Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on NIIN paljon puhuttu hh vähentämisestä laihtuakseni, kertokaas

Vierailija
14.03.2014 |

...enempi.

Kävin jo karppaus.info sivun tsekkaamasta,paljon juttuja mutta jotenkin jutut sieltä sun täältä.

En halua varsinaisesti karpata,en siis vetää överiksi. Täysrasvaiset tuotteet sopii mulle, mutta en todellakaan ala laittamaan öljyä kahviini (tai kermaa), enkä syömään aurajuustoa välipalaksi :D

kuulostaisko tällänen esimerkki päivä terveelliseltä hiilihydraatti tietoisen syömisiltä?

aamupala: 1 real leipä, kananmuna, oivariini, tee maidolla, omega 3 purkista.

lounas: Päiväkotiruokaa (otan paljon salaattia ja kohtuudella sitä itse sapuskaa) juomaksi vettä.

vp: Hedelmä tai rahka marjoilla

päivällinen: lihaa/kalaa/kanaa + kasviksia erilaisissa muodoissa,tavallista kotiruokaa ilman jauhomössöjä, mutta jättäisin pasta/perunan/riisin pois.

ip: jos välipalalla hedelmä, niin illalla voisi ottaan tuon rahka+marjat.

Joskus ilta/välipalalla proteiini juomaa tai patukkaa,joissa hiilarit minimissä.

vettä vähintään 2,5litraa päivässä.

mulla on painoa nyt 116kg ja pituutta 165cm

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Karppaus on mulla ainut mikä toimi - diabetes2 pois ja elämänlaatukin parani huomattavasti. Kiva että painoakin lähti lähes 15kg vaikka sai syödä niin paljon ja hyvin. Karppaus sivustolla on hyviä reseptejä. Suosittelen tekemään vähähh-siemennäkkileipää, tosi hyvää!! Korvannut leivänhimon täysin. Myös tumma suklaa mutakakku on kiva viikonloppuisin;-)

Vierailija
22/22 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rentokarppasin 15 kg pois 4,5 kk:n aikana (nyt painoindeksi 21 ja sopiva minulle). Viljat ja sokerit minimiin ja lisäsin salaatteja, kasviksia, marjoja ja juureksia. Muuten söin normaalisti. Ruokaohjeita bongailin tuolta karppaajien nettisivuilta, mutta pitkälti menin oman fiiliksen mukaan.

Minun aamupala: teetä maidolla, bulgarian jugurttia ja mustikoita pakkasesta. Joskus sen lisäksi itse tekemääni siemenleipää +kurkkua, paprikaa tai tomaattia.

Lounaalla lihapataa, lisukkeena ruusukaalia, kasviswokkia, "kukkakaaliriisiä" tai uunijuureksia, porkkanaraastetta, salaattia tmv. Juomana vettä.

Iltapäivällä teetä maidolla ja pähkinöitä tai siemenleipää.

Päivällisellä runsas kanasalaatti tai sitten uunikasviksia, jotain pihviä, itse tehtyjä lihapullia, vuohenjuustoa, vähän paholaisenhilloa (itse tehty) ja salaattia.

Illalla teetä ja jos oli nälkä niin marjoja tai tosi kovaan nälkään munakas (todella harvoin).

Hedelmiä söin harvakseltaan, en päivittäin. Ja mitä vähemmän ruoka on prosessoitua niin sitä parempi. Kaikki valmismarinadit siis pois ja itse maustamaan reippaasti ruokia. Lounaita syön lasten kanssa useahkosti kaupungilla ja lounaspaikoista löytyy aivan loistavia ruokia ja salaattipöytiä tällaiseen ruokavalioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi