Koneella töitä tekevät:Paljonko surffailet turhilla sivuilla työaikana?
Vai teetkö esim koko 7tuntia vain ja ainoastaan töitä?
Kuinka kauan työajastasi päivittäin kuluu facebookkiin yms??
Kommentit (12)
Riippuu tietysti päivästä, silloin kun on hiljaista voi mennä vaikka puol päivää, välillä taas on niin kiire ettei vessaankaan ehdi.
Miks just Kone (lempiyhtiöni kylläkin, hurraa Kone!)? Vähän kuin joku sävellahja, jossa koko tehdas osallistuu?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:19"]
Vai teetkö esim koko 7tuntia vain ja ainoastaan töitä?
Kuinka kauan työajastasi päivittäin kuluu facebookkiin yms??
[/quote]
En työpäivän aikana surffaa missään turhilla sivuilla. Ei sellaiseen vain ole aikaa. Päivitän kyllä meidän omia nettisivuja intraan.
En yhtään, en edes silloin kun ei ole tekemistä. Luen silloin ammattilehtiä. olen tehokas ja täydellinen työntekijä. Tilanteita, ettei ole tekemistä tulee paljon, koska olen niin nopea ja tehokas tekijä. Teen huomattavasti nopeammin kuin edeltäjäni. Tämä ei ole sarkasmia, olen tosissani.
Vaihtelee. Mun työ on sellaista että välillä täytyy odotella ja välillä taas olla pitkiä aikoja tosi skarppina. Oon huomannut että ehkä 1-1,5 h jaksaa täysillä tykittää, sitten on otettava esim. 5 min tauko (esim. käydä hakemassa kuppi kahvia tai tsekata FB) ja nollattava aivoja niin jaksaa paremmin. Taukojen kanssa tulee tehtyä vähemmän virheitä.
Ehkä max. vartin päivässä hesarin sivuja. Olen päättänyt, etten käytä työaikaa hömppään. Kahvitauoista tulee riittävästi vapaita hetkiä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:30"]
Ehkä max. vartin päivässä hesarin sivuja. Olen päättänyt, etten käytä työaikaa hömppään. Kahvitauoista tulee riittävästi vapaita hetkiä.
[/quote]
Niin ja vessassa ja kahviautomaatilla käynneistä saa myös aina välillä vapaahetken. Pääsee myös samalla jaloittelemaan.
Joskus en ollenkaan, joskus taas ison osan päivästä. Riippuu pitkälti työtilanteesta. Jos ei ole mitään tekemistä koko päivänä, niin vaikea siinä juuri muuta keksiä kun surffailu.
Aika vähän. Välillä selaan läpi jonkun hesarin tai iltasanomat ja satunnaisesti hoidan jotain muita omia asioita mitä nyt netissä voi hoitaa. Facessa en käy juuri ikinä työaikana, paitsi lounastauolla puhelimen kautta satunnaisesti.