Ostin vahingossa monta tölkkiä kuorittuja tomaatteja, mihin niitä nyt voisi käyttää?
Kommentit (16)
Murskaa ne ihan väkisinkin. Oikein raivolla murskaat. Laita essu.
Mihin olisit tarvinnut monta tölkkiä murskaa?
Vaikka tomaattikeittoon. Tai voit surauttaa sauvasekoittimella murskaksi.
Pizzaan. Aito oikea italialainen tomaattikastike pizzaan tehdään soseuttamalla kuoritut tomaatit ja maustamalla. Eikä saa missään nimessä keittää sitä seosta.
Oletko oikeasti noin uusavuton? Pakkohan tämän on olla joku outo trolli taas. Hohhoijaa.
Ootko sama joka ei osaa pressopannua tyhjentää?
Murskaa ne tomaatit. Toistaiseksi ei kasvateta vielä murskattuja tomaatteja vaan ne tehdään kokonaisista, jos et tiennyt.
Minä ostin vahingossa neljä sipulia. En halua haaskata ruokaa ja mietinkin, mihin ne käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin vahingossa neljä sipulia. En halua haaskata ruokaa ja mietinkin, mihin ne käyttäisin.
Hassu ongelma, mulla lähes kaikki ruoanlaitto alkaa sillä, että otetaan yksi sipuli. Anyway, ne säilyvät viikkoja huoneenlämmössä, jääkaapissa alkavat kasvaa.
Minun piti ostaa juustoraastetta, mutta ostinkin vahingossa palan juustoa. Mikä nyt neuvoksi?
Kunnollinen englantilainen aamiainen, paahtoleipä, paistettu kananmuna, baked beans ja se kuorittu kuumennettu tomaatti lautaselle. Sopii vaikka metsurille.
Tai tee se kylmä kastike pizzalle, survo tomaatit, lisää valkosipulia, ripaus suolaa, sokeria, mustaa pippuria, basilikaa.
Voit ihan itse miettiä kymmeniä muita vaihtoehtoja lisää.
Minä vahingossa koko hyllyn. Onko tämä paha?
Miten voi ostaa vahingossa neljä sipulia?
Ymmärrän tomaattisekoilun, mutta en sipulivahinkoa.
Samaan kun olisit käyttänyt sen tomaattimurskan.