CROWN 4.kausi
Onpa Dianan näyttelijä huono.
Thatcheristä tehtiin maalaismoukka mitä hän ei ollut.
Kommentit (37)
Neljäs kausi ei ollut niin laadukas kuin aikaisemmat kaudet. Vain pari jaksoa, mitä kenties voisi katsoa uudestaan. Suuri pettymys.
Dianan esittäjä ei ole Dianan näköinen, mutta ilmeet ja eleet näyttävät kyllä tutulta, samoin ääni oli mielestäni tutun kuuloinen.
Ajoittain aika tylsää menoa. Ja harmittaa todella paljon, etteivät näyttäneet sitä Annen kidnappausyritystä.
Ai jaa :/ Itse tykkäsin tosi paljon. Katsoin koko kauden jo! :D
Diana oli joo vähän tönkkö, mutta muuten en nähnyt mitään vikaa.
Eräältä henkilöltä otettiin koepala, selvisikö ne tulokset ikinä?
Katsoin äsken 1. jakson ja hyvältä vaikuttaa. Gillian Anderson Thatcherinä aika mainio! 😊
Charles ei ole Charlesin oloinen olmi.
Olen katsonut vasta kaksi jaksoa, mutta minusta Diana vaikuttaa aika uskottavalta eleineen.
Thatcherhan tuntui kyllä suhtautuvan kuninkaalliseen perheeseen kuin moukkiin, nauratti se korkokengissä metsälle lähteminen. Onkohan tuo oikeasti tapahtunut? Jotenkin ihmettelen jos ei kuningatteren henkilökunta olisi informoinut pääministeriä siitä, mitä viikonlopun ohjelmaan kuului. Hyvin Gillian Anderson kyllä roolinsa tekee.
Olisi oikeastaan kiva, jos tekisivät tätä nykypäiviin saakka. Olisi mielenkiintoista nähdä miten Netflicks käsittelee Megixitin.
Epäilen, että nykypäivään asti ei nähdä. Mielestäni kuningataräidin kuolema voisi olla hyvä lopetus?
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin? Minusta tuo sarjan Charles on tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vasta kaksi jaksoa, mutta minusta Diana vaikuttaa aika uskottavalta eleineen.
Thatcherhan tuntui kyllä suhtautuvan kuninkaalliseen perheeseen kuin moukkiin, nauratti se korkokengissä metsälle lähteminen. Onkohan tuo oikeasti tapahtunut? Jotenkin ihmettelen jos ei kuningatteren henkilökunta olisi informoinut pääministeriä siitä, mitä viikonlopun ohjelmaan kuului. Hyvin Gillian Anderson kyllä roolinsa tekee.
Olisi oikeastaan kiva, jos tekisivät tätä nykypäiviin saakka. Olisi mielenkiintoista nähdä miten Netflicks käsittelee Megixitin.
Samaa mieltä, kuninkaalliset käyttäytyivät kuin maalaiset ja Thatcher oli siitä kauhuissaan kun oli olettanut että pönötetään iltapuvut päällä, kuten hänelle annetussa ohjeessa jotenkin sanottiin että on coktailit jne.
Gillian näytteli kyllä hyvin, mutta puhe oli liian hidasta ja ääni käheä kun katsoo oikean Margaretin esiintymisiä videolta, silti minäkin muistin että hän olisi puhunut vähän hitaasti ja tuollaisella vanhan naisen äänellä. Eli Gillian näytteli henkilöä jonka minä 80-luvun lapsena muistin, vaikka muistin sen vähän väärin :D
Olen pettynyt, että Dianan ja Charlesin häistä näytettiin vaan pieni pätkä. Hääpukukin vilahti vaan sekunnin tyyliin.
Aika järkkyjä ne Bulimiakohtaukset.
Ja jännä läppä heitetty siitä Pedofiili- Andrewsta. Ihan suora viittaus.
Minusta Diana ja Thatcher ovat sarjassa ihan ok, mutta sisätöä olisin kaivannut enemmän. Nyt oli liian saippuaoopperaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt, että Dianan ja Charlesin häistä näytettiin vaan pieni pätkä. Hääpukukin vilahti vaan sekunnin tyyliin.
Aika järkkyjä ne Bulimiakohtaukset.
Ja jännä läppä heitetty siitä Pedofiili- Andrewsta. Ihan suora viittaus.
Joo tää oli pettymys. Ois ollut hienot häät!
Hymähtelin myös sille Andrew-jutulle. Pieni piilovihje. :D
Ap on ymmärtänyt jotain väärin. Kuninkaalliset oli niitä maalaismoukkia, ei Thatcher. Hän n8meenomaan kaupunkilaisena ei ymmärtänyt Balmoralin touhuja.
Minusta tämä(kin) on ollut hyvä kausi. Mielisairaalaan teljetyt, kuolleeksi väitetyt siskokset oli itselleni uusi tieto, hienoa, että siitä saatiin kokonainen jakso.
Minusta on hyvä, että Dianaa ei esitetty täydellisenä pyhimyksenä, vaan näytettiin ne oikuttelut yms, joiden takia oli mielestäni aika pikkumainen ja jopa ärsyttävä "hahmo". Charlesin ja Dianan pakkoavioliitto pilasi kolme elämää, kyllä minun käy sääliksi jokaista osapuolta, erityisesti Charlesia.
Charleshan muuten oli aikaansa edellä, kun oli "vihreä" jo ennen kun ketään muuta kiinnosti ympäristöasiat. Kiinnostui mm.luomuviljelystä ja oli huolissaan ilmastonmuutoksesta paljon ennen kuin niistä tuli iso juttu, häntähän jopa lytättiin sen takia, koska siihen aikaan ihmiset eivät uskoneet kumpaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Charlesin näyttelijä on muuten ihan hyvä, mutta aivan liian nuori! Charleshan oli jo 32 mennessään naimisiin Dianan kanssa ja kauden lopulla siis jo nelikymppinen. Näyttelijä kuitenkin vaikuttaa max 25-vuotiaalta ja ihan pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä, että Dianaa ei esitetty täydellisenä pyhimyksenä, vaan näytettiin ne oikuttelut yms, joiden takia oli mielestäni aika pikkumainen ja jopa ärsyttävä "hahmo". Charlesin ja Dianan pakkoavioliitto pilasi kolme elämää, kyllä minun käy sääliksi jokaista osapuolta, erityisesti Charlesia.
Charleshan muuten oli aikaansa edellä, kun oli "vihreä" jo ennen kun ketään muuta kiinnosti ympäristöasiat. Kiinnostui mm.luomuviljelystä ja oli huolissaan ilmastonmuutoksesta paljon ennen kuin niistä tuli iso juttu, häntähän jopa lytättiin sen takia, koska siihen aikaan ihmiset eivät uskoneet kumpaankaan.
Onhan se totta, että Charles oli myös pakotettu tuohon liittoon, mutta mulle jäi (ja on jäänyt) sellainen kuva, ettei Charles koskaan tosissaan edes yrittänyt Dianan kanssa. Koen Charlesin jotenkin vastenmielisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä(kin) on ollut hyvä kausi. Mielisairaalaan teljetyt, kuolleeksi väitetyt siskokset oli itselleni uusi tieto, hienoa, että siitä saatiin kokonainen jakso.
Tuskin oikeasti väitettiin kuolleiksi. Sarja on fiktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Charlesin näyttelijä on muuten ihan hyvä, mutta aivan liian nuori! Charleshan oli jo 32 mennessään naimisiin Dianan kanssa ja kauden lopulla siis jo nelikymppinen. Näyttelijä kuitenkin vaikuttaa max 25-vuotiaalta ja ihan pojalta.
Näyttelijä on nyt 30.
Oli niin tylsä että nukahdin ja heräsin 3. jakson lopulla...