Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, ihastusasiaa

Vierailija
14.03.2014 |

Olen tainnut vähän ihastua tai anakin kiinnostua eräästä myyjästä. Tänään taas innoissaan menin kauppaan, mutta hänpä ei ollutkaan töissä (tai sitten oli tauolla) :( Kyllä harmitti ja harmittaa edelleen. Tarkitus oli mennä vasta huomenna, mutta en jaksanut enää odotella, niin sitten näin. Onko paikalla muita yhtä höperöitä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina yhessä kaupassa käydessä törmään söpöön myyjä mieheen, se aina moikkaa mulle ja on super mukava ihana :))

Vierailija
2/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt joku jotain :) Ei ole ketään kenellä tästä voisin jauhaa, niin arvon av-mammat ja miksi ei miehetkin "jutelkaa" minun kanssa! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi höperö. Tuntuu typerältä höperöityminen. Tapasin kivan tyypin tuolla puskassa kun molemmat ulkoilutettiin koiriamme. Kävelen aika usein sen parkkipaikan ohi ja aina tarkastan onko auto pihassa. :/

Vierailija
4/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on nii kiva demitää :) ♥♥ uuh iik ♥♥

Vierailija
5/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalaat stalkkeroimassa. Huhhuh.

Vierailija
6/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tunnustaa että olen myös joskus yrittämällä yrittänyt väkisin törmätä yhteen mieheen :) Vaan ei kävellyt vastaan, vaikka tiesin aina mihin aikaan liikkuu ja missä. Sitten myöhemmin kun ihastus on jo kadonnut on ilmestynyt ihan jostain puskan takaa pari kertaa. Hassua, mutta totuus on että törmäät häneen sitten kun vaan lakkaat yrittämästä. Niin se vaan menee.

Vierailija
7/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on se lihatiskinmyyjästä fantasioiva, eiks nii?

Vierailija
8/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih sinä toinen höperö :) kerro lisää sinä koirantaluttaja. Millainen tapaamisenne oli vai oletteko tavanneet jo useamminkin?

Ap

Vierailija
9/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap on se lihatiskinmyyjästä fantasioija :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi