Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korona vaikuttaa elämääsi?

Vierailija
15.11.2020 |

Hankalampaa arkea vai ihan normaalia? Miten korona vaikuttaa sinuun?!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta juuri mitenkään. Rahaa säästyy kun ei käydä ravintoloissa syömässä

. Päiväkodissa missä olen töissä kiertää todella vähän tauteja, koska ihmisten on pakko pitää sairaat lapset kotona. Olisipa normaalistikin näin.

Rentouttavaa, kun ei tarvi mennä mihinkään kissanristiäisiin.

Salaa toivon, että rokotetta ei saada ja tilanne jatkuisi tällaisena vielä vuosia.

Vierailija
22/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva etätyö on suurin muutos.

Viihdymme miehen kanssa kyllä kotona muutenkin, mutta nyt ovat jääneet tietysti ulkomaanmatkat, leffassakäynnit, Tukholman-risteilyt ja hotelliviikonloput lähes täysin. Ulkona on käyty syömässä ehkä pari-kolme kertaa maaliskuun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ihan normaalia arkea.

Vierailija
24/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitenkään, vietin jo valmiiksi paljon aikaa yksin kotona. Julkisilla paikoilla käytän maskia ja käsien pesu on lisääntynyt.

Vierailija
25/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kakka tuli!

Vierailija
26/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin muslimipuolueen johtohahmo uhkaa Ruotsia sisällissodalla. Linkistä löytyy uutinen missä on uhkaus videolla. Jakaa tietoa eteenpäin.

https://mobile.twitter.com/HommaMedia/status/1327999445263380481

Vierailija
27/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se kakka tuli!

Ai niin ja kaikkien pitää vastata mulle alapeukulla ja kakkaemojilla. Kirjoita myös sana PASKA, niin olen tyttyväinen.

Vierailija
28/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkat ovat jääneet pois. Muuten ei mitenkään. 

Vierailija
29/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se kakka tuli!

Ai niin ja kaikkien pitää vastata mulle alapeukulla ja kakkaemojilla. Kirjoita myös sana PASKA, niin olen tyttyväinen.

Vierailija
30/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtuttaa kun baarit ei oo myöhään auki et voisi käydä kunnolla juhlimassa

Oisit käynyt meidän paikallisessa perjantaina Dj aloitti jo klo 17. 

Vierailija
31/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se kakka tuli!

Jos ette vastaa niin yöllä paskannan just sun päälle ison läjän ja tapan sut verenhimoisesti ja sitten seksaan kuolleen ruumiisi päällä ja me saadaan KAKKA.

Vierailija
32/37 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan. En käytä maskia enkä käsidesiä.

Vierailija
33/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on helpompaa kun niin moni on etätöissä

Vierailija
34/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäopiskelu yliopistossa. Viides vuosi lääkiksessä menossa, joten potilaskontaktit ja "oikeassa elämässä" harjoittelu olisivat tärkeitä. Täysin p*rseestä.

Vierailija
35/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva etätyö on hyvä juttu! Muuten korona on vaikuttanut ulkomaan matkoihin, keikkoihin, baarissa käynteihin ja tehnyt muutenkin varovaisemmaksi. Bonuksena on tullut liikunnan lisääntyminen, ulkona syömisen vähentyminen ja - 10 kg.

Vierailija
36/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakko, ulkonaliikkumiskielto klo 21-6, lapset etäopetuksessa, ravintolat sulkevat klo 19. Eli vaikuttaahan tuo. Kaksi suunniteltua reissua Suomeenkin jo joutunut jättämään väliin. Harmittaa, mutta minkäs tälle voi. Näihin erikoisuuksiin on kyllä aika nopeasti tottunut.

Vierailija
37/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä vaikuttanut aika paljon. Mitään kyläilyjä ei ole ollut maaliskuusta alkaen, vaan kotona puolison kanssa oltu, mies etätöissä ja minä työnkuvan takia lähitöissä. Eli en ole nähnyt esim. vanhempiani todella pitkään aikaan. Asuvat toisella paikkakunnalla joten mikään pikainen maskipiipahdus ei onnistu. Maski on sen sijaan tullut käyttöön lähes kaikkialla kodin ulkopuolella niin töissä kuin asioinneillakin. Osa ruokaostoksista hoidetaan kotiinkuljetuksella. Ei olla käyty ravintoloissa, ei tapahtumissa, ei seurakunnassa juurikaan. Tarvittavat asioinnit on hoidettu normaalisti kenkäostoksista hammaslääkäriin. Rokotetta odotan kuin kuuta nousevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi