Hoitaja; mitä mieltä rennosta potilaasta?
Joka on vuosien varrella rutinoitunoitunut toimenpiteisiin eikä viitsi herätä aamukuudelta kun hoitaja laittaa antibioottitipan. Minulla on muodostunut pahaksi tavaksi vain ojentaa kanyylikäsi ja jatkaa unia. Arvostan hoitajien työtä yli kaiken koska heidän ansiostaan olen hengissä mutta olen toivottoman aamu-uninen erityisesti kipeänä. Pahastuuko hoitaja ylirennosta potilaasta joka ei jutustele vaan vetää hirsiä? Minulla on sama juttu laboranttien kanssa.
Kommentit (4)
Tuttujen hoitajien kanssa olemme vitsailleet unentarpeestani. Jollekin uudelle hoitajalle käytökseni voi vaikuttaa tylyltä kun örähdän ja ojennan käden käskystä.
Pitää vielä lisätä että rakastan nukkumista. Mikään ei ole ihanampaa kuin makea uni lämpimän peiton alla lämpimät sukat jalassa. Hoitajat antavat minulle aina kahdet sukat kun kerron olevani vilukinttu.
Ihan sama. Kunhan se käsi sieltä tulee valmiiksi, eikä tarvii alkaa houkuttelemaan tai hellästi herättelemään. ;D
No ei varmasti yksikään hoitaja pahastu äärihelposta potilaasta, en minä ainakaan. Lisää tuollaisia niin työ olisi paljon helpompaa :)