Olen seurannut
Olen miehenä vähän aikaa seurannut kirjoittelua. Kiinnitin huomiota että viikonloppuisin naiset ovat poissa palstalta. Taitavat olla perheenäitejä?
Eipä tuo minua häiritse, perheenäidin tapaaminen olisi mielenkiintoista;)
VV
Kommentit (4)
Ilmeisesti epäilyksesi on lähes oikea, mut eihän se "pitkässä juoksussa" haittaa. Itse olen kiinnostunut keskustelemaan myös naimisissa olevien naisien kanssa, kunhan en sotke kenenkään liittoja. Eihän keskusteluissa ja kahvilla käynneissä ole mitään huonoa käytöstä.. / vilivallaton
No en tiennytkään, että tämä on joku sinkkupalsta? Satutte kirjoittelemaan Vauva-lehden foorumin alla, niin eiköhän suurin osa naisista ole perheenäitejä...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:55"]
No en tiennytkään, että tämä on joku sinkkupalsta? Satutte kirjoittelemaan Vauva-lehden foorumin alla, niin eiköhän suurin osa naisista ole perheenäitejä...
[/quote] Totta on, tätä tarkoitinkin. Onhan tämä arkipäivisin yks pieni henkireikä velvollisuuksien maailmassa. Kirjoitellaan vaan yhdessä, päivisin ilman tänne kirjoittamisen aiheuttamia perheriitoja. / vilivallaton
Minä ainakin kirjoitan pääasiassa arkisin siksi, että viikonloppuisin on niin paljon muutakin tekemistä kuin netissä roikkuminen.
Lapsia on pyöreä nolla, joskin avomies löytyy. :)
N30