Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haki seksiseuraa vaimon ollessa töissä

Vierailija
14.03.2014 |

Niin. Näin kävi meillä.

Olemme naimisissa, yhdessä kuljettu useamman vuoden. 

Taival on ollut välillä melko kivikkoista ja raskasta. Yhdessä kuitenkin pysytty. Toki hyviäkin hetkiä ja aikoja on ollut, enimmäkseen. Pahoja karikkoja kuitenkin, pahasti luottamusta horjuttavia. Valitettavasti. Niiden piti olla taakse jäänyttä. Viime vuodet on menneet melko tasaisesti . Lapsia ei ole. Lapsettomuushoidoissa käyty ilman toivottua tulosta viimeksi noin vuosi sitten. Mielestäni olemme kuitenkin päässeet asian kanssa aika hyvin sinuiksi eikä se varjosta arkea. Tarkoitus oli yrittää tulevaisuudessa järeämmillä hoidoilla uudestaan.

Olen ollut aina tietoinen, että mies on seksuaalisesti aktiivisempi ja kiinnostunut aiheesta enemmän. Itsekkin toki, mutta en niin paljoa kuin hän. Seksielämämme on kuitenkin aina ollut suht. aktiivista ja (luullakseni) ihan hyvää.  

Mies on ollut aikaisemmin ihastunut toiseen naiseen. Tapaus kärjistyi niin, että mieheni käytännössä valitsi hänet minun sijaan. Nainen ei ilmeisesti kuitenkaan lopulta lämmennyt ja jatkoimme yhdessä oloa. Olin tuohon aikaan muista syistä uupunut ja ns. takki tyhjänä, että annoin asian olla, en siis lähtenyt, vaikka kyllähän siitä riideltiin ja tapeltiin.

On ollut myös muutakin miehen puolelta. Koneella värkkää ja käyttää salaustoimintaa selaimessa. Itseasiassa kahta eri selainta, jotka eivät tallenna miehen touhuja. Yhteen aikaan kaikki oli pitkään salasanan takia, siis koko tietokone. Lopulta jonkin riidan jälkeen suostui poistamaan salasanan, toki ensin siivottuaan koneen. Muutakin on ollut, luottamusta todella horjuttavia juttuja.

Joskus tuntuu, etten tunne koko miestä. Ihan kuin hänellä olisi joku toinen maailma mitä salailee. Vaistoni sanoo, ettei kaikki ole miltä näyttää. En ole kuitenkaan kytännyt miehen menoja tai tekoja. Hän on myös todella taitava ja röyhkeä valehtelija. Kirkkain silmin valehtelee mustan valkoiseksi, vaikka molemmat tiedämme totuuden. 

Niin. Eräänä iltana tullessani töistä oli tietokone päällä. Kaksi selainta auki. Salausselain (ei tallenna sivuhistoriaa) ja toinen selain. Toisessa selaimessa oli joku uutissivusto auki ja toisessa "seksiseuraa". Siis seksiseuraa haettu. 

Viikon mies jaksoi kirkkain silmin valehdella ja vannoa ettei muista koko juttua. Oli nimittäin ottanut muutaman oluen siinä sivussa ja silläpä tietysti unohti siivota jälkensä. Vannoi ja vannoi. Keksi selityksiä. Sitten lopulta tunnusti. Oli joo katsonut mitä olisi tarjolla. 

Jos taustalla ei olisi meidän historiaa, niin varmaan voisin unohtaa. Mutta helvetti että loukkaa. Lapsettomuushoidot ja kaikki. Olen yrittänyt luottaa kaikesta huolimatta. Mies on tosiaan muutakin värkännyt, mitä ei todellakaan itsekkään hyväksyisi mikäli olisi minusta kyse, mutta aina onnistunut valehtelemaan itsensä ulos tilanteesta. Oikein ahtaalle jouduttuaan alkaa huutamaan kuin hullu ja poistuu vaikka paikalta. Ei kuulemma oo niin vakavaa ja vaarallista.

Muuten on kyllä ihan hyvä mies. Tämä puoli vain todella ahdistaa hänestä. Luottamus on mennyt. Samoin kuin kunnioitus.

Nyt on takki aika tyhjä. Ihan kuin totuus tuijottaisi minua silmiin, mutta en halua vaan sitä nähdä. Mitähän kaikkea hän on selkäni takana touhunnut. Nyt jäi vahingossa kiinni tästä tapauksesta.

Vaihtoehtoina on kai jatkaa yksin matkaa tai hyväksyä miehen touhut. 

Mitä te tekisitte? Ajatuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:30"]

Ahdistaa kuinka tekstistäsi huokuu se ahdistus! Jos pystyt unohtamaan asian niin unohda ja jatka eteenpäin suhteessa. Mutta jos luulet että harva se päivä asia painaa mieltäsi niin lähde pois. Lähteminen on vaikeinta mutta kun pääset pois niin pian huomaat kuinka helpottavaa on. Ei se mies siitä muutu, se on kestettävä tai lähettävä. Mutta sinun on muistettava että mies osaa kääntää asian niin että sinä olet syypää. Varmasti miehessä on hyvät puolet. Mutta kysy itseltäsi oletko onnellinen ja onko tuo asia sellainen minkä kanssa voit elää?

[/quote]

Totta, tilanne ahdistaa. Ihan kuin olisi kivireppu selässä ja musta pilvi pään päällä.

Mies kävi tuossa möykkäämässä omia näkemyksiään. Ei kuulemma ole seuraa vailla eikä ole koskaan ollutkaan. Just. Muuten vaan. Kyseli myös mistä oikeasti on kyse, onko minulla mahdollisesti jokin säätö meneillään? Voi elämä. Niin tyypillistä. Tämä (minun suuttumus) ei kuulemma ole oikein minua (?!) eikä häntä kohtaan. Anna jo olla, mitään ei ole tapahtunut, yritä jo ymmärtää, paina jo kaaliis. Lopeta tuo. Tämä on kohtuutonta. Siinäpä hänen argumentteja.

Kerroin aloittaneeni keskustelun saadakseni ulkopuolisten näkemyksiä tilanteeseen ja pyysin lukemaan ketjun. Ei suostunut. Ei kuulemma halua tietää mitä muuton mieltä. Epäili myös kaikkien leimaavan hänet petturiksi ja pervoksi. Kuitenkaan ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää, tai ainakin haluaa minulle niin uskotella. Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?

Teiltä on tullut hyviä huomioita. Kiitos niistä. En kommentoi kaikkia erikseen, mutta luen kyllä mielenkiinnolla.

Oloani helpottaisi, mikäli mies edes ottaisi vastuun teoistaan rehellisesti eikä yrittäisi valehdella ja manipuloida tilanteita aina omaksi parhaakseen. Se on kai liikaa pyydetty. 

Vierailija
22/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin ihan sanattomaks ku luin tän.

Sä siis....oikeesti oot katellu jo ekojen luottamusriitojen jälkee tuota miestä? ei päästä sua tietokoneelle ja kontrolloi? sanohan ettei sulla saa olla edes omaa konetta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama kone käytössä, tosin eri käyttäjätilit. Ennen miehen puoli oli salasanan takana, mutta jonkun riidan jälkeen otti salasanan pois. Perusteli salasanan laittoa aikoinaan sillä, etten sotkisi hänen työhommia tai jotain vastaavaa. Tuohan nyt ei pitänyt paikkaansa. En ollut aiemminkaan sotkenut tai sekaantunut hänen työhommiinsa. Todellista syytä voi jokainen itse arvailla, niin kuin itsekkin.

Ei mieheni minua mielestäni kontrolloi tavallista enempää. Yritin pikaisesti lukaista kirjoituksiani, että mistä käsityksesi syntyi, mutta en nyt äkkiä oivaltanut?

On tämäkin tilanne. Haluaisin uskoa ja luottaa, mutta en pysty. Tuntisin itseni aivan aasiksi mikäli sokeasti luottaisin häneen. Niin monta kertaa hän on minulle valehdellut päin naamaa ja kaikki muu vielä päälle.

Vierailija
24/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata takertua tuohon yksittäiseen tekoon vaan ajatella kokonaisuutta. Aloituksen perusteella suhde ei ole toimiva, miehen käytös paljastaa kunniotuksen puutteen ja salailu parisuhteessa tuntuu menevän liiallisuuksiin. Voi olla, että suhde on alunperinkn ollut toimimaton tai lapsettomuus on ollut niin iso kriisi, että ette ole pystyneet käsittelemään sitä yhdessä (ainakin mies tuntuu pakenevan ongelmia?). Itse en missään nimessä jatkaisi tuollaisessa suhteessa. Perusta perhe sellaisen ihmisn kanssa, joka on luottamuksen arvoinen ja arvostaa myös sinua.

Vierailija
25/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosiaan olla, että lapsettomuus on ollut miehelleni kovempi paikka kuin luulin tai ajattelin. Itse olen asian kanssa melko sujut. Kiitos viestistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi