Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrini on mu1kku, mitä voin tehdä? Hän ainoa täällä päin työskentelevä

Vierailija
16.11.2020 |

Tosiaan kettuilee ja syyllistää masennuksestani mm. Sairaanhoitaja lähinnä korjailee sanomisiaan myötähäpeissään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään isompi ongelma, kuin luulinkaan. Ap

Vierailija
22/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammasta psykiatrista kokemusta, ne on yleensä kaikki vähän omituisia. Pitkäaikaisin hoitosuhde minulla oli sellaiseen, joka vastaanotolla enimmäkseen oli hiljaa ja mulkoili. Pitkiä hiljaisia hetkiä jolloin se vain katseli. Tuli mieleen, että se oli varmaan epäpätevä ja neuvoton, eikä osannut edetä.

Viimeksi oli Ilpo, joka sänkensä kanssa oli suorastaan pelottavan ja vastenmielisen näköinen kuin piikkisika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on pakko koittaa olla normaali itsensä vaikka lääkäri käyttäytyisi miten abnormaalisti, koska lääkäri on arvioimassa omaa olemustasi eikä toisinpäin. Tämä vääristää vuorovaikutusta ja monille kehittyy omituisia tapoja kun eivät saa koskaan suoraa palautetta tai eivät ota sitä tosissaan.

Vierailija
24/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on pakko koittaa olla normaali itsensä vaikka lääkäri käyttäytyisi miten abnormaalisti, koska lääkäri on arvioimassa omaa olemustasi eikä toisinpäin. Tämä vääristää vuorovaikutusta ja monille kehittyy omituisia tapoja kun eivät saa koskaan suoraa palautetta tai eivät ota sitä tosissaan.

Juurikin näin, en ole laitoskamaa vielä, mutta kyllä jotenkin tulee olo, että pitäisi  käyttäytyä normaalisti vaikka minä olen se se potilas. Ap

Vierailija
25/25 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla viet sille luudan, kahvipannun ja mustan kissan ja käsket lentää Kyöpelinvuorelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi