Leikkiikö teidän 10-11v tytöt vielä?
Omani leikkii vielä kovasti,mutta moni ystävistä on jo olevinaan hurjan isoja ja puhuu jo poikakavereista jne...
Kommentit (14)
Leikkii. Just kuulostaa olevan joku barbileikki kesken. On se leikkiminen vähentynyt, leikkii vain enää barbeilla yms. nukeilla sekä legoilla, ei enää pet shopeilla tai monella muullakaan lelulla, mutta edelleen siis kuitenkin leikkii.
Leikkii aika paljonkin. Sylvanian families hahmoilla, barbeilla ja sellaista yleistä härdelliä pikkusisarusten kanssa, hippaa, piilosta ym.
Enemmän on kuitenkin alkanut lukea, kirjoitella ja askarella. Joskus haluaa olla yksin huoneessaan ja piirrellä. Sitä ei tehnyt pienempänä, siis viihtynyt yksikseen.
Leikkii, mutta on niillä välillä noita poikaystävä huoliakin. Just tekevät luokkakavereiden kanssa leikkimökin kevät siivousta.
Kyllä, aika paljon vielä. Mutta tarkkaan välillä miettii illalla, mitkä vaatteet laittaa kouluun. Hiukset ovat erilaisilla "kampauksilla" nykyään usein.
Tyttö leikki vielä 10-11v. mutta ei enää 12v.
Leikkii, tyttärentytär, on 12 vuotta. Toivottavasti saa olla rauhassa lapsi vielä jonkun aikaa. Iloinen tyttö on, soittaa viulua, ratsastaa, piirtää paljon ja on siinä hyvä, leikkii usein sellaisilla pienillä hevosilla, nimi alkaa S-kirjaimella. Niitä ja niiden tarvikkeita on hankittuna paljon.Tabletilla pelaamista valvotaan ja on itse sitä mieltä että hyvä kun valvotaan, samoin älypuhelimen käyttöä. Ihana tyttö on!
Jonkun verran, samoin myös 12 vuotias ja olen tästä asiasta iloinen. Asumme pääkaupunkiseudulla, mutta syrjässä ja täällä lapset ovat aina saaneet olla lapsia kauemmin.
12-vuotias tuttu tyttö leikkii vielä, tulee meidän mukaan leikkikentällekin, kun mennään pienempien kanssa. :)
Leikkii todella paljon! Ja meillä leikkii vielä 12v isosiskokin.Ja olen iloinen että ovat pysyneet vielä lapsina.
Itse leikin yhä. Legot ovat kova juttu :) T: 23 Aut. Ins. N.
00n 11.v ja haluaisin sisko nuken mutta vanhemmat sanoo:ei tuon ikäset leiki enään leluilla tää on tooosi ärsytävää
Leikkii. Turtlesia, heppaleikkejä piirtää,petsejä,
Ei leiki. Tupakkaa polttaa ja naapurin pojan kanssa viihtyy.