Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka tykkää työstään?

Vierailija
13.03.2014 |

Tuntuu, että kaikki vain valittavat työpaikastaan. Mä en, mulla on ihana työ!

Olen lukion lehtori. Opiskelijat ovat kivoja nuoria aikuisia, ei ole järjestyshäiriöitä (vaikka olen ihan tavislukiossa), pysyy itse ajan hermolla, palkka on ok, lomat hyvät ja vaikka töitä on tiettyinä aikoina enemmän kuin tarpeeksi, on vastapainona myös todella kevyitä aikoja. Mulle on sattunut vielä pääasiassa mukavat työkaverit ja fyysiset puitteet työlle ovat erinomaiset, joten ei ole pahemmin valittamista.

Onko palstalla muita, jotka ovat tyytyväisiä työhönsä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän työstäni, mutta olosuhteiden vuoksi harkitsen toista ammattia. Koen, että en voi tehdä työtäni niin hyvin kuin pystyn ja en ole ajatuksieni kanssa ainoa. 

Vierailija
22/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kahvilassa ja rakastan työtäni.

Asiakkaat ovat pääsääntöisesti ihania, työporukka on mukava, erikoiskahvien koristelu on intohimoni. En vaihtaisi päivääkään pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, työkavereistani, haasteista, teen juuri sitä mitä haluankin, työ kiinnostaa jne.

Mutta... työn määrä on ihan julmeton, aiemmin meitä oli 3 ihmistä jakamassa vastuuta. Eläköitymisen ja töiseen firmaan lähdön myötä uusia ei palkattu ja jäin yksin. Työmäärä on siis sama, ihmisiä kolmasosa vähemmän. Jatkuva riittämätön olo.