Uskallatko käydä yksin baarissa, keikalla, risteilyllä jne.?
Kommentit (30)
Enpä lähtisi yksin. Olisi ihan tylsää.
Uskallan. En tosin yöllä pimeässä liiku ulkona. Vai mitö tarkoitit tuolla?
Uskaltaisin mutta en käy, koska mitä järkeä noissa on yksin? Ihan vaan että voi kerskailla sillä AV:llä ja tuttujen ja tuntemattomien kesken? En ala.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:41"]
En mutta mulla onkin paniikkihäiriö.
[/quote]
Käytkö edes seurassa?
Uskaltaisin jos olisi pakko, mutta en kyllä tekisi tuollaista viihtyäkseni. Mitähän tää kysymys oikeastaan edes tarkoitti?
Öö, joo. Ja käynkin.
Miksi joku ei uskaltaisi?
Baarissa ja keikalla olin aikoinani jopa mieluumin yksin kuin kanalauman kanssa. Ainoa tapa päästä tutustumaan uusiin ihmisiin.
Risteilyllä olis varmaan hölmö olo yksinään syömässä ja se paluupäivä piiiitkä. Kerran kyllä harkitsin sitäkin, kun laivalla olis ollut hyvä bändi, eikä saatu lapsenvahtia...mutt siihen tuli sitten jotain muuta härdelliä enkä lähtenyt.
Käyn seurassa harvakseltaan. Joskus se vaatii ihan lääkityksen. T:panique
Risteilyt yksin ovat parasta. Voi istua cafeteriassa läppärin kanssa ja kirjoittaa rauhassa, ottaa nokoset tarvittaessa ja juoda edullinen drinkki baarissa. Boheemielämää kaiken sen kitchin keskellä. -8
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:48"]
Öö, joo. Ja käynkin.
Miksi joku ei uskaltaisi?
[/quote]
En tiedä. Pitäis kai pelätä outoja tyyppejä, seuraan tuppautujia yms.
En menis yksin mihinkään noista, koska mun mielestä tollasissa tapahtumissa on kiva olla valmiiksi jo seuraa, yksin ois ihan tylsää jossain risteilyllä vaikka.
Enpä noissa paikoissa oikeastaan, mutta festareille menen. On mukavaa, kun ei ole sidoksissa kenenkään muun menoihin eikä tarvitse ottaa matsia siitä mille keikoille mennään. -N23
Käyn baareissa ja keikoilla yksin. Risteilyä en ole vielä yksikseni kokeillut.
Baarissa kyllä, mutta en sitä tee pitkästymisen vuoksi.
Baareissa en yleensä käy, mutta konserteissa ja risteilyillä olen käynyt yksin monta kertaa. En todellakaan jättäisi vaikka hyvää konserttia välistä vain koska kukaan muu ei pääse. Viihdyn ja uskallan olla myös yksin.
Kyllä käyn, muuten sais aina istuu yksin himassa. T. nimimerkki mulla ei oo ystäviä eikä kavereita
Mun pitäisi huomenna ehkä rohkaistua menemään yökerhokeikalle yksin. Musiikkia voi kuunnella yksinkin, mutta pelkään, että kukaan ei muuten tule juttelemaan minulle.
Jos minulle sellainen missio annettaisiin, uskaltaisin. En näe tosin syytä kuljeskella yksin. Festareilla olen tosin ollut itsekseni. Mutta baarissa tai risteilyllä en viihtyisi yksin ja tulisi epämukava olo.
Olishan se aika kiusallista töllöttää itekseen,vielä varsinkin kun olen niin ujo ja varmaan sen takia huono juttelemaan tuntemattomille sen syvempiä,omassa porukassa ei sitä huolta.
En mutta mulla onkin paniikkihäiriö.