Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koneella töitä tekevät:Paljonko surffailet turhilla sivuilla työaikana?

Vierailija
14.03.2014 |

Vai teetkö esim koko 7tuntia vain ja ainoastaan töitä?

Kuinka kauan työajastasi päivittäin kuluu facebookkiin yms??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Välillä selaan läpi jonkun hesarin tai iltasanomat ja satunnaisesti hoidan jotain muita omia asioita mitä nyt netissä voi hoitaa. Facessa en käy juuri ikinä työaikana, paitsi lounastauolla puhelimen kautta satunnaisesti. 

Vierailija
2/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti päivästä, silloin kun on hiljaista voi mennä vaikka puol päivää, välillä taas on niin kiire ettei vessaankaan ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks just Kone (lempiyhtiöni kylläkin, hurraa Kone!)? Vähän kuin joku sävellahja, jossa koko tehdas osallistuu?

Vierailija
4/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:19"]

Vai teetkö esim koko 7tuntia vain ja ainoastaan töitä?

Kuinka kauan työajastasi päivittäin kuluu facebookkiin yms??

[/quote]

En työpäivän aikana surffaa missään turhilla sivuilla. Ei sellaiseen vain ole aikaa. Päivitän kyllä meidän omia nettisivuja intraan.

Vierailija
5/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
6/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, en edes silloin kun ei ole tekemistä. Luen silloin ammattilehtiä. olen tehokas ja täydellinen työntekijä. Tilanteita, ettei ole tekemistä tulee paljon, koska olen niin nopea ja tehokas tekijä. Teen huomattavasti nopeammin kuin edeltäjäni. Tämä ei ole sarkasmia, olen tosissani. 

Vierailija
7/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Mun työ on sellaista että välillä täytyy odotella ja välillä taas olla pitkiä aikoja tosi skarppina. Oon huomannut että ehkä 1-1,5 h jaksaa täysillä tykittää, sitten on otettava esim. 5 min tauko (esim. käydä hakemassa kuppi kahvia tai tsekata FB) ja nollattava aivoja niin jaksaa paremmin. Taukojen kanssa tulee tehtyä vähemmän virheitä.

Vierailija
8/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä max. vartin päivässä hesarin sivuja. Olen päättänyt, etten käytä työaikaa hömppään. Kahvitauoista tulee riittävästi vapaita hetkiä.

Vierailija
9/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:30"]

Ehkä max. vartin päivässä hesarin sivuja. Olen päättänyt, etten käytä työaikaa hömppään. Kahvitauoista tulee riittävästi vapaita hetkiä.

[/quote]

Niin ja vessassa ja kahviautomaatilla käynneistä saa myös aina välillä vapaahetken. Pääsee myös samalla jaloittelemaan.

Vierailija
10/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min.

Vierailija
11/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 30-40% työajasta. Olen tehokas työntekijä.

Vierailija
12/12 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en ollenkaan, joskus taas ison osan päivästä. Riippuu pitkälti työtilanteesta. Jos ei ole mitään tekemistä koko päivänä, niin vaikea siinä juuri muuta keksiä kun surffailu.