Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä lähti yhteisestä illanvietosta

Vierailija
15.11.2020 |

Ollaan seurusteltu jo vuosi. Olimme saaneet kutsun minun ystäväni ja hänen miehensä kotiin. Olimme sopineet tietyn kellonajan, jolloin lähtisimme. Tällöin poikaystäväni alkoi lyödä kapuloita rattaisiin, ettei tulisikaan. Minulle äärimmäisen nolo tilanne. Yritin maanitella, kunnes lähdin sitten ajamaan kyläpaikkaan. Saavuin perille ja sanoin isäntäparille, ettei poikaystävä tule. Hetken päästä hän tuli omalla autollaan ja söi vain tarjottavat ja lähti ajamaan kohti omaa kotiaan. Mitä mieltä? Hänen oli tarkoitus olla minun luonani yötä. Olimme ajatelleet, että auto jää kyläpaikkaan ja haetaan seuraavana pävänä...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia haluat raahata poikaystäväni kaverisi luo? Ilmeisesti henkilökemiat ei natsaa sun kaverin ja hänen miehensä kanssa. Ikinä en ole mennyt roikkumaan miehen ja hänen kaverinsa juttuihin. Ei kuulu mulle. Minulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
2/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Ollaan oltu nelistään monta kertaa. Miehet tulevat juttuun. Poikaystäväni vain kiukutteli etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kiitollinen mielipiteistänne. Me oltiin siis kutsutut pariskuntana, mutta kaverit on minun. Minusta mies nolasi minut, kun näytti arvoni minulle noin...

Vierailija
4/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin kiitollinen mielipiteistänne. Me oltiin siis kutsutut pariskuntana, mutta kaverit on minun. Minusta mies nolasi minut, kun näytti arvoni minulle noin...

Ei, kyllä hän nolasi ainoastaan itsensä. "Söi vain tarjottavat ja lähti pois". Hirveä moukka.

Vierailija
5/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paha varoitusmerkki. Miehellä on jokin ongelma. Kiukuttelua, vallankäyttöä, toisen nolaamista, ei pidä kiinni lupauksista, käytöstapojen puute... Älä missään nimessä paina asiaa villaisella tai anna miehen uskotella itsellesi, että ylireagoit. Minä eroaisin, jos mies ei pyytäisi vilpittömästi anteeksi ja antaisi jotain hyvää selitystä teolleen. Älä sillä välin ainakaan harrasta seksiä miehen kanssa tai tee hänelle mitään palveluksia.

Vierailija
6/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua. Kannattaa harkita tarkkaan, haluatko jatkaa suhdetta tuollaisen oikkupussin kanssa.

Vierailija
7/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele poikaystävän selitys ja kerro meillekin niin jatketaan analysointia.

Vierailija
8/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimahtaneita olette molemmat, onnea nyt vaan.

Vierailija
9/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö syytä?

Vierailija
10/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tappaa kylpyhuoneessa ja sitten ajaa Pohjois-Karjalaan ja piilottaa ruumiin metsähautaan.

Vierailija
11/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään jätelavalta löydettyä ei kannata viedä ihmisten sekaan.

Vierailija
12/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimee jätkä.

Älä nyt jukolauta ole tollasen pässin kanssa ainutkertaista elämääsi yhtään pitempään.

Vierailija
13/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli sitä mieltä, että alkoholia oli mukana liikaa. Hän ei maksanut niistä mitään, kuten ei muistakaan viemisistä. Koko illaksi olimme sopineet, että vien 3 l viiniä ja gin-pullon, jossa oli sen verran jäljellä, että kaikki olisivat saaneet yhden drinkin.

Vierailija
14/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli sitä mieltä, että alkoholia oli mukana liikaa. Hän ei maksanut niistä mitään, kuten ei muistakaan viemisistä. Koko illaksi olimme sopineet, että vien 3 l viiniä ja gin-pullon, jossa oli sen verran jäljellä, että kaikki olisivat saaneet yhden drinkin.

Alkonarkilla alkoi hihna kiristyä.

Vierailija
15/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Ollaan oltu nelistään monta kertaa. Miehet tulevat juttuun. Poikaystäväni vain kiukutteli etukäteen.

Ihan itsekseen ja syyttä kiukutteli?

Vierailija
16/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkonarkilla alkoi hihna kiristyä.

Alkoholismi voi hyvin olla syynä. Viinojen kommentointi, omalla autolla tulo, aikaisin pois lähteminen. Saattoi vain myöhässä päättää sittenkin lähteä, mutta omalla autolla.

Vierailija
17/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä illanvietossa yhden naisen sulho, missä KAIKKI pariskunnan kaverit,  täysin yllättäen pimahti kun hänen naisseuralaisensa jutteli ihan normaalisti muiden kanssa.

Puupää ryntäsi keskelle olkkaria ja alkoi karjua "kuka haluaa panna mun tyttöystävää ! Lohkee takuulla"

Aiemmin viihtyisä illanvietto sai lievästi psykedeelisen käänteen.

Ja kyllä.

Nainen yhä yhdessä kyseisen puupään kanssa. 

Sanoihan k-pää seuraavana päivänä hänelle että "älä ny hei tollasesta pikkujutusta enää viitti mököttää".

Vierailija
18/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Kyllä, juomme joskus alkoholia. Ja kyllä 1 pullo mieheen ei aiheuta vielä tolkutonta humalatilaa, jos sen juo monen tunnin aikana.

Vierailija
19/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku "pössyttelijä"-luuseri.

Ne saa tollasia ihme kilahduksia ja kiukuttelee.

Pidä hyvänäsi jos tommosesta tykkäät.

Vierailija
20/48 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pössyttelijä. Ikääkin lähes 50