40-vuotiaat, minkä ikäisiä kumppaneita teillä on?
Olen nyt 41 ja minusta on kiinnostunut miehet ikähaitarilla 25-65. Olen vähän hämmentynyt. Parikymppisenä tarjontaa oli lähinnä oman ikäisistä. Nämä minusta kiinnostuneet ovat siis ihan seurustelumielessä kiinnostuneita. En kyllä koe että 25-vuotiaan tai 65-vuotiaan kanssa minulla olisi mitään yhteistä.
Kommentit (30)
Olen 46 ja mieheni on 58. Ikäero tuntuu nyt suuremmalta kuin tavatessamme (silloin olimme 30 ja 42).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tällä hetkellä ketään.
Tosin jostakin syystä itseäni hieman nuoremmat ovat alkaneet kiinnostaa.
Olen yli 45 v ja nainen.
Sama täällä. N46
Ihan normaalia elämää. Tuo takia miehetkin katsoo alle 3 kymppisiä tai thaimaan naisia.
Edellinen oli 15 vuotta vanhempi ja nykyinen seitsemisen vuotta nuorempi. Comme ci, comme ca.
Mun mies on 51 ja minä täytän 41. Yhdessä 5 vuotta. En olisi antanut itselleni lupaa rakastua ellei mies olisi ollut todella hyvätuloinen ja hyvässä asemassa. Itsekään en toki ole mikään reppana mutta lähtökohtaisesti ikäero mietitytti ja mietityttää välillä edelleen siltä kantilta, että miehen riski sairastua vakavasti on minua paljon korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias miesystävä. Itse olen 38-vuotias nainen.
Onko teillä mitään yhteistä? Toinen pääsee eläkkeelle niin toinen vielä puurtaa vuosia töissä ja sinä haluaisit matkustella mutta et voi.
Mäkin olen aina vaihtanut nuorempaan. Nykyinen mieheni on 38, minä olen 43. Jospa tätä ei tarvitsisi enää vaihtaa?
Olen mies 41. Naiseni on 32. Vaihdan aina nuorempaan.