Miten korona vaikuttaa elämääsi?
Hankalampaa arkea vai ihan normaalia? Miten korona vaikuttaa sinuun?!
Kommentit (37)
Jatkuva etätyö on suurin muutos.
Viihdymme miehen kanssa kyllä kotona muutenkin, mutta nyt ovat jääneet tietysti ulkomaanmatkat, leffassakäynnit, Tukholman-risteilyt ja hotelliviikonloput lähes täysin. Ulkona on käyty syömässä ehkä pari-kolme kertaa maaliskuun jälkeen.
Ei mitenkään. Ihan normaalia arkea.
Ei juuri mitenkään, vietin jo valmiiksi paljon aikaa yksin kotona. Julkisilla paikoilla käytän maskia ja käsien pesu on lisääntynyt.
Ruotsin muslimipuolueen johtohahmo uhkaa Ruotsia sisällissodalla. Linkistä löytyy uutinen missä on uhkaus videolla. Jakaa tietoa eteenpäin.
https://mobile.twitter.com/HommaMedia/status/1327999445263380481
Vierailija kirjoitti:
Nyt se kakka tuli!
Ai niin ja kaikkien pitää vastata mulle alapeukulla ja kakkaemojilla. Kirjoita myös sana PASKA, niin olen tyttyväinen.
Ulkomaanmatkat ovat jääneet pois. Muuten ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se kakka tuli!
Ai niin ja kaikkien pitää vastata mulle alapeukulla ja kakkaemojilla. Kirjoita myös sana PASKA, niin olen tyttyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa kun baarit ei oo myöhään auki et voisi käydä kunnolla juhlimassa
Oisit käynyt meidän paikallisessa perjantaina Dj aloitti jo klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se kakka tuli!
Jos ette vastaa niin yöllä paskannan just sun päälle ison läjän ja tapan sut verenhimoisesti ja sitten seksaan kuolleen ruumiisi päällä ja me saadaan KAKKA.
Eipä juurikaan. En käytä maskia enkä käsidesiä.
Töissä on helpompaa kun niin moni on etätöissä
Etäopiskelu yliopistossa. Viides vuosi lääkiksessä menossa, joten potilaskontaktit ja "oikeassa elämässä" harjoittelu olisivat tärkeitä. Täysin p*rseestä.
Jatkuva etätyö on hyvä juttu! Muuten korona on vaikuttanut ulkomaan matkoihin, keikkoihin, baarissa käynteihin ja tehnyt muutenkin varovaisemmaksi. Bonuksena on tullut liikunnan lisääntyminen, ulkona syömisen vähentyminen ja - 10 kg.
Maskipakko, ulkonaliikkumiskielto klo 21-6, lapset etäopetuksessa, ravintolat sulkevat klo 19. Eli vaikuttaahan tuo. Kaksi suunniteltua reissua Suomeenkin jo joutunut jättämään väliin. Harmittaa, mutta minkäs tälle voi. Näihin erikoisuuksiin on kyllä aika nopeasti tottunut.
Onhan tämä vaikuttanut aika paljon. Mitään kyläilyjä ei ole ollut maaliskuusta alkaen, vaan kotona puolison kanssa oltu, mies etätöissä ja minä työnkuvan takia lähitöissä. Eli en ole nähnyt esim. vanhempiani todella pitkään aikaan. Asuvat toisella paikkakunnalla joten mikään pikainen maskipiipahdus ei onnistu. Maski on sen sijaan tullut käyttöön lähes kaikkialla kodin ulkopuolella niin töissä kuin asioinneillakin. Osa ruokaostoksista hoidetaan kotiinkuljetuksella. Ei olla käyty ravintoloissa, ei tapahtumissa, ei seurakunnassa juurikaan. Tarvittavat asioinnit on hoidettu normaalisti kenkäostoksista hammaslääkäriin. Rokotetta odotan kuin kuuta nousevaa.
Ei vaikuta juuri mitenkään. Rahaa säästyy kun ei käydä ravintoloissa syömässä
. Päiväkodissa missä olen töissä kiertää todella vähän tauteja, koska ihmisten on pakko pitää sairaat lapset kotona. Olisipa normaalistikin näin.
Rentouttavaa, kun ei tarvi mennä mihinkään kissanristiäisiin.
Salaa toivon, että rokotetta ei saada ja tilanne jatkuisi tällaisena vielä vuosia.