Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö työnantajalle olla rehellinen työn ulkopuolisita asioista, jos ne eivät vaikuta työhön?

Vierailija
15.11.2020 |

Eli siis jos on vaikka aiheuttanut jonkun vahingon vahingossa, on mt-historiaa tms. Onko ok valehdella, jos tuon tyyliset arkaluontoiset asiat tulevat ilmi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut mieleen mainita työnantajalle omasta mt-historiasta. Pahimmillaan se altistaisi työpaikkakiusaamiselle. Eivät ihmiset oikein hyvin osaa suhtautua tuollaisiin asioihin.

Vierailija
2/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotenkin tulisi ilmi, että olen monta vuotta käynyt terapiassa, niin en asiaa kieltäisi, mutta toteaisin etten koe sen vaikuttavan työskentelyyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika tarkka omatunto, joten on vaikeaa olla epärehellinen välillä, vaikka asia olisi epäoleellinen...

Vierailija
4/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika tarkka omatunto, joten on vaikeaa olla epärehellinen välillä, vaikka asia olisi epäoleellinen...

Epärehellinen? Ei ole epärehellistä jättää puhumatta sellaisista asioista, jotka eivät työnantajalle kuulu. Ei yleensä työnantaja niistä silloin halua edes tietää.

Vierailija
5/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärehellinen? Ei ole epärehellistä jättää puhumatta sellaisista asioista, jotka eivät työnantajalle kuulu. Ei yleensä työnantaja niistä silloin halua edes tietää.

Vähän sama juttu kuin jos pomo kertoisi töissä varvasfetissistään. Työn kannalta epäoleellista tietoa, jonka kertomisesta on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä kenellekään.

Vierailija
6/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei halua kaikkea julki. Minulla on työntekijällä mt-ongelmaa, ja onhan se hyvä tietää, sillä kyllä se näkyy työskentelyssä. Työntekijä itse väittäisi ettei näy, mutta hänellä on myös epärealistinen käsitys omista kyvyistään. Potkut olisi saanut jo aikaa sitten, mutta kun tiedän mistä on kyse, niin haluan auttaa pääsemään jaloilleen

Vierailija
7/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa.

Vierailija
8/8 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ettei halua kaikkea julki. Minulla on työntekijällä mt-ongelmaa, ja onhan se hyvä tietää, sillä kyllä se näkyy työskentelyssä. Työntekijä itse väittäisi ettei näy, mutta hänellä on myös epärealistinen käsitys omista kyvyistään. Potkut olisi saanut jo aikaa sitten, mutta kun tiedän mistä on kyse, niin haluan auttaa pääsemään jaloilleen

Mistä tiedät? Lääkärintodistuksistako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi