Miksi joku menisi sadekaivoon kuolemaan?
Kommentit (20)
Oliko se Turussa joskus 90-luvulla lun teinipoika löytyi sadekaivosta? Ei siinäkään rikosta epäilty. Tosi outo tapaus sekin.
Mennyt sinne etsimään jotain, kuten pudottamaansa sormusta, eikä ole päässyt pois?
Ystävällismieliset itäblokin karjut ovat auttaneet eutanasiassa.
Ei kai sinne kuolemaan kukaan menee, siis sillai, että jeppis, nyt kaivan itteni tonne ja kuolen. Harvemmin sitä niin tarkkaa tietää, koska kuolee.
Mutta onkohan siis vaikka avaimet känni-Reinolta pudonnut sinne ja sitten mennyt sinne eikä päässyt pois ja kuollut?
Mä en kyllä tajua miten sinne edes pääsee, mutta hyvä varmaan niin etten itse kännispäissäni keksi kokeilla.
Mikäli miehellä oli läheisiä niin varmasti aika rankka uutinen tämä.
Vaikka olisikin mennyt itsekseen kaivoon esim. avainten perässä niin miksi ja miten se on sulkenut ritilän jälkeenpäin? Sehän painaa melkoisesti ja on aika vaikea liikuteltava (ihan tarkoituksella) vaikka olisi työvälineetkin mukana jolla noita yleensä kammetaan paikaltaan.
Miten sadevesikaivoon mahtuu edes... Nehän on sellaisia pieniä kapeita juttuja.
https://www.google.com/search?q=sadevesikaivo&sxsrf=ALeKk026CLPmMxla0bz…
Vierailija kirjoitti:
Miten sadevesikaivoon mahtuu edes... Nehän on sellaisia pieniä kapeita juttuja.
https://www.google.com/search?q=sadevesikaivo&sxsrf=ALeKk026CLPmMxla0bz…
Vanhanmalliset on isompia
"Ei rikosta" ei sulje pois onnettumuutta. Äly hoi.
Eiköhän hän olisi apua pyytänyt jos sinne tajuissaan olisi mennyt.
Mihin hän siis oli kuollut ylipäätään?
Joskushan jossain vastaavissa yöpyvät, kun on vähän lämpimämpää. Jos on kuollut sairaskohtaukseen tai aineisiin siellä ollessaan, niin sieltähän sitten löytyy, ilman että itse kaivolla oli asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin mennyt itsekseen kaivoon esim. avainten perässä niin miksi ja miten se on sulkenut ritilän jälkeenpäin? Sehän painaa melkoisesti ja on aika vaikea liikuteltava (ihan tarkoituksella) vaikka olisi työvälineetkin mukana jolla noita yleensä kammetaan paikaltaan.
Onko missään uutisessa kerrottu, että kaivon kansi oli paikoillaan? Ehkä mies löydettiinkin sen takia, että joku sivullinen ihmetteli, miksi kansi oli nostettu pois kaivon päältä?
Itsemurhakin on rikos, joten jäljelle jää tapaturma, mutta miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhakin on rikos, joten jäljelle jää tapaturma, mutta miten se on mahdollista?
No ei se kyllä ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, eikä tämä ole mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, eikä tämä ole mielipideasia.
Kerroppa se lakipykälä jossa sanotaan että oman hengen riistäminen on rangaistava teko(=rikos)? Ja miten voidaan rangaista ihmistä joka on kuollut?
Tällöin myös itsemurhayritys olisi rikos josta pitäisi tulla rangaistus.
Ei halua tulla löydetyksi? Haluaa aiheuttaa hämmennystä? En mä kyllä käsitä.