kuka psykiatri teidän alueellanne on palkattuna ja minkälaiset sosiaaliset taidot hänellä on:

- mikäli mahdollista asioi yleislääkärin luona (jos kyse on vaikkapa vain reseptin uusimisista)

- mikäli mahdollista (harvat käynnit) niin mene yksityiselle psykiatrille tai toisen kaupungin vastaanotolle

- pure hammasta ja yritä kestää

Vierailija
5/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa se noita.

Vierailija
6/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä että

1 onko hän koskaan epäillyt olevansa mulkku ja

2 onko hänellä tunnelukkoja tai huono kiintymyssuhdekokemus taustalla JA

3 Onko hän valmistunut Oulusta.

Vierailija
7/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Lähdin kerran itkien ovi paukkuen psykiatrin luota. Juuri tuon syylistämisen ja vähättelyn takia. Onneksi sain sitten tosi mukavan psykiatrin tilalle.

Vierailija
8/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen korkeakouluopettajani sanoi aina että vittuilu pitää virkeänä. Ehkä psykiatrisi yrittää ravistella sinua hereille, tai sitten ei usko että sinulla on oikeasti masennusta. Jos se on mulkku niin suosittelen vittuilemaan takaisin.

Jos ei muuta niin eipä siinä mitään häviäkään. Täytyyhän masentuneellakin olla huvinsa, ja heidän huumorintajunsa saattaa olla välillä hyvinkin brutaalia. Itse ainakin koen että huumorin ja itseironian kautta on helpompaa käsitellä vaikeitakin asioita.

Vierailija
9/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda muikku silakkaan

Vierailija
10/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suck it!

Vierailija
11/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kokemuksia mlkkupsykiatreista. 2/3 oli kamalia, se viimeinen ok. Onneksi mulla oli ihana psykiatrinen hoitaja. Ajattelin sitten, että "hoitaja hoitaa". Vähän sama diabeteshoitoni kanssa. Lääkärin näkee sen kerran vuodessa parissa, hoito tapahtuu diabeteshoitajan kanssa. 

Vierailija
12/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako ottamaan injektiona lääkettä pakaraan? Jos ei, niin ei ole mulk kua nähnytkään.

Vierailija
13/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran lääkityskielteinen, että miettisin, selviääkö masennuksesta ilman lääkkeitä. Mihinkään muuhunhan psykiatria ei tarvita. Kenties keskustelut sairaanhoitajan kanssa auttaisivat selvittämään elämäntilannettasi.

Vierailija
14/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen?

Itsellä karmea kokemus, psykiatrin nimikirjaimet T.H

Vierailija
15/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että

1 onko hän koskaan epäillyt olevansa mulkku ja

2 onko hänellä tunnelukkoja tai huono kiintymyssuhdekokemus taustalla JA

3 Onko hän valmistunut Oulusta.

Kiitos :D Nauroin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ääneen. Ap

Vierailija
16/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakottaako ottamaan injektiona lääkettä pakaraan? Jos ei, niin ei ole mulk kua nähnytkään.

Nyt ei puhuttu varmaan pakkohoidon asiakkaista.

Vierailija
17/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran lääkityskielteinen, että miettisin, selviääkö masennuksesta ilman lääkkeitä. Mihinkään muuhunhan psykiatria ei tarvita. Kenties keskustelut sairaanhoitajan kanssa auttaisivat selvittämään elämäntilannettasi.

Kyll muuten, mutta sairauslomaan tarvirsee lääkäriä. Ap

Vierailija
18/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei puhuttu varmaan pakkohoidon asiakkaista.

En ole pakkohoidon asiakas. Psykiatri kieltäytyy määräämästä tabletteja ja seuraa, että käyn piikillä kerran kuussa. Olen avohoidossa.

Vierailija
19/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hoitoalalle hakeutuu ihmisiä joilla on omia ongelmia ja purkavat näitä sitten potilaisiinsa käyttämällä valtaa. Erityisesti psykiatrian puolelle saattaa hakeutua ihmisiä jotka etsivät vastauksia omiin psyykkisiin ongelmiinsa. Psykiatrienhan ei tarvitse käydä läpi omaa terapiaa elleivät tee terapiatyötä ja lääkikseen ei ole soveltuvuuskokeita joten tulos on ap:n kuvaama. Itsekin olen törmännyt epäammatillisesti käyttäytyviin lääkäreihin niin psykiatriassa kuin somaattisella puolellakin.

Psykiatriatrisella puolella on vielä sekin ikävä puoli että jos tekee valituksen, joutuu helposti itse syylliseksi eli tilanne tulkitaan niin että potilas/asiakas vaan on niin sairas ja epätasapainossa että kokee tilanteen siksi "väärin".

Voimia ap! Vaikea tilanne jos alueella ei toimi muita psykiatreja. Oikein suututtaa puolestasi kun olen joutunut itse samankaltaisen kohtelun uhriksi ja tiedän mistä puhut.

Vierailija
20/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatria tarvitsee, jos haluaa saada Kelan tukemaa terapiaa, kuntoutusrahaa tai sairauslomaa. Keskustelut sairaanhoitajan kanssa ovat olleet aika tyhjän kanssa ainakin itselleni. Kyllä monet masentuneet tarvitsevat toisenlaista apua, ja vaihtoehtoja on kyllä muitakin lääkityksen ja sairaanhoitajan juttutuokioiden lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi