Olenko ainoa, joka tykkää työstään?
Tuntuu, että kaikki vain valittavat työpaikastaan. Mä en, mulla on ihana työ!
Olen lukion lehtori. Opiskelijat ovat kivoja nuoria aikuisia, ei ole järjestyshäiriöitä (vaikka olen ihan tavislukiossa), pysyy itse ajan hermolla, palkka on ok, lomat hyvät ja vaikka töitä on tiettyinä aikoina enemmän kuin tarpeeksi, on vastapainona myös todella kevyitä aikoja. Mulle on sattunut vielä pääasiassa mukavat työkaverit ja fyysiset puitteet työlle ovat erinomaiset, joten ei ole pahemmin valittamista.
Onko palstalla muita, jotka ovat tyytyväisiä työhönsä?
Kommentit (23)
Tykkään työstäni maahanmuuttajien neuvojana. Meilä on tosi paljon mahdollisuuksia auttaa joustavasti ja yksilöllisesti, työilmapiiri on kiva ja palkkakin sopiva. Työpaikkani on keski-Eurooppalaisen suurkaupungin keskustassa. Arki töissä on värikästä ja monipuolista :-)
Tykkään työstäni maahanmuuttajien neuvojana. Meilä on tosi paljon mahdollisuuksia auttaa joustavasti ja yksilöllisesti, työilmapiiri on kiva ja palkkakin sopiva. Työpaikkani on keski-Eurooppalaisen suurkaupungin keskustassa. Arki töissä on värikästä ja monipuolista :-)
En pidä työstäni. Viimeksi tänään sain asiakkaalta kiroilua asiasta johon en ollut lainkaan syyllinen. Unelmana olisi työ, jossa ei tarvitsisi olla tekemisissä kenenkään kanssa.
Minä pidän. Ja olen sillä niin parjatulla hoitoalalla. Oikeastaan koskaan ei ole ollut sellaista päivää, ettenkö olisi halunnut mennä töihin. Pidän työkavereistani ja potilaista. Pidän jopa vuorotyöstä. Ihania viidenkin päivän vapaita keskellä viikkoa, vaikka joskus onkin raskaampia työputkia.
Ap, eikö sulla ole vain neljän viikon kesäloma?
Olen miettinyt rehtoriksi hakeutumista, mutta kymmenen viikon kesälomasta on tosi vaikea luopua. En tietenkään tiedä, paljonko töitä rehtorit tekevät kesällä, enkä kehtaa kysyä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:45"]
Olen miettinyt rehtoriksi hakeutumista, mutta kymmenen viikon kesälomasta on tosi vaikea luopua. En tietenkään tiedä, paljonko töitä rehtorit tekevät kesällä, enkä kehtaa kysyä.
[/quote]
Ap kirjoitti olevansa lehtori, ei rehtori...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:45"]Ap, eikö sulla ole vain neljän viikon kesäloma?
[/quote]
Ap kirjoittaa olevansa lehtori.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:45"]
[/quote]
Sä luit väärin, AP on Lehtori, ei Rehtori :)
Minä tykkään. Olen puheterapeutti, asiakkaat alle kouluikäisiä lapsia. Ovat ihania :) totta kai välillä on huonompia päiviä, välillä ei kaikkien vanhempien kanssa yhteistyö suju niin mallikkaasti mutta lasten kanssa lähes aina. Ja välillä ei huvittaisi mennä töihin, mutta se johtuu yleensä siitä että esim. väsyttää eikä huvittaisia tehdä oikeastaan yhtään mitään.
Minä olen myös erittäin tyytyväinen työhöni elintarviketehtaassa.
toki väliin on rankkaa rytminvaihto, mutta palkka on ihan ok.
Paljonko sä tienaat, ap? Olen yläkoulun ope ja muutaman vuoden on poltellut ajatus lukioon siirtymisestä. Töitä on varmasti enemmän, mutta palkkakin lienee parempi. Lisäksi työ on varmasti helpompaa henkisesti.
Minä!
Olen luokanopettaja. Kouluttauduin vanhoilla päivillä tähän hommaan (aloitin opinnot 41-vuotiaana) enkä ole katunut sekuntiakaan. Entiseen konttorirotan elämään ei ole ikävä. Olen töissä pienessä kyläkoulussa ja onneksi näyttää siltä, että tämä koulu pysyy pystyssä siihen saakka, että jään eläkkeelle. Jos ei pysy niin siirryn sitten muualle, mitäpä tuota stressaamaan :)
Olen erityisluokanopettaja ja rakastan työtäni. En vaihtaisi mistään hinnasta, vaikka haastavaa ja rankkaa hommaa on. :) Kutsumusammatti.
Olen just se "siwan kassa", nautin työstäni kovasti, yli toistakymmentä vuotta tätä työtä tehnyt, tykkään työstäni :)
No eipä ole palstalla kovinkaan paljon ihmisiä, jotka todella tykkäävät työstään :) Kiva kuitenkin, että edes muutama löytyi. Ap.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:27"]Tuntuu, että kaikki vain valittavat työpaikastaan. Mä en, mulla on ihana työ!
Olen lukion lehtori. Opiskelijat ovat kivoja nuoria aikuisia, ei ole järjestyshäiriöitä (vaikka olen ihan tavislukiossa), pysyy itse ajan hermolla, palkka on ok, lomat hyvät ja vaikka töitä on tiettyinä aikoina enemmän kuin tarpeeksi, on vastapainona myös todella kevyitä aikoja. Mulle on sattunut vielä pääasiassa mukavat työkaverit ja fyysiset puitteet työlle ovat erinomaiset, joten ei ole pahemmin valittamista.
Onko palstalla muita, jotka ovat tyytyväisiä työhönsä?
[/quote]
Minäkin olen. Olen varastotyössä, rentoa hommaa ja palkka on huono. Palkka ei haittaa, olin 16 vuotta asiantuntijatehtävissä it-alalla, olin aina stressaantunut työn hektisyyden ja paineen vuoksi. 3 vuotta sitten meillä oli yt:t ja jäin työttömäksi. Tämä oli oikeastaan onnenpotku, sillä stressi ja ketutus on kadonnut. Saan nykyään tyydytyksen muista asioista, eikä tarvitse ottaa töitä kotiin.