Oletko koskaan iskenyt miestä, koska hänellä on ollut sormus nimettömässä?
Eräs tuttavamies kehuskeli, että naisia saa paremmin, jos laittaa sormuksen sormeen. Puhuukohan totta?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:12"]
Olen. Siitä yleensä tietää, että se on kelvsnnut jollekin joten se ei voi olla ihan läpimätä.
[/quote] Et sitten ole lukenut av juttuja koskaan aiemmin..
Olen. Siitä yleensä tietää, että se on kelvsnnut jollekin joten se ei voi olla ihan läpimätä.
[/quote] Todella huono syy, eikä edes pidä paikkaansa.
[/quote]
Loistava logiikka. Ja sitten kun se sun petiis kaatuu niin yhä ajattelet sen olevan parempaa ainesta mieheks ja tähtäät parisuhteeseen sen kanssa?
[/quote] no huh huh onpa syy. Joillain naisilla on ihan maailman laiskimpia, väkivaltaisimpia, vastuuttomampia miehiä TOD huono syy sinulla.
No en ole. Ukkomiehet on epäseksikkäitä enkä myöskään halua joutua ongelmiin.
En ole. Varatut ovat jotenkin niin säälittävän oloisia kun ne baaritiskillä yrittävät ehdotella.
Minä en kannata väkivaltaa, enkä ole iskenyt miestä enkä naista. Oli sormukset tai ei, ketään ei lyödä.
Näin miehenä olen huomannut, että jos sormus on sormessa, niin flaksi käy todellakin paljon paremmin, verrattuna siihen, ettei sormusta olisi. Ihmeellistä kyllä. En itsekään tuota aikaisemmin uskonut, mutta "kokeneempi" kaveri suositteli kokeilemaan.
Niin ja olen tosiaan sinkku.
No harmi, se ei sitten saa naista ilman sormusta...mikähän siinä on vialla..
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:55"]
No harmi, se ei sitten saa naista ilman sormusta...mikähän siinä on vialla..
[/quote]
Mikähän vittu naisissa on vikana, että pitää ukkomiehiä vikitellä!
Minä olen suudellut miestä joka oli menossa seuraavan päivänä naimisiin ja tein komian fritsun. Terveisiä vaan Kulosaareen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:57"]
Eräs tuttavamies kehuskeli, että naisia saa paremmin, jos laittaa sormuksen sormeen. Puhuukohan totta?
[/quote]Varattu mies laadun tae.