sekaileluja ? apuuuva!
Mieheni eilen sanoi ettö mitä mieltä olis jos käytäis ostamassa jtn seksileluja dildoja yms. Piristääkseen vähä seksipuuhia.. olin saada paskahalvauksen! Olen hyvin sosiaalinen ja rohkee luonne..MUTTA kun kuulin tuon nii olin ku mikäkin perkeleen 15 w. Punastuin ja hihittelin .. en mä oo ikinä käytttäny sellasia!
Kertokaa nyt vähä kokemuksia ja miten te niitä juurikin käytätte? Missä te pidätte niitä ettei lapset nää? Miten ne putsataan? Kai ne putsataan?? Luulin että ne on teinien juttuja .. rohkaiskaa mua ny vähä jos mä tänää repäsen ja sanonki ukolle että kuules ,lähetää leluostoksille!
Koha nyt ensin sais vähä esi tietoo oon täs mieles tosi arka mut silti vähä utelias ?!
KIITOS ETUKÄTEEN JO! 2
34 v mamma :D
Kommentit (6)
Eiköhän siellä ole harrastettu sekailuja tälle päivää ihan tarpeeks...
No meillä on ne lukollisessa kaapissa ja mieheni kiusaa niillä minua !
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:06"]
No meillä on ne lukollisessa kaapissa ja mieheni kiusaa niillä minua !
[/quote]
Joo, meilläkin. Nostelee aina sitä kaappia ja tulee ravistelemaan sitä mun korvan viereen. Huutelee et "ARVAAPPA MITÄ TÄÄLLÄ ON". Ärsyttää sit, kun se jättää sen kaapin lojumaan keskelle lattiaa.
Meillä niitä käytetään silloin tällöin ei aina.. usein mies leikittelee niillä minunkanssani ja välillä nuoleskelen dldoa ja hierin itseäni ja hän runkkaa! On ne vaa mukavia piristyksiä ja kyllä mä niitä aina pesen ;) yö laatikossa on mikä on lukollinen :)
Jos oman viestin oikoluku ja korjaaminen on tuolla tolalla, on aika sivuseikka miten niitä "sekaileluja" säilytetään niin, ettei lapset niitä löydä. Yhtä välinpitämättömästihän siihen voi suhtautua.
Jos on vähän enemmänkin lapsia niin nyrkkidildo.