Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette sinkkuja?

Vierailija
16.11.2020 |

Sinkku ei kannata olla. Miehen ja naisen kuuluu seurustella. En ymmärrä miksi joku on sinkku vapaaehtoisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vähiten kannattaa seurustella sellaisen kanssa josta ei ole aidosti kiinnostunut, sinkkuus paljon parempi valinta kuin kumppani josta ei aidosti ole kiinnostunut. En ymmärrä ollenkaan miksi joku voisi seurustella sellaisen kanssa jonka kanssa ei tosissaan tahdo elää loppuelämää. Olen 32v ja tavannut 2 ihmistä joista olen ollut aidosti kiinnostunut, molemmat muuttaneet kaus pois elämäntilnteensa takia. Ei tulisi mielenkään seurustella sellaisen kanssa joka ei yllä samalla tasolle kuin nuo 2.

Vierailija
2/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin ja tarvin paljon omaa aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vapaaehtoisesti.

Vierailija
4/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vapaaehtoisesti sinkku vaan syynä miesten karkottamiseen on uskomattoman ruma naama. miesten saamisessa ei myöskään auta se että tissit ovat onnettomat aa-kupit.

Vierailija
5/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksin ja tarvin paljon omaa aikaa. 

Taidat olla peliriippuvainen😉

Vierailija
6/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään väkivaltaisessa parisuhteessa. Voin ihan hyvin muuten, mutta en pysty luottamaan kehenkään. Yksin on turvallisempi olla.

Vierailija
7/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen gay, vähemmän potentiaalisia kumppaneita

Vierailija
8/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ketään, joka ihastuisi minuun ja minä häneen. Nyt olen täyttänyt aikana työllä, lapsien kanssa tekemisellä sekä harrastuksillani, etten ole varma olisiko minusta enää suhteeseen.

Vierailija
9/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa säätämistä tämänhetkiseen elämääni. Parisuhde kun vaatii kestääkseen sellaista panostamista mitä en koe voivani tässä hetkessä tarjota kun muut asiat menee edelle, eli helpompi näin yksinkertaisesti.

Vierailija
10/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rima korkealla, omalla kohdallani siitä syystä, että viihdyn omassa elämässäni niin hyvin ja elän minulle just sopivaa elämää ja olen onnellinen, en halua tähän ketään sotkemaan kuvioitani, pitäisi olla aika paljon annettavaa, että oikeasti kenestäkään kiinnostuisin vakavasti (siis en enempää vaadi kuin mitä itse olen valmis antamaan). Plus elämänkokemusta jo sen verran, että sekin nostaa rimaa.

Vierailija
11/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkättävä ja mollaava mies, joka vaatii palveluksia ei kuulu niihin asioihin, jotka haluan kokea. Kotio. rjan tai kotip.iian paikka sen kummemmin kuin seks. iorj. ankaan paikka ei houkuta.

Sinkkuna on hyvä olla, silloin on vapaa ja voi nauttia elämästä :)

Vierailija
12/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja aloitekyvyttömyys tunteiden ilmaisussa kiinnostavalle naiselle. Kapea elämänpiiri ja mt-ongelmat. Huono fyysinen terveys, jota olen alkanut parantamaan laihduttamisella (ruokavalio + liikunta). Paska ihmistyyppi: turhanpäiväinen haihattelija. 

Vierailija
13/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla yksin. En halua ketään sotkemaan asuntoani enkä menojani.

Vierailija
14/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole vapaaehtoisesti sinkku vaan syynä miesten karkottamiseen on uskomattoman ruma naama. miesten saamisessa ei myöskään auta se että tissit ovat onnettomat aa-kupit.

Ei tarvitse uskoa, muttei kaikki miehet halua seurustella tissien kanssa. Jos moni muu asia natsaa niin ei siin viitsi tisseistä valittamaan. Enkä kovin montaa vastenmielisen rumaa naista ole nähnyt, joten sekin on oma arviosi. Yhden sellaisen päästin menemään, ja kas kummaa meistä kahdesta, vain hänellä on perhettä.

Helppo tie on syyttää ulkonäköään, eikä epämiellyttävää ja hankalaa luonnetta.

Vierailija
15/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä parisuhteessa josta aikuiset lapset. Pitkään kuvittelin että haluan uuden suhteen. Nyt tiedän etten halua. On se paperilla ihan kiva. En usko löytäväni sellaista joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Liikakiloja on, teen ruokaa kun huvittaa, perussiisteys on opeltu jo äidin kodissa, elän oikein hyvää elämää nyt. En koe parisuhteesta tulevan muutakuin lisää kokattavaa, lisää siivottavaa, omiin harrastuksiin pääsee kyllä mutta ne pitää sovitella jonkun toisen aikatauluun. Se muutama hetki yhteisessä ruokapöydässä vastaamaan sitä urakkamäärää ei ole määränsä väärti. Olen viiskymppinen ja tiedän että ikäiseni miehet on passattu piloille. Niinhän minäkin passasin oman exäni kun kuvittelin meillä olevan yhteisen päämäärän ja yhteisen hyvän vaikka olikin vain exän päämäärät ja exän hyvä  ja minä tyhmänä mahdollistin sen. Ja kyllä, ymmärrän että luottamustani käytettiin sikamaisesti hyväkseen, ymmärrän toki. Nyt. En silloin.

Miksi haluaisin altistaa itseäni uudestaan jossa minä rakastun ja venyn ja mies haluaakin vain itselleen uuden veneen tai jatkaa kiipeilyharrastustaan. Näin karkeina esimerkkeinä.

Tuossa hetin juuri vanhan paidan pois, mistä tuli mieleen se kuinka jouduin vähistä varoista perustelemaan miksi ostin itselleni sen uuden paidan. Koska miehen piti päästä ajamaan uudella autolla ja ne vanteet maksoi hunajaa. Ja kyllä, meillä oli yhteiset rahat. Tai niin kuvittelin. Nyt ajatellen, minulle ei jäänyt omista tuloistani mitään omaa rahaa, kaikki meni perheeseen ja kappas, miehellä oli varaa ostella milloin mitäkin. Ja se olin minä, joka tienasi enemmän. Yksin hän niitä hommasi, ei kertonut ostoksistaan ennenkuin ne komeili pihalla. Mitäpä siinä sitten enää, turha kiukutella kun kakat on housussa vai miten se meni.

Ihana oma pullukkaiseni. Josta en olisi edes saanut erota ja sekin tuli ihan puskista vaikka olin vuosia aiemmin ilmoittanut että tämä homma kusee nyt ja pahasti.

Ei. Kyllä hyvä on näin.

Vierailija
16/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urautuminen yksinoloon, ei osaa enää ottaa muita huomioon tai olla kenenkään kanssa.

Vierailija
17/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu itsevarmuutta, joten miehille puhuminen hävettää. En pidä itseäni kauniina, vaikka saankin miehiltä usein katseita ihmisten ilmoilla liikkuessani. Saamani huomio kuitenkin jotenkin ahdistaa minua, koska en koe ansaitsevani sitä. Usein minua myös ahdistaa, kun kuvittelen ihmisten katsovan minua sen takia, että olisin outo tai ruma, vaikkei niin oikeasti olisikaan.

Olen yrittänyt seurustella muutamia kertoja, mutta olen kokenut miesten ihastumisen jotenkin kiusalliseksi. Itselläni tunteiden heräämiseen menee huomattavasti enemmän aikaa. Yhteydenpito on tuntunut pakkopullalta ja tietynlaiselta huijaamiselta, kun en itse ole ollut ihastunut näihin miehiin. Kiinnostuksenpuutteeni heitä kohtaan on toisaalta myös harmittanut minua, sillä he ovat olleet niin ystävällisiä ja kohteliaita, eikä ihastumisessa ole mitään väärää. Minä en vain osaa käsitellä sitä.

Luulen, että minulla on tunteidenkäsittelyssä joitain ongelmia. En oikein tiedä, mitä voisin tehdä muuttaakseni ajattelutapojani ja käytöstäni.

N20

Vierailija
18/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ottasin jonkun sinunkaltaisen simppelin vajakin?

Vierailija
19/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä läheisyydestä ja kosketus ällöttää.

Vierailija
20/41 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi